Lama Suomeen

Hengessä

Jo todella pitkään on minussa vaikuttanut ajatus että Suomeen on tulossa köyhyys ja suuri laman aika. Onko muilla vaikuttanut samanlaista?

Suomen kansa mässäilee synneissänsä ja taputtelee mahaansa ajatellen rikaskin olevansa. Herra ei tule katsomaan tätä hyvällä ja koettelee Suomalaisia, kuin tulessa puhdistaakseen Suomea.

Rukoilkaa voimia ja kestävyyttä tuleville päiville, ajat muuttuvat ja paha lisääntyy. Tämä näkyy selvästi kun avaa silmänsä ja miettii nykyistä menoa.

KOETELKAA TÄMÄ!
Uskon vakaasti ja vahvasti Jeesukseen Kristukseen, ylösnousseeseen Jumalan Poikaan.
Kuitenkin olen vajavainen Hengelliseltä kasvultani joten koetelkaa tämä.

38

3607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merim.raimo

      tulee paljon muutakin "kauheutta" ja silloin monien uskovien kädet vaipuvat ja polvet ovat kuin vettä, ja liian monet uskovat lähtevät "turvaan Ekyptiin"= Ruotsiin.Tunnen sisimmässäni, että nyt jo on tehtäväni rohkaista monia uskovia lähtemään Ruotsista Suomeen. Sittenkun se aika tulee, sillä tulee olemaan paljon tyhjiä hyttipaikkoja kaikissa laivoissa.

      • Jumalan seurakunta Kristuks...

        Ihan mielenkiinnosta tiedustelen, miksi haluat rohkaista uskovia lähtemään Ruotsista Suomeen?
        Mitkä ovat ne tekijät, jotka saavat sinut tuntemaan näin?

        Ymmärtääkseni asut Ruotsissa. Kerropa, millaiselta siellä vaikuttaa kansan suhtautuminen EU:n uuteen perussopimukseen? Se kun on Ruotsin kannalta erittäin ongelmallinen kristillisen perustuslaillisen kuningaskunnan ja oman valuutan, kruunun johdosta.


      • efraimilaisia
        Jumalan seurakunta Kristuks... kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta tiedustelen, miksi haluat rohkaista uskovia lähtemään Ruotsista Suomeen?
        Mitkä ovat ne tekijät, jotka saavat sinut tuntemaan näin?

        Ymmärtääkseni asut Ruotsissa. Kerropa, millaiselta siellä vaikuttaa kansan suhtautuminen EU:n uuteen perussopimukseen? Se kun on Ruotsin kannalta erittäin ongelmallinen kristillisen perustuslaillisen kuningaskunnan ja oman valuutan, kruunun johdosta.

        Ruotsi on osittain samaa kansaa venäläisten kanssa.Ruotsin Y-DNA geenit R1a ovat samoja venäjän R1a:n kanssa. Ne kuuluvat slaaviväestölle.

        Muinaisuudessa oli Prus/Rhos -niminen kansa, joka ehkä on yhdistettävissä roxolagen/etruski kansaan. Näistä osa muutti Ruotsiin eli Rootsiin (virolainen sana) ja osa Rusiin eli Russiaan. Minusta tuo kansa on sama kuin Jaafetilaisten Rus ja tulee olemaan loppunäytännössä Maagogin sodassa.

        Raamatussa on sanonta, että Isaskar, se luiseva aasi, joka kantaa taakkaa molemmilla puolillaan..
        Suomennus ei tosin tee oikeutta sanomalle.. paitsi maan ihanuuden osalta.. Suomi on ihana maa. Finland (Fin eli hieno).

        1. Mooseksen kirja 49

        1933/1938
        14 Isaskar on luiseva aasi, joka loikoilee karjatarhojen välissä.
        15 Hän huomasi lepopaikkansa suloiseksi ja maan ihanaksi; niin hän taivutti olkansa taakan alle ja joutui työveroa tekemään.
        1992
        14 Isaskar on vahvaluinen juhta, joka makaa kuormaansa odottaen.
        15 Hän näki asuinsijansa hyväksi ja maansa ihanaksi. Hän painoi olkansa taakan alle, kävi tekemään orjan töitä

        Olemme lähestulkoon ikuisuudesta olleet orjia maassamme.. Poikkeuksena on tuo itsenäisyyden jälkeinen ajanjakso..

        14 Issachar is a strong ass couching down between two burdens:
        15 And he saw that rest was good, and the land that it was pleasant; and bowed his shoulder to bear, and became a servant unto tribute.

        Tuossa englanninkielisessä "between two burdens".. Voisiko paremmin Suomeen osua ?

        Isaskarilaiset olivat hyviä sotilaita. Isaskar sopii paitsi Sveitsiin, myös Suomeen..

        1. Aikakirja 7

        Isaskarin jälkeläiset

        1 Isaskarin neljä poikaa olivat Tola, Pua, Jasub ja Simron. [1. Moos. 46:13; 4. Moos. 26:23,24]
        2 Tolan pojat olivat Ussi, Refaja, Jeriel, Jahmai, Jibsam ja Samuel. He olivat sukujensa päämiehiä ja mahtavia ja rohkeita sotilaita. Daavidin aikana Tolan jälkeläisten lukumäärä oli 22 600.
        3 Ussin poika oli Jisrahja, ja tämän pojat olivat Mikael, Obadja, Joel ja Jissia. Nämä viisi olivat kaikki sukujensa päämiehiä.
        4 Sukuluetteloiden mukaan heidän suvussaan oli 36 000 taistelukelpoista miestä; heillä näet oli paljon vaimoja ja lapsia.
        5 Myös muut isaskarilaiset olivat mahtavia ja rohkeita miehiä. Näitä oli sukuluetteloiden mukaan kaikkiaan 87 000.

        Raamatussakin Suomi-Finland esiintyy !!!
        http://www.britam.org/codesarticles/CodesFinland.html
        http://www.britam.org/issachar.html

        Monet ajattelevat, että Suomi yksin on se pohjoinen maa. Totta se on ainakin siltä osin, että täältä Suomesta käsin lähtivät maailman kaikki kuningassuvut (muinainen Kvenlandin kuningaskunta). Lähi-idässä esiintyy y-dna haploa I1a, jota myös Skandinaaviasta ja ainakin Britanniasta löytyy. Lähi-idästä y-dna haplo I1a löytyy Libanonista (kaanaa), joka kuului muinoin Israeliin !!! I1a ei ole myöskään kaukana J1/J2:sta, joka kuuluu juutalaisille. Itseasiassa se on sen sisarushaplo. Näiden tietojen valossa tuo sinun intuitiosi Ruotsista voinee pitää paikkansa.


      • korheen virjaus
        efraimilaisia kirjoitti:

        Ruotsi on osittain samaa kansaa venäläisten kanssa.Ruotsin Y-DNA geenit R1a ovat samoja venäjän R1a:n kanssa. Ne kuuluvat slaaviväestölle.

