Sheriffi, olivatko väärennöksiä?

tarkastaja watson

Viestiketju jo håvisi, mutta ihan uteliaisuuttani kysyn olivatko RAV-3:n viesteiksi väitetyt väärennöksiä kuten epäilin? Ainakin osahan niistä oli jo poistettuja, joten yrittikö joku mustamaalata?

10

3863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhan tuo pelottava

ajatus, koska rav-3:n poseeraa haulikon kanssa omassa profiilissaan. Ei ole myöskään ensimmäinen kerta, kun hän uhkailee käyttää väkivaltaa. Lisäksi kaikki ketkä tuntee tämän henkilön tietää, että hän viettää aikaa baareissa melkein päivittäin kaljaa kiskomassa.

Olisihan tuo kamalaa, jos hän lunastaisi uhkauksensa. Toivottavasti ylläpito hoitaa tämän asian eteenpäin. Aseenkantolupa pitäisi ottaa pois tuollaiselta henkilöltä. Tämä on minun mielipiteeni.

Toivon, että uralin suhtautuu tähän tarpeeksi suurella vakavuudella!

• Mikko pa

Metsästys harrastus, ja huoli paikkakunnan lasten hyvinvoinnista liity mitenkään toisiinsa.

• RAV-3

Istun muuten nytkin baarissa. Mitä se mihinkään vaikuttaa? Enkä muuten ole uhkaillut aikaisemmin väkivalla vaan sanoin puolustavani kotia kun sinne uhkailtiin tulla vierailemaan, siinä aika huima ero.

Ja minä en sitten huutele minkään nimimerkin takaa vaan vastaan omista puheistani, ja teoistani.

Onko teistä siihen?

• kaikkea sitä
        RAV-3 kirjoitti:

Istun muuten nytkin baarissa. Mitä se mihinkään vaikuttaa? Enkä muuten ole uhkaillut aikaisemmin väkivalla vaan sanoin puolustavani kotia kun sinne uhkailtiin tulla vierailemaan, siinä aika huima ero.

Ja minä en sitten huutele minkään nimimerkin takaa vaan vastaan omista puheistani, ja teoistani.

Onko teistä siihen?

ketjussa esiintynyt "huolestunut kansalainen" millään tavalla esittänyt siteeraamiensa mahdollisten viestiesi asiayhteyttä joten pisti kovin epäilyttämään niiden aitous. Hyvää päivänjatkoa.

• ei ole leikin asia tuo uhkaus
        kaikkea sitä kirjoitti:

ketjussa esiintynyt "huolestunut kansalainen" millään tavalla esittänyt siteeraamiensa mahdollisten viestiesi asiayhteyttä joten pisti kovin epäilyttämään niiden aitous. Hyvää päivänjatkoa.

nyt rav-3. Kerro itse olet kirjoittanut tuon uhkauksen. Ei ole mikään ongelma ylläpidon sitä selvittää. Ja jos ylläpito tarvitsee apua koko sivusto on tallennettu koneelle.

Eli tallenna koko web sivu toiminnolla. Siinä rav-3 kirjautuneena kertoo uhkauksen. Muutamassa eri viestissä. Siinä viestiketjussa on myös muiden kommentteja.

Ylläpito. Tarkistakaa ja reakoikaa. Asia ei ole pieni. Tämä herra saattaa lunastaa uhkauksensa ja sitten liian myöhäistä.

Asia on sama kuin muutama vuosi se foorumilla kirjoitteleva pommi mies mikä räjäytti itsensä suomessa. Sillloinkin foorumeissa se oli ennakkoon mainittu tuo uhkaus.

Historia toistaa itseään. Ylläpito voi helposti tarkistaa mitä rav-3 kirjoitti. Joten reakoikaa ja laittakaa stoppi tämän kaltaisille henkilöille.

Mikäli tarvitsette tallenteen keskusteluista niin voin laittaa sen ylläpidolle. Kuitenkin tiedän, että tuon viestin voitte itse tarkistaa palvelimeltanne.

Reakoikaa ennen kuin on myöhäistä.

Olen aidosti huolestunut!

• hajoo siihen
        ei ole leikin asia tuo uhkaus kirjoitti:

nyt rav-3. Kerro itse olet kirjoittanut tuon uhkauksen. Ei ole mikään ongelma ylläpidon sitä selvittää. Ja jos ylläpito tarvitsee apua koko sivusto on tallennettu koneelle.

