Minusta tossa Selviytyjissä ei oo mitään aitoa TOSI-TV:tä.
Ne "puska haastattelut" on outoja. Naiset o siistejä melkein meikattuja. Tukka hyvin ja ihoki hyvässä kunnossa jne..
Mut mikä pisti silmään oli se huutokauppa / KALJA episodi.
Ku se yks mies kaato ne kaljat syliin ja sit näytettiin ku sillä oli tuopppi melke tyhjä ja seuraavassa kuvassa se oli TÄYS!! HÄH?
Ja jos oikeesti olis Selviytymistä / TOSI-tv:tä ni miksi ne naiset on kokoajan niih siistejä?
Vai pysyykös jollakin systeemillä karvat poisssa kuukauden?
Mä en ainakaan alkais karvojani tuolla höyläilemään kun ei siellä ole niin hygieenistäkään.
Minusta tossa touhussa on enemmän huijaamisen ku TOSI-tv:n makua!
Menisivät kokeilemaan miten selvityy Siperiassa.
AI NIIH siellä ei voi olla Bikineissä...
Mitä ihme touhua tää on
Ei tosi TV:tä
2
740
Vastaukset
- "plantasi"
Mieti missä ne käy toiletissa. - Bajamajat
Mieti miksi kainalokarvat ei kasva, partakin aika heikosti.
Tää oikeuteen joutunut Richard Hatch paljasti oikeudessa että kuvausryhmä roudaa ruokaa kilpailijoille jne..- * * * * * *
Kyllähän tämän kauden yhdessä jaksossa naiset vertailivat kainalokarvojaan. Tosin myöhemmissä jaksoissa ovat tainnaat jo päästä sheivaamaan. Se yksi tatuoitu luomunainen joksus pari kautta sitten antoi kyllä rehottaa ihan kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805