        Muinaisuudessa oli Prus/Rhos -niminen kansa, joka ehkä on yhdistettävissä roxolagen/etruski kansaan. Näistä osa muutti Ruotsiin eli Rootsiin (virolainen sana) ja osa Rusiin eli Russiaan. Minusta tuo kansa on sama kuin Jaafetilaisten Rus ja tulee olemaan loppunäytännössä Maagogin sodassa.

        Raamatussa on sanonta, että Isaskar, se luiseva aasi, joka kantaa taakkaa molemmilla puolillaan..
        Suomennus ei tosin tee oikeutta sanomalle.. paitsi maan ihanuuden osalta.. Suomi on ihana maa. Finland (Fin eli hieno).

        1. Mooseksen kirja 49

        1933/1938
        14 Isaskar on luiseva aasi, joka loikoilee karjatarhojen välissä.
        15 Hän huomasi lepopaikkansa suloiseksi ja maan ihanaksi; niin hän taivutti olkansa taakan alle ja joutui työveroa tekemään.
        1992
        14 Isaskar on vahvaluinen juhta, joka makaa kuormaansa odottaen.
        15 Hän näki asuinsijansa hyväksi ja maansa ihanaksi. Hän painoi olkansa taakan alle, kävi tekemään orjan töitä

        Olemme lähestulkoon ikuisuudesta olleet orjia maassamme.. Poikkeuksena on tuo itsenäisyyden jälkeinen ajanjakso..

        14 Issachar is a strong ass couching down between two burdens:
        15 And he saw that rest was good, and the land that it was pleasant; and bowed his shoulder to bear, and became a servant unto tribute.

        Tuossa englanninkielisessä "between two burdens".. Voisiko paremmin Suomeen osua ?

        Isaskarilaiset olivat hyviä sotilaita. Isaskar sopii paitsi Sveitsiin, myös Suomeen..

        1. Aikakirja 7

        Isaskarin jälkeläiset

        1 Isaskarin neljä poikaa olivat Tola, Pua, Jasub ja Simron. [1. Moos. 46:13; 4. Moos. 26:23,24]
        2 Tolan pojat olivat Ussi, Refaja, Jeriel, Jahmai, Jibsam ja Samuel. He olivat sukujensa päämiehiä ja mahtavia ja rohkeita sotilaita. Daavidin aikana Tolan jälkeläisten lukumäärä oli 22 600.
        3 Ussin poika oli Jisrahja, ja tämän pojat olivat Mikael, Obadja, Joel ja Jissia. Nämä viisi olivat kaikki sukujensa päämiehiä.
        4 Sukuluetteloiden mukaan heidän suvussaan oli 36 000 taistelukelpoista miestä; heillä näet oli paljon vaimoja ja lapsia.
        5 Myös muut isaskarilaiset olivat mahtavia ja rohkeita miehiä. Näitä oli sukuluetteloiden mukaan kaikkiaan 87 000.

        Raamatussakin Suomi-Finland esiintyy !!!
        http://www.britam.org/codesarticles/CodesFinland.html
        http://www.britam.org/issachar.html

        Monet ajattelevat, että Suomi yksin on se pohjoinen maa. Totta se on ainakin siltä osin, että täältä Suomesta käsin lähtivät maailman kaikki kuningassuvut (muinainen Kvenlandin kuningaskunta). Lähi-idässä esiintyy y-dna haploa I1a, jota myös Skandinaaviasta ja ainakin Britanniasta löytyy. Lähi-idästä y-dna haplo I1a löytyy Libanonista (kaanaa), joka kuului muinoin Israeliin !!! I1a ei ole myöskään kaukana J1/J2:sta, joka kuuluu juutalaisille. Itseasiassa se on sen sisarushaplo. Näiden tietojen valossa tuo sinun intuitiosi Ruotsista voinee pitää paikkansa.

        no höh.. tuli pieni virhe.. Se oli tietenkin roxolani eikä roxolagen.. Roslagen oli puolestaan Ruusien kaupunki Ruotsissa... Näin se käy, kun lukee liikaa...


    • todellisuuden

      Minä näin vastaavan unen jo noin 6-7 vuotta sitten. Uni oli aivan käsittämätön ja verrattuna silloiseenkin hyvinvointiin, kun monet Suomen valtion yritykset olivat vielä kansan (ts. valtion) omistuksessa. Nythän on jo käymässä niin, että infrastruktuuri myydään, koska muuta myytävää ei ole. Eli systeemi jaksaa kantaa niin kauan kun on jotain pois annettavaa.

      Unessani Suomi todella eli kuin pimeää keskiaikaa. Ei ollut sähköä, tiet olivat rappeutuneet. Autot kulkivat, jos kulkivat. Bensaa ei ollut tai jos oli, niin se oli niin kallista ettei tullut kuuloonkaan ostaa silloisilla varoilla. Kaupat toistensa jälkeen menivät konkurssiin. Ihmiset vaelsivat kaduilla etsimässä ruokaa. Sitten alkoi laajamittainen ryöstöaalto. Koteja ryösteltiin ja ihmisiä tapettiin. Surullisinta oli unessa nähdä ojassa viruvia kuolleita lapsia. Ihmiset itkivät ja huusivat. Suomessa vallitsi anarkia. Järjestysvaltaa ei ollut, ei edes armeijaa. Venäläiset hyökkäsivät maahamme, mutta yksikään maa ei auttanut Suomea. Ihmiset alkoivat kokoontua turvallisuuden vuoksi samoihin taloihin ja alkaa pitämään vartiota talon ulkopuolella. Talvella tuli kylmä, kun ei ollut lämmitystä. Taloista oli ajat sitten poistettu takat, oli vain sähkölämmitystä, öljylämmitystä tai kaukolämmitystä.. Suomi, joka oli vuosikymmeniä auttanut köyhiä maita, oli nyt itse siinä asemassa, missä entiset autettavansa. Sivistys oli poissa. Kukaan ei enää opettanut toista, eikä ammattitaito säilynyt, koska se vähä mitä osasi tehdä piti säilyttää salaisuutena, jotta saisi jotain tekemistä.. Rahaa ei ollut, eikä syötävää. Ihmisiä kuoli nälkään ja kulkutauteihin. Sairaalatkin oli lopetettu. Silloin kiinnitin huomioni niihin, jotka rukoilivat ja lukivat raamattua. Kiinnitin huomioni niihin, jotka kävivät sotaa Efesolaiskirjeen 6 tavoin..