Eli tallenna koko web sivu toiminnolla. Siinä rav-3 kirjautuneena kertoo uhkauksen. Muutamassa eri viestissä. Siinä viestiketjussa on myös muiden kommentteja.

Ylläpito. Tarkistakaa ja reakoikaa. Asia ei ole pieni. Tämä herra saattaa lunastaa uhkauksensa ja sitten liian myöhäistä.

Asia on sama kuin muutama vuosi se foorumilla kirjoitteleva pommi mies mikä räjäytti itsensä suomessa. Sillloinkin foorumeissa se oli ennakkoon mainittu tuo uhkaus.

Historia toistaa itseään. Ylläpito voi helposti tarkistaa mitä rav-3 kirjoitti. Joten reakoikaa ja laittakaa stoppi tämän kaltaisille henkilöille.

Mikäli tarvitsette tallenteen keskusteluista niin voin laittaa sen ylläpidolle. Kuitenkin tiedän, että tuon viestin voitte itse tarkistaa palvelimeltanne.

vitun pelle.

Saatanan lässyttäjä painu jo vittuun täältä lätisemästä.

• AdaFlink

... ja kyllä oli sairas mieli sillä pedolla. Hän on jopa istunut linnassa, mutta siitä huolimatta ne sairaat halut eivät ole haihtuneet. Ja se kehtaa viellä yleisesti kertoilla niistä. Yököttävää.

Tavallaan mä ymmärrän sen kirjoittajan purkauksen, minkä ne pedon sairaat sepustukset aiheutti. Väkivaltaa en kuitenkaan puolustele ja hyväksy missään muodossa, mutta kysynkin nyt sinulta, kun sanot näin:

"""""Aseenkantolupa pitäisi ottaa pois tuollaiselta henkilöltä. Tämä on minun mielipiteeni."""""

Niin pitäiskö tolta pedolta sitten ottaa ne vehkeet pois, koska se ei osaa käyttää niitä oikein ja lakien mukaisesti? Hänhän on aiheuttanut jo kärsimystä ja tuskaa lapsille ja kirjoituksista päätellen hän aikoo jatkaa vankosapansa heiluttelua lapsille samaa rataa edelleenkin. Myös hänen sanomaansa voidaan pitää uhkausena lapsia kohtaan.

Joten juuri tollasissa jutuissa se kaksinaamaisuus tulee hyvin esille. Jos uhkaava tekijä on omaa tai samanmielistä sakkia, niin sen tekemiset tavallaan "hiljaisesti" hyväksytään, mutta vastapuolen tekoja (vaikka olisi vaan uhkaus) samalla pidetään niin kauheina, että....

Ja mitaan ette voi...

• otetaan iisisti
        ei ole leikin asia tuo uhkaus kirjoitti:

turpiin lyöminen on lähes aina tuomittavaa, niin on melkoisesti eroa lyökö turpiin jotain satunnaisesti valittua ohikulkijaa vai tyyppiä, joka vittuilee puoli tuntia ja alkaa sitten uhkailemaan. Eli asiayhteydellä on joskus merkitystä kokonaiskuvan kannalta...

• ja pistooliammuntaa

ja potkunyrkkeilyä asuessani suomessa, siihen aikaan en käyttänyt alkoholia kuin ehkä kerran vuodessa. Nyt jos kirjoitan täällä jotain joka ei miellytä sinua niin tuleeko minusta vaarallinen?

• Aloitus joka oli tullut kello 11.05 ja otsikolla uralin.. vastasin siihen lyhyesti kello 11.25 että: -selvitän asian poistan pian tämän aloituksesi.

Olin 5 eri kertaa poistanut jo saman sisältöisen tappo uhkausviestin, kun en näe teidän ip. numeroa niin en tiedä kuka sitä aina vaan laittoi tänne kaikkien nähtäväksi, oliko se sama henkilö joka sen alunperin laittoi lauantai yönä kello 1.

Kirjoitin ylläpitoon sähköpostia asiasta,että: -voisitteko selvittää asiaa, ja tulin sitten kello 11.45 poistamaan sitä aloitusta niin sen aloituksen oli jo ylläpito poistanut minun ei tarvinnut. Ylläpito ilmoitti heti sähköpostiini, että laittoi muutamalle kirjoituskiellon joksikin aikaa.

Muuta ylläpito ei minulle ilmoittanut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2172
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1436
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1075
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1068
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      994
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe