MITEN SAAN POISTETTUA RAJUSTI KASVAVAN SIREENIPENSAAN JUURINEEN, KOSKA HALUAN PÄÄSTÄ SIITÄ KOKONAAN EROON? PITÄÄKÖ KÄYTTÄÄ JOTAIN MYRKKYJÄ VAI KAIVAA JUURINEEN MAASTA?
SIREENIPENSAAN POISTO
6
2702
Vastaukset
- ---------------------------...
Luonnolle ystävällisin keino on koettaa kaivaa juurineen maasta etenkin jos suunnittelet tälle kesälle siihen vielä muuta kasvatettavaa. RoundUp on täsmämyrkky, mutta sekään ei takaa varmaa tulosta.
- tässä!
Hei! Kysele onko tuttavapiirissäsi tai naapuristossasi joku, joka haluaisi elinvoimaisen sireenipensaan. Halukas saa kaivaa sen itselleen. Luulen, että ainakin uusilla omakotialueilla moni ottaisi valmiin pensaan ilosta kirkuen vastaan...
- kaivettu on !
Kaivajuurakko vaan pois ! Vaikka käyttäisitkin ´myrkkyä´, niin joudut sen juurakon silti kaivamaan ylös !
- ONKIN
SIREENI JOKA ULVOO, MUTTA PENSAS ON SYREENI
- Kasvattaja
Ja seireeni on se houkuttelija. Odysseuksessa siis.
- ja muut ongelmalliset
ja "väärässä" paikassa kasvavat, kuten kurttulehtiruusu, siperan hernepensas ym. olen hävittänyt hyvin tuloksin seuraavanlaisesti: kasvin leikkaus mahdollisimman alas, kunnon kate päälle (vaikka vanhat sanomalehdet) ja multa/hiekkakerros päälle. Estää siis valon saanti esiin pyrkivältä kasvustolta. Kun työn tekee huolella, tulos hyvä. Ei tarvita myrkkyjä, säästyy kaivuu hommat. Maan tasaisuus ainut pulma, peittokohta jää aluksi vähän koholleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509