      Efesolaiskirje 6
      Taistelu pahaa vastaan

      10 Lopuksi: vahvistukaa Herrassa, ottakaa voimaksenne hänen väkevyytensä. [2. Tim. 2:1]
      11 Pukekaa yllenne Jumalan taisteluvarustus, jotta voisitte pitää puolianne Paholaisen juonia vastaan. [6:11-17: Room. 13:12 : Ef. 4:27 ]
      12 Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan. [Ef. 2:2]
      13 Ottakaa siis yllenne Jumalan taisteluvarustus, niin että kykenette pahan päivän tullen tekemään vastarintaa ja selviytymään taistelusta pystyssä pysyen.
      14 Seiskää lujina! Kiinnittäkää vyöksenne totuus, pukeutukaa vanhurskauden haarniskaan [Jes. 11:5]
      15 ja sitokaa jalkineiksenne alttius julistaa rauhan evankeliumia. [Jes. 52:7]
      16 Ottakaa kaikessa suojaksenne uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa pahan palavat nuolet. [1. Joh. 5:4]
      17 Ottakaa myös pelastuksen kypärä, ottakaa Hengen miekka, Jumalan sana. [Hepr. 4:12; Ilm. 1:16]
      18 Tehkää tämä kaikki rukoillen ja anoen. Rukoilkaa joka hetki Hengen antamin voimin. Pysykää valveilla ja rukoilkaa hellittämättä kaikkien pyhien puolesta. [6:18-20: Kol. 4:2-4 : Room. 12:12; 1. Tess. 5:17]
      19 Rukoilkaa myös minun puolestani, että minulle annettaisiin oikeat sanat suuhun, kun ryhdyn puhumaan, ja että voisin rohkeasti julistaa evankeliumin salaisuutta, [Room. 15:30 ]
      20 jonka vuoksi olen lähettiläänä, nyt vankilassa. Rukoilkaa, että voisin puhua rohkeasti, niin kuin minun tulee. [Ap. t. 28:20; 2. Kor. 5:20]

      Silloin minulle tuli mieleen myös Jeesuksen sanat.

      Kristuksen tunnustaminen

      32 "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa. [Luuk. 12:8; Room. 10:9; Ilm. 3:5]
      33 Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa. [Mark. 8:38; Luuk. 9:26, 12:9; 2. Tim. 2:12]
      34 "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. [10:34-36: Luuk. 12:51-53]
      35 Minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä, tyttären äitiään ja miniän anoppiaan vastaan. [10:35,36: Miika 7:6 ; Matt. 10:21]
      36 Viholliset ovat oman talon väkeä.
      37 "Joka rakastaa isäänsä tai äitiänsä enemmän kuin minua, ei kelpaa minulle, eikä se, joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, kelpaa minulle. [10:37,38: Luuk. 14:26,27]
      38 Joka ei ota ristiään ja seuraa minua, se ei kelpaa minulle. [10:38,39: Matt. 16:24,25; Mark. 8:34,35]
      39 Joka varjelee elämäänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä.
      40 "Joka ottaa vastaan teidät, ottaa vastaan minut, ja joka ottaa minut vastaan, ottaa vastaan sen, joka on minut lähettänyt. [Mark. 9:37; Luuk. 9:48, 10:16; Joh. 13:20; Gal. 4:14]
      41 Joka ottaa profeetan vastaan siksi, että tämä on profeetta, saa profeetan palkan, ja joka ottaa vanhurskaan vastaan siksi, että tämä on vanhurskas, saa vanhurskaalle kuuluvan palkan. [1. Kun. 17:15; 2. Kun. 4:13; Matt. 18:5]
      42 Ja joka antaa yhdellekin näistä vähäisistä maljallisen raikasta vettä vain siksi, että tämä on opetuslapsi -- totisesti: hän ei jää palkkaansa vaille." [

      ja

      Ei rauhaa, vaan riitaa

      49 "Tulta minä olen tullut tuomaan maan päälle -- ja kuinka toivonkaan, että se jo olisi syttynyt! [Jer. 20:9]
      50 Mutta minut on kasteella kastettava -- ja missä ahdistuksessa olenkaan, ennen kuin olen sen läpi käynyt! [Mark. 10:38, 14:34; Joh. 12:27]
      51 Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa! [12:51-53: Matt. 10:34-36]
      52 Tästedes saman perheen jäsenet ovat eri puolta: viidestä on kolme kahta, kaksi kolmea vastaan.
      53 Isä joutuu vastakkain poikansa kanssa, poika isänsä, äiti tyttärensä ja tytär äitinsä, anoppi miniänsä ja miniä anoppinsa kanssa."
      ////////////////////////////////////////////
      Nyt tehdään ero uskovaisten ja uskostaosattomien välillä.
      ////////////////////////////////////////////
      2. korinttolaiskirje 6
      Vaikeuksien kestäminen

      3 Me emme anna kenellekään missään asiassa loukkaantumisen aihetta, jotta palveluvirkaamme ei moitittaisi. [Room. 14:13 ]
      4 Kaikessa me osoitamme olevamme Jumalan palvelijoita. Me kestämme sitkeästi vaikeudet, vaivat ja ahdingot, [6:4,5: 1. Kor. 4:9-13; 2. Kor. 11:23-29]
      5 ruoskimiset, vankeudet, mellakat, raadannan, valvomisen ja paastoamisen.
      6 Mielemme on puhdas, meillä on tietoa, kärsivällisyyttä ja ystävällisyyttä, meillä on Pyhä Henki, vilpitön rakkaus, [Room. 12:9; 2. Kor. 4:2; Gal. 5:22; Kol. 3:12]
      7 totuuden sana ja Jumalan voima. Aseinamme ovat vanhurskauden miekka ja kilpi. [1. Kor. 2:4 | Room. 13:12 ]
      8 Meitä kunnioitetaan ja halveksitaan, meitä panetellaan ja kiitellään. Meitä pidetään villitsijöinä, mutta me puhumme totta.
      9 Meitä kohdellaan tuntemattomina, mutta me olemme liiankin tunnettuja. Olemme lähellä kuolemaa mutta silti elossa, pahoinpideltyjä mutta yhä hengissä, [Room. 8:35 ]
      10 murheellisia mutta aina iloisia. Olemme köyhiä, mutta teemme monia rikkaiksi; meillä ei ole mitään, mutta omistamme kaiken. [2. Kor. 7:4; Fil. 2:17 | Ap. t. 3:6; 2. Kor. 8:9]
      11 Me puhumme teille avoimesti, korinttilaiset, sydämemme on avara,
      12 siinä on teille tilaa. Sen sijaan teidän sydämenne on ahdas. [2. Kor. 7:2,3]
      13 Antakaa vastalahja -- puhun kuin lapsilleni -- avartukaa tekin!


      Jumalan temppeli

      14 Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? [5. Moos. 22:10; Sananl. 24:1; 1. Kor. 5:11; Ef. 5:11; 1. Joh. 1:6]
      15 Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko? [Beliar, joka on johdettu hyödyttömyyttä, mitättömyyttä tarkoittavasta heprean sanasta belija'al, on tässä Jumalan vastustajan nimitys.] [1. Kun. 18:21; 1. Kor. 10:20,21]
      16 Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani. [1. Kor. 10:14 | 1. Kor. 3:16 | 3. Moos. 26:11,12; Hes. 37:27]
      17 Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan [Jes. 52:11]
      18 ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias
      //////////////////////////////////////////

      • uniaan uskoo,

        se varjoaan pelkää!! Höpö-höpö juttuja!!


    • järjen juoksua!!

      Laman ennustaminen ei ole mikään jumalainen kyky tässä asiassa: lama tulee AINA nousukauden jälkeen ja niin se tulee nytkin kuin vuorovesi!
      Seuraa talouspolitiikkaa ja globalisaation vaikutuksia maailmantalouteen, äläkä elä harhoissa ja profetioissa!! Voi, voi!!!

    • profetointia.

      Kyllä sen jo myöntää kapitalistinenkin taloustieteilijä, että lama tulee Suomeen. Ja viimeksi pari päivää sitten myönsi Sauli Niinistö.

    • Hengessä

      Kiitos kaikille vahvistuksesta.
      Monet sanovat että laman tulo on itsestäänselvää mut
      minulle se ei ole ollut. En ymmärrä paljoakaan taloustieteistä enkä ainakaan muista kenenkään puhuneen laman tulosta joten tämä käy melkoisesta vahvistuksesta minulle.
      En nyt ehkä alkaisi itseäni profeetaksi sanomaan:) tai muutenkaan mitenkään erityisen vahvaksi Hengessä .
      Kuitenkin se on jo minusta jotain että tunsin Hengessä jotain sellaista tulevaksi josta en mitään itse tiennyt. Ehkä tämä ei teidän mielestä ole mitään mutta minulle todella hieno juttu.

      Siunausta kaikille kirjoittaneille ja mukavaa keväänjatkoa.

      ps. Jos siis lamantulo on hyvin todennäköistä(joidenkin mielestä varmaakin) niin herätkää! Sinä joka ajattelet uskossa olevasi mutta se ei elämässäsi mitenkään näy, aloita rukoileminen, kiittäminen ja ylistäminen ja vahvistu Hengessä jotta kestäisi tulevat vaikeat ajat. Valmistaudutaan siihen, niin Hengellisesti kuin muutenkin.

    • Suomi(kin) otti laman ensi askeleet 24.1.2008 kun pörssi ilman mitään varoitusta laski jyrkästi. Vaikka korjausliikkeitä on tullut, ollaan nyt tuotakin päivää alemmalla tasolla.
      Olen jo pitkään puhunut siitä, että maailmantalous ajautuu kaaokseen ja kohta ihmiset ovat todella suurissa vaikeuksissa: työpaikat häviävät kuin tuhka tuuleen, ruoka kallistuu paljon, polttoaineet nousevat koko ajan, pörssi tekee pitkää miinusta jne. Tämä ajaa kohta ihmiset ahtaalle: seuraa avioeroja, itsemurhia, masennusta, riitoja ja valtavaa huolta jokapäiväisestä toimeentulosta.
      Ihmisten tulisi ehdottomasti välttää velkaa näinä aikoina. Toisaalta ei rahat ole turvassa pankkitililläkään. Ainoa turva on Jumalan Sanassa. Ei rahassa, mammonassa tai työpaikassa.

      • tuhat ja yksi

        Myöhässä kolme kuukautta !

        Jos se ei tule 9 kuukauden sisällä niin unesi on pötyä , kiirettä alkaa pitelemään yhä pienempi joukko tekee muutoksiaan kulutustottumuksiinsa sinun ennustuksen kaltaisiin ennustuksiin luottaen ja näin hekin omalta osaltaan laimentavat laskusuhdanteen purevuutta !

        Toisin sanoen silloin kun lama tulee silloin pitäisi niiden joilla on täytyisi laittaa raha kiertämään !

        Antamasi ohjeet syventävät omalta osaltaan laskusuhdannetta ja sitä sinä myöskin toivot sillä silloinhan olet ennustanut oikein !

        1990 Luvun lama oli kohtuullise rankka ja nytkö vielä monin verroin pahempi ?

        (KD lama 2008 Tammikuusta ?)


      • lisäpainoarvoa

        itsestäänselvyyksiin toisi myös perustelut, eli miksi?

        Onko Jumala vain palkanlaskija, vai onko tällä "tulevalla lamalla" jokin syvällisempikin merkitys?


      • Valoa kansalle
        lisäpainoarvoa kirjoitti:

        itsestäänselvyyksiin toisi myös perustelut, eli miksi?

        Onko Jumala vain palkanlaskija, vai onko tällä "tulevalla lamalla" jokin syvällisempikin merkitys?

        Nääks Suomen koko itsenäisyyden ajan historia on täynnä pieniä ihmeitä. Ensinnäkin se että Suomi ylipäätään itsenäistyi, sitten talvisota. Kovat pakkaset tulivat juuri ajoissa pysäyttämään venäläisiä. Jatkosodassa torjuntavoitto viime tipassa. Vaaran vuosista selvittiin. 90-luvulla laman aikaan selvittiin täpärästi romahdukselta.

        Vähän väliä on Jumala ollut jelppimässä. Laman alkamiseen ei tarvita muuta, kuin että Jumala kääntää katseensa hetkeksi pois.

        Suomi vaikuttaa ajelehtivan jotenkin holtittomasti. Liikkuuhan laivakin, vaikka kukaan ei ole ruorissa. Pidemmän päälle siitä ei hyvä seuraa. Junakin jyrää vauhdillaan vielä pitkään sen jälkeen kun jalka on nostettu kaasupolkimelta.

        Kyse on siitä jatkuuko tällainen jelppiminen. Onko Jumalalla enää syytä auttaa Suomea. Kertyykö tästä avusta velkaa, joka täytyy maksaa pois ja millä? Myönnetäänkö Suomelle enää luottoa, vai onko laskunmaksun aika?


    • Jumalan seurakunta Kristuks...

      Kävin viimeksi eilen tässä keskustelussa ja kirjoitinkin siihen parisen osuutta, joissa ei varmasti ollut mitään herjaavaa, mutta ehkä jollekin sentään jotakin mielenkiintoista, josta taas toiset eivät tietyistä syistä pidä.

      Nyt ajattelin käydä katsomassa, olisiko keskusteluun tullut lisää vastauksia.

      Ikäväkseni huomasin, että kaikki minun kirjoittamani osuudet oli poistettu.

      Lienee turha kysyäkään, miksi.

      Mutta minulle näiden viestien poistaminen on jälleen kerran vahva viesti siitä, että Suomessa on valitettavasti hyvinkin paljon Jumalan ja Kristuksen, Kristuksen kuningaskunnan ja kaikkien oikeiden israelilaisten sekä muiden Jumalassa ja Kristuksessa olevien Aadamin jälkeläisten vihollisia.

      Tässä maassa on oikeiden israelilaisten jälkeläisiä, mutta paljon myös heidän verivihollisiaan. Älköön kukaan oikea israelilainen unohtako tätä. Valitettavasti vain aniharva tämän maan oikeista israelilaisista edes aavistaa syntyperäänsä.

      Nämä viestien poistattajat löytävät vielä tekonsa edestään, aivan varmasti.

      Siunausta jokaiselle Aadamin jälkeläiselle Jumalassa ja Kristuksessa

      • Jumalan seurakunta Kristuks...

        Anteeksi, pieni korjaus edelliseen. Sinne oli sentään jätetty viaton kysymys eräälle nimimerkille, mutta kaikki oikeisiin israelilaisiin liittyvät osuudet oli kyllä huolellisesti poistettu.


      • Marko.P

        on monta asiaa jotka tulevat ajallaan valoon sanoo Herra Jeesus. ole uskollinen minä viitoitan sinulle tietä ja avaan uusia ovia, tulet näkemään että minä Herra olen sinun kanssasi siunausta Herrassa.


      • edellisen kanssa

        Laitoin tääne valtavasti todistustietoa israelilaisista.
        Tämän palstan (vaikkakin uskonntopalsta !!!) ylläpitäjät näemmä näkivät aineiston vaarallisena. Mitään herjaavaa ei tekstissä ollut.

        Keskustelin tuhat ja yksi nimisen henkilön kanssa. Ilmeisesti tämä ko. henkilö joutui alakynteen ja tuloksena koko postauksen hävittäminen. Se vahvistaa, että totuus vahingoittaa niitä, jotka eivät ole Jumalan valtakunnan sisällä.

        Jos haluatte samat tiedot, kirjoittakaa vain sähköpostia osoitteeseen [email protected] . Ei yksi suomi24:sen sensurointitoimenpiteet voi estää totuuden leviämistä. ja ottakaa sähköposti äkkiä talteen, koska tämäkin teksti poistettaneen pian.

        Kiitos vain ylläpito ja seriffit. Vahvistatte tietämättänne Jumalan Sanan ja niinhän sen tietysti pitää ollakin.

        PROPHET SON OF ISASKAR / suomenkuningas


      • Jumalan seurakunta Kristuks...
        Marko.P kirjoitti:

        on monta asiaa jotka tulevat ajallaan valoon sanoo Herra Jeesus. ole uskollinen minä viitoitan sinulle tietä ja avaan uusia ovia, tulet näkemään että minä Herra olen sinun kanssasi siunausta Herrassa.

        Kiitoksia kauttasi tulleista sanoista.

        Uusien ovien avaaminen ja uudet tienviitat tulevatkin olemaan kohta hyvin ajankohtaisia etenkin, jos EU:n uusi perussopimus tulee voimaan. Silloin ainut Jumalan sallima yhteiskuntajärjestys, Kristuksen kuningaskunta on EU:n alueelta valtaeliitin toimesta virallisesti hylätty.

        Harva aavistaakaan, miten valtavat tulevat olemaan sen seuraukset.

        Mutta pysykäämme uskollisena Kuninkaallemme loppuun saakka.

        Kerätkää voimianne te kaikki Jumalan omat Kristuksessa, luopukaa mielessänne ja sitten käytännössäkin kaikesta, mitä Isä ei ole istuttanut ja suunnatkaa voimavaranne sellaisen rakentamiseen ja edistämiseen, mikä on Jumalan Kaikkivaltiaan hyvän tahdon, Sanan ja lain sekä näiden pohjalta syntyvän järjestyksen mukaista.

        Siunausta!


      • Marko.P
        Jumalan seurakunta Kristuks... kirjoitti:

        Kiitoksia kauttasi tulleista sanoista.

        Uusien ovien avaaminen ja uudet tienviitat tulevatkin olemaan kohta hyvin ajankohtaisia etenkin, jos EU:n uusi perussopimus tulee voimaan. Silloin ainut Jumalan sallima yhteiskuntajärjestys, Kristuksen kuningaskunta on EU:n alueelta valtaeliitin toimesta virallisesti hylätty.

        Harva aavistaakaan, miten valtavat tulevat olemaan sen seuraukset.

        Mutta pysykäämme uskollisena Kuninkaallemme loppuun saakka.

        Kerätkää voimianne te kaikki Jumalan omat Kristuksessa, luopukaa mielessänne ja sitten käytännössäkin kaikesta, mitä Isä ei ole istuttanut ja suunnatkaa voimavaranne sellaisen rakentamiseen ja edistämiseen, mikä on Jumalan Kaikkivaltiaan hyvän tahdon, Sanan ja lain sekä näiden pohjalta syntyvän järjestyksen mukaista.

        Siunausta!

        totisesti .! AAMEN


      • EU:sta samaa mieltä
        Jumalan seurakunta Kristuks... kirjoitti:

        Kiitoksia kauttasi tulleista sanoista.

        Uusien ovien avaaminen ja uudet tienviitat tulevatkin olemaan kohta hyvin ajankohtaisia etenkin, jos EU:n uusi perussopimus tulee voimaan. Silloin ainut Jumalan sallima yhteiskuntajärjestys, Kristuksen kuningaskunta on EU:n alueelta valtaeliitin toimesta virallisesti hylätty.

        Harva aavistaakaan, miten valtavat tulevat olemaan sen seuraukset.

        Mutta pysykäämme uskollisena Kuninkaallemme loppuun saakka.

        Kerätkää voimianne te kaikki Jumalan omat Kristuksessa, luopukaa mielessänne ja sitten käytännössäkin kaikesta, mitä Isä ei ole istuttanut ja suunnatkaa voimavaranne sellaisen rakentamiseen ja edistämiseen, mikä on Jumalan Kaikkivaltiaan hyvän tahdon, Sanan ja lain sekä näiden pohjalta syntyvän järjestyksen mukaista.

        Siunausta!

        EU sallii Kuolemantuomiot. Kyseistä asiakohtaa ei tietenkään laiteta paperiin niin, että sen heti huomaisi, vaan se onkin piilotettu niihin kohtiin, jotka kumoavat alkuperäisen perussopimuksen pykäliä. Kyseinen Kuolemantuomio voidaan antaa sodan, mellakan tai mielenosoituksen yhteydessä. Käytännössä tämä johtaa siihen, että mikä tahansa poikkiteloin EU:ta vasten oleva mielipide on "terrorismia" ja siitä voi saada tuomion.

        Tietenkin se on Eurooppa. Berliinissä kun sijaitsee Ilmestyskirjan mainitsema Saatanan valtaistuin, joka on tuotu Pergamonista. Zeuksen temppeli muistuttaa tosiaan istuinta. Pergamon oli aikoinaan se paikka, missä oli kaikenlaisia epäjumalia. Berliinissä on myös Babylonian portti. Siten voimme vertauskuvallisesti sijoittaa uuden Babylonian Eurooppaan. Ja näkeehän sen kaikesta moraalittomuudesta ja jumalattomuudesta että näin todella on. Me olemme se avionrikkoja sukupolvi. Vaikka demokratia näennäisesti antaa ihmisille vapauden, se kahlitsee ihmisen moniin synteihin.
        Se antaa ihmiselle oman käden luvan harjoittaa mitä tahansa, mitä voidaan tulkita tasa-arvoisuudeksi.

        Paha verkoistoituu kokoajan. Kokoajan verkko tiivistyy. Sitten kun kaikki media on hallinnassa, emme enää voi pitää toisiimme yhteyttä modernein keinoin. Näin on käymässä nyt Venäjällä. Kiinaa jo sensuroidaan. Idästä tuulee.
        Silloin jää ainoastaan se vanha, ovelta ovelle ja maan alla piileskely. Näin on oleva, kunnes Jeesus tulee meidät hakemaan. Nyt meidän tulee tehdä kuitenkin vielä työtä jonkin aikaa, olla sodassa maailmaa vastaan Efesolaiskirjeen 6 mukaisin taisteluvarustein.
        /////////////////////////////////////////////////
        Jumala sääti lait ja hänen ihmisille (ihmisten omasta pyynnöstään) sallima hallitusmuoto on Kuningaskunta. Hän, Kaikkivaltias yksin päättää, mikä on oikein ja mikä on väärin. Jeesus Kristus on Kuninkaiden Kuningas, mutta myös tulevan valtakunnan Pää eli Hallitsija. Uskomalla Häneen vanhurskaus tulee, ei lain täyttämisestä vaan uskosta. Abrahamkin tuli vanhurskaaksi, koska uskoi Jumalaa, ei siksi että Hän vain totteli. Jeesus sanoi, että yksikään piirto laista ei häviä. Tämä siksi, että kukaan ei omalla ansiollaan voisi kerskata olevansa hyvä. Lainnoudattajan tulee noudattaa jokaikistä lakia niitä rikkomatta ja jos ei siihen sitten pystykään niin ei hyvä seuraa. Usko annetaan, sitä ei ansaita. Uskoa voi anoa, sillä anova saa.

        Tutkiskelkaamme sydämemme saloja, tunnustakaamme syntimme ja tehkäämme parannus, kun se vielä on mahdollista. Antakaamme anteeksi myös kaikille niille, jotka meitä vastaan ovat rikkoneet.
        Maailma taistelee lihalla lihaa vastaan, me uskovat käymme taistoa hengellisesti pahan henkivaltoja vastaan.

        Liittykäämme yhteen yleiseen pappeuteen avoimeksi seurakunnaksi, jotta voimme rukouksin käydä taisteluun sielujen puolesta. Tehkäämme, kuten Jeesus/Jeshua/Iesous on meitä käskenyt, seuraamaan Hänen esimerkkiään.

        Jos joku haluaa kirjoitella minulle, niin sähköpostiosoitteeseen [email protected] voi kirjoitella. Itse toivoisin sellaista uskovien keskinäistä keskustelupalstaa, jossa ei uskosta osattomat tai erilaiset seurakunnat pääsisi torpedoimaan mielipiteitä ja kirjoituksia, vaikka ne olisivatkin valtakäsityksestä poikkeavia ja kenties ehkä "vääriäkin" tulkintoja. Luottaisin siihen, että Keskustelua ohjaa Pyhä Henki ja Totuus tulisi julki ja eksyttävät opit karsiutuisivat pois, koska Sanasta ei löytyisi sen kaltaiselle tukea.
        Voisin sellaisen tehdä keskustelupalstan,
        mikäli on kiinnostusta. Löytyis vähän kokemusta semmoisesta.. Jos siis on kiinnostusta, niin pistäkää sähköpostia. Lupaan, etten lähetä sitä eteenpäin enkä paljasta henkilöllisyyksiä. Voi myös lähettää anonyymistä osoitteesta, kuten tuo minun osoitteeni on. Paljastan oman henkilöllisyyteni luottamuksellisena tietona sitä kysyttäessä sähköpostitse sellaisesta sähköpostista, joka varmentaa lähettäjän henkilöllisyyden. Varjelen näin omaa yksityisyyttäni (perhettä ja sukulaisia), muuta ei ole tässä takana.

        PROPHET SON OF ISASKAR


      • Huhhahhei
        edellisen kanssa kirjoitti:

        Laitoin tääne valtavasti todistustietoa israelilaisista.
        Tämän palstan (vaikkakin uskonntopalsta !!!) ylläpitäjät näemmä näkivät aineiston vaarallisena. Mitään herjaavaa ei tekstissä ollut.

        Keskustelin tuhat ja yksi nimisen henkilön kanssa. Ilmeisesti tämä ko. henkilö joutui alakynteen ja tuloksena koko postauksen hävittäminen. Se vahvistaa, että totuus vahingoittaa niitä, jotka eivät ole Jumalan valtakunnan sisällä.

        Jos haluatte samat tiedot, kirjoittakaa vain sähköpostia osoitteeseen [email protected] . Ei yksi suomi24:sen sensurointitoimenpiteet voi estää totuuden leviämistä. ja ottakaa sähköposti äkkiä talteen, koska tämäkin teksti poistettaneen pian.

        Kiitos vain ylläpito ja seriffit. Vahvistatte tietämättänne Jumalan Sanan ja niinhän sen tietysti pitää ollakin.

        PROPHET SON OF ISASKAR / suomenkuningas

        muuten miettinyt tuota "allekirjoitustasi", miltä se näyttää sellaisen ihmisen mielestä, jolla EI ole napoleonkompleksia?

        Olette te aina vain huvittavampia.


      • tuhat ja yksi
        edellisen kanssa kirjoitti:

        Laitoin tääne valtavasti todistustietoa israelilaisista.
        Tämän palstan (vaikkakin uskonntopalsta !!!) ylläpitäjät näemmä näkivät aineiston vaarallisena. Mitään herjaavaa ei tekstissä ollut.

        Keskustelin tuhat ja yksi nimisen henkilön kanssa. Ilmeisesti tämä ko. henkilö joutui alakynteen ja tuloksena koko postauksen hävittäminen. Se vahvistaa, että totuus vahingoittaa niitä, jotka eivät ole Jumalan valtakunnan sisällä.

        Jos haluatte samat tiedot, kirjoittakaa vain sähköpostia osoitteeseen [email protected] . Ei yksi suomi24:sen sensurointitoimenpiteet voi estää totuuden leviämistä. ja ottakaa sähköposti äkkiä talteen, koska tämäkin teksti poistettaneen pian.

        Kiitos vain ylläpito ja seriffit. Vahvistatte tietämättänne Jumalan Sanan ja niinhän sen tietysti pitää ollakin.

        PROPHET SON OF ISASKAR / suomenkuningas

        Viestejä ei saisi poistaa !

        Koskaan en ole vaatinut kenenkään viestin poistamista en myös eilenkään.Tulevaisuudessakin olen ajatellut pysyä samalla linjalla.

        Sensuuri iskee silloin tällöin se haluaa suojella 2000 vuotisen virheen salaisuuden paljastumista.

        Poistajat tietävät tietävät valheen sisällön keskimääräistä paemmin mutta kun he hyötyvät siitä varjelevat asiallisten keskustelun jatkumisen jottei totuuksista puhuttaisi.

        Poistattajat lähettävät poistopyyntöjä ja kun niitä tulee useita sensuuri puree !

        Siis tuhat ja yksi ei poista ja pääaiheeni on edelleenkin Danielin kirja katso suomi 24 ruudusta , Danielin unet, ja voit kysyä niidenkin tulkinnasta ja jos täältä poistavat Raamattu osastolla on suurempi kirjo !

        Tuo Suomenkuningas oli jo Yrjö ! Ja hänkään ei ehtinyt tänne saakka.

        Ei ole Suomella omaa kunkkua !


      • Mehän voimme
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Viestejä ei saisi poistaa !

        Koskaan en ole vaatinut kenenkään viestin poistamista en myös eilenkään.Tulevaisuudessakin olen ajatellut pysyä samalla linjalla.

        Sensuuri iskee silloin tällöin se haluaa suojella 2000 vuotisen virheen salaisuuden paljastumista.

        Poistajat tietävät tietävät valheen sisällön keskimääräistä paemmin mutta kun he hyötyvät siitä varjelevat asiallisten keskustelun jatkumisen jottei totuuksista puhuttaisi.

        Poistattajat lähettävät poistopyyntöjä ja kun niitä tulee useita sensuuri puree !

        Siis tuhat ja yksi ei poista ja pääaiheeni on edelleenkin Danielin kirja katso suomi 24 ruudusta , Danielin unet, ja voit kysyä niidenkin tulkinnasta ja jos täältä poistavat Raamattu osastolla on suurempi kirjo !

        Tuo Suomenkuningas oli jo Yrjö ! Ja hänkään ei ehtinyt tänne saakka.

        Ei ole Suomella omaa kunkkua !

        jatkaa muuallakin tätä keskustelua.. Minulla ei ole mitään keskustelua vastaan. Et taida uskoa Jeesukseen Kristukseen Maailman valona, Vapahtajana, Kristuksena ja Messiaana.

        Niin.. Totta. Suomella ei historiallisella ajalla ole ollut kuninkaita. Islantilaiset saagat kertovat meille muinaisista Suomen kuninkaista. Kaikkea muuta kyllä pidetään saagoissa todellisuutena paitsi tietysti Suomen kuninkaita. Viikinkikuninkaallisten hautoja on löydetty saagojen tueksi. www.kvenland.com

        Lisäksi on ollut joitain kuninkaita, kuten Matti Kurjen isoisä ja joku talollinen, joka huudatti itsensä kuninkaaksi keskiajalla.

        Puolikko-Erkki ja hänen jälkeläisensä taitavat olla lähinnä suomalaisten kuninkaallisia tällähetkellä.
        http://www.muonio.fi/web/index.php?id=493

        Yrjö ei tainnut keritä olemaan kuningas.

        Tuo nimimerkki suomenkuningas ei viittaa maallisen valtion hallintaan ja valtaan. Se viittaa kahteen asiaan Suomeen ja Kuninkaaseen ja ne molemmat ovat Jumalan suunnitelmissa. Se minulle on näytetty. Kuka se sitten on, se on toinen asia...

        Demokratia lakkaa jonkin ajan kuluttua (max 50 vuotta) olemasta sellaisena kuin se on ollut ja tilalle maailmaan tulee yksinvaltiaita. Näillä ei kuitenkaan ole tuon edellämainitun asian kanssa mitään tekemistä.

        suomenkuningas


      • hohhohhoijaa
        Huhhahhei kirjoitti:

        muuten miettinyt tuota "allekirjoitustasi", miltä se näyttää sellaisen ihmisen mielestä, jolla EI ole napoleonkompleksia?

        Olette te aina vain huvittavampia.

        Ei nuo allekirjoitukset ole mitään kompleksia. Yhtähyvin voin olla niitä käyttämättäkin. Olethan sinäkin Huhhahhei -tittelillä...

        Uskon suomalaisten olevan isaskarilaisia ja siitä tuo isaskar. Lue nyt ainakin nuo tekstit, vaikka pidätkin niitä huuhaana.
        http://www.britam.org/issachar.html
        http://www.britam.org/codesarticles/CodesFinland.html

        Prophet eli profeetta on sellainen henkilö, joka kertoo profetioita eli ennaltanähtyjä asioita. Profeettana oleminen on "koiranvirka". Kukaan ei ole profeetta omassa maassaan - kiteyttää asian.. Suomessa on paljon profetoivia uskovia, jotka profetoituaan ovat profeettoja. Oikea profeetta ei tavoittele valtaa.

        Sitten pääsemmekin suomenkuninkaaseen. Suomen Kuningas tarkoittaa jotain aivan muutakuin maallisen vallan kuningasta, eikä se tarkoita minua.

        Jaak. 4:4
        Te uskottomat! Ettekö tiedä, että rakkaus maailmaan on vihaa Jumalaa kohtaan? Joka tahtoo olla maailman ystävä, asettuu Jumalan viholliseksi.

        Minä en sitä kuninkuutta tavoittele. Sen laitoin allekirjoitukseeni muistuttamaan minua itseäni, että Suomi ei häviä ja Suomi tulee saamaan Kuninkaan. Kuka ja milloin se on, sitä en tiedä ? Näin minulle on kuitenkin näytetty unessa. Siinä unessa Kuninkaan nimeä ei kerrottu eikä Häntä näytetty, tieto kuiskattiin. Oma tulkintani on, että Hän on Messias Jeesus.
        Jeesus on Kuningasten Kuningas, mutta yhtä hyvin hän voisi olla myös Kuningas, sillä onhan hän seurakunnan pää eli hallitsija. Jos jollakulla on parempi tulkinta tai joku on saanut selkeämmän profetian, olen avoin kuulemaan.

        suomenkuningas

        Ps. Huhhahhei. Olen varmaan niitä hihhuleita, joihin ei sinun sarkasmisi pure. Ymmärrän kyllä sarkasmia ja ironiaa huumorin lajina, mutta jotenkin tuo sinun uskovaisten pilkkaaminen tuntuu olevan vain henkilökohtaista vihaasi.
        Muistutan

        1. Joh. 2:11
        Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.


      • Jumalan seurakunta Kristuks...
        EU:sta samaa mieltä kirjoitti:

        EU sallii Kuolemantuomiot. Kyseistä asiakohtaa ei tietenkään laiteta paperiin niin, että sen heti huomaisi, vaan se onkin piilotettu niihin kohtiin, jotka kumoavat alkuperäisen perussopimuksen pykäliä. Kyseinen Kuolemantuomio voidaan antaa sodan, mellakan tai mielenosoituksen yhteydessä. Käytännössä tämä johtaa siihen, että mikä tahansa poikkiteloin EU:ta vasten oleva mielipide on "terrorismia" ja siitä voi saada tuomion.

        Tietenkin se on Eurooppa. Berliinissä kun sijaitsee Ilmestyskirjan mainitsema Saatanan valtaistuin, joka on tuotu Pergamonista. Zeuksen temppeli muistuttaa tosiaan istuinta. Pergamon oli aikoinaan se paikka, missä oli kaikenlaisia epäjumalia. Berliinissä on myös Babylonian portti. Siten voimme vertauskuvallisesti sijoittaa uuden Babylonian Eurooppaan. Ja näkeehän sen kaikesta moraalittomuudesta ja jumalattomuudesta että näin todella on. Me olemme se avionrikkoja sukupolvi. Vaikka demokratia näennäisesti antaa ihmisille vapauden, se kahlitsee ihmisen moniin synteihin.
        Se antaa ihmiselle oman käden luvan harjoittaa mitä tahansa, mitä voidaan tulkita tasa-arvoisuudeksi.

        Paha verkoistoituu kokoajan. Kokoajan verkko tiivistyy. Sitten kun kaikki media on hallinnassa, emme enää voi pitää toisiimme yhteyttä modernein keinoin. Näin on käymässä nyt Venäjällä. Kiinaa jo sensuroidaan. Idästä tuulee.
        Silloin jää ainoastaan se vanha, ovelta ovelle ja maan alla piileskely. Näin on oleva, kunnes Jeesus tulee meidät hakemaan. Nyt meidän tulee tehdä kuitenkin vielä työtä jonkin aikaa, olla sodassa maailmaa vastaan Efesolaiskirjeen 6 mukaisin taisteluvarustein.
        /////////////////////////////////////////////////
        Jumala sääti lait ja hänen ihmisille (ihmisten omasta pyynnöstään) sallima hallitusmuoto on Kuningaskunta. Hän, Kaikkivaltias yksin päättää, mikä on oikein ja mikä on väärin. Jeesus Kristus on Kuninkaiden Kuningas, mutta myös tulevan valtakunnan Pää eli Hallitsija. Uskomalla Häneen vanhurskaus tulee, ei lain täyttämisestä vaan uskosta. Abrahamkin tuli vanhurskaaksi, koska uskoi Jumalaa, ei siksi että Hän vain totteli. Jeesus sanoi, että yksikään piirto laista ei häviä. Tämä siksi, että kukaan ei omalla ansiollaan voisi kerskata olevansa hyvä. Lainnoudattajan tulee noudattaa jokaikistä lakia niitä rikkomatta ja jos ei siihen sitten pystykään niin ei hyvä seuraa. Usko annetaan, sitä ei ansaita. Uskoa voi anoa, sillä anova saa.

        Tutkiskelkaamme sydämemme saloja, tunnustakaamme syntimme ja tehkäämme parannus, kun se vielä on mahdollista. Antakaamme anteeksi myös kaikille niille, jotka meitä vastaan ovat rikkoneet.
        Maailma taistelee lihalla lihaa vastaan, me uskovat käymme taistoa hengellisesti pahan henkivaltoja vastaan.

        Liittykäämme yhteen yleiseen pappeuteen avoimeksi seurakunnaksi, jotta voimme rukouksin käydä taisteluun sielujen puolesta. Tehkäämme, kuten Jeesus/Jeshua/Iesous on meitä käskenyt, seuraamaan Hänen esimerkkiään.

        Jos joku haluaa kirjoitella minulle, niin sähköpostiosoitteeseen [email protected] voi kirjoitella. Itse toivoisin sellaista uskovien keskinäistä keskustelupalstaa, jossa ei uskosta osattomat tai erilaiset seurakunnat pääsisi torpedoimaan mielipiteitä ja kirjoituksia, vaikka ne olisivatkin valtakäsityksestä poikkeavia ja kenties ehkä "vääriäkin" tulkintoja. Luottaisin siihen, että Keskustelua ohjaa Pyhä Henki ja Totuus tulisi julki ja eksyttävät opit karsiutuisivat pois, koska Sanasta ei löytyisi sen kaltaiselle tukea.
        Voisin sellaisen tehdä keskustelupalstan,
        mikäli on kiinnostusta. Löytyis vähän kokemusta semmoisesta.. Jos siis on kiinnostusta, niin pistäkää sähköpostia. Lupaan, etten lähetä sitä eteenpäin enkä paljasta henkilöllisyyksiä. Voi myös lähettää anonyymistä osoitteesta, kuten tuo minun osoitteeni on. Paljastan oman henkilöllisyyteni luottamuksellisena tietona sitä kysyttäessä sähköpostitse sellaisesta sähköpostista, joka varmentaa lähettäjän henkilöllisyyden. Varjelen näin omaa yksityisyyttäni (perhettä ja sukulaisia), muuta ei ole tässä takana.

        PROPHET SON OF ISASKAR

        Näitä keskinäisiä yhteyksiä tulisikin kiireen vilkkaa luoda, muitakin kuin nettifoorumilla tapailuja.

        Kiitoksia tuosta yhteystiedostasi. Kukapa tietää, jos vaikka joskus jatkan aiheesta sun toisesta keskustelua kanssasi.

        Siunausta!


      • mutta linkit ei toimi
        EU:sta samaa mieltä kirjoitti:

        EU sallii Kuolemantuomiot. Kyseistä asiakohtaa ei tietenkään laiteta paperiin niin, että sen heti huomaisi, vaan se onkin piilotettu niihin kohtiin, jotka kumoavat alkuperäisen perussopimuksen pykäliä. Kyseinen Kuolemantuomio voidaan antaa sodan, mellakan tai mielenosoituksen yhteydessä. Käytännössä tämä johtaa siihen, että mikä tahansa poikkiteloin EU:ta vasten oleva mielipide on "terrorismia" ja siitä voi saada tuomion.

        Tietenkin se on Eurooppa. Berliinissä kun sijaitsee Ilmestyskirjan mainitsema Saatanan valtaistuin, joka on tuotu Pergamonista. Zeuksen temppeli muistuttaa tosiaan istuinta. Pergamon oli aikoinaan se paikka, missä oli kaikenlaisia epäjumalia. Berliinissä on myös Babylonian portti. Siten voimme vertauskuvallisesti sijoittaa uuden Babylonian Eurooppaan. Ja näkeehän sen kaikesta moraalittomuudesta ja jumalattomuudesta että näin todella on. Me olemme se avionrikkoja sukupolvi. Vaikka demokratia näennäisesti antaa ihmisille vapauden, se kahlitsee ihmisen moniin synteