Mikä alkoholiton olut maistuu parhaimmalta?
tietysti voisi kokeilla kaikkia, mutta luulen että jos ostan sen pahimman makuisen ensimmäiseksi, ei innosta juuri kokeilla muitakaan. Haluaisin aloittaa siis parhaasta.
En ole koskaan juonut olutta, enkä käytä alkoholia. Vaatiiko olut kuinka paljon totuttelua, että siitä oppii pitämään?
tämmöisiä näin kaupassa:
Nikolai tumma lager
Nikolai lager
Buckler
Holsten
Bavaria
paras alkoholiton
5
1838
Vastaukset
- en löydä
parasta alkoholitonta olutta, muutaman on juomakelpoinen mutta ei niitä herkuiksi ole voinut kehua.
Itse juon noin 20-30 pulloa olutta vuodessa, tämän takia alkoholipitoisuus ei ole ensimmäinen valintakriteeri - maku, hinta ja saatavuus ovat ne joiden perusteella valinta tehdään. - on pisteytetty
..ja arvosteltu alkoholittomia oluita.
http://olutopas.info/ sieltä "Oluttyylit" -> ja alkoholiton olut - Juktap
Lasso zero
- enjuoenää-kts45
Olen kokeillut seuraavia alkoholittomia näin 1 kk raitistumisen aikana, ja sanon heti alkuun että on yksi joka selkeästi erottuu edukseen muista ja se on Lidl issäkin myytävä, tosin hiukan härskin hintainen (1,6 eur/plo muistaakseni) Beck`s.
Kaikki muut, joita olen kokeillut: Nikolai lager, Lidl-Finkbräu, Lasso zero, lapin kulta arctic malt lager, lapin kulta tumma 0 , prisma-rainbow lager,
anteeksi suomen kieleni mutta kaikki nuo mielestäni täyttä siirapin ja ohravesikeiton makuista imelää kuraa. Kun on kerran maistanut, varoo huolella ostamasta toiste. Edes hiilihappo ei peitä tai pelasta noiden makua.
Olen valitettavan tietoinen että jos Lidlin Beck`s on ainoa täysjärkinen ja oluen makuinen ja juon vain sitä, menee kuukausi pari ja se tulee jo korvista ulos. Eli, etsin edelleen pro-aktiivisesti muita juomakelpoisia merkkejä siltä varalta. - Tsepu
Eikös Alkossakin myydä alkoholittomia?
Ei tietysti ole paras mahdollinen paikka alkoholistille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202383Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3101305- 65969
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681