Suomalainen tiibetinbuddhalainen nunna Ani Sherab opettaa mietiskelyä ja ohjaa buddhalaisia harjoituksia. Hänen elämänsä on mielestäni hyvä esimerkki määrätietoisuudesta ja myönteisestä pyrkimyksestä sen uskonnon sisällä, jonka hän on omaksunut.
Ani Sherab vietti yhdeksän vuotta tiibetinbuddhalaisessa luostarissa (Skotlannissa), minkä jälkeen hän ryhtyi opettamaan täällä Suomessa vuonna 1997. Hän toimii Rokpa Finland ry:n varapuheenjohtajana, puheenjohtajana toimii Akong Tulku Rinpoche. Tämän yhdistyksen tavoitteena on ylläpitää Buddhan painottamia arvoja ja toimia uskontojenvälisen yhteistyön ja suvaitsevaisuuden edistämisen puolesta.
Artikkeli Ani Sherabista:
http://www.turunsanomat.fi/tulosta.asp?ts=1,10,0,0,91411,2002-03-23
Rokpa Finland ry suunnittelee kurssi- ja retriittikeskuksen rakentamista Vänön saarelle:
http://www.nic.fi/~lapin/rakennus.htm
Ani Sherab
ava
3
652
Vastaukset 3
- että
kiinnostaa
- ava
Vaikea kysymys :)
Luulen että sinua ei kiinnosta - uskallan jopa väittää tietäväni että näin on (uik, olen potentiaalinen selvänäkijä)
Toivottavasti onnistut vastedes klikkaamaan sellaisten kirjoitusten otsikoita, jotka kiinnostavat sinua :)
- Anonyymi
Mitä oppimista on ei missään? Itsestään sitä oppii kun tarpeeksi istuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2371054Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "222815- 69696
- 56648
- 64566
- 87566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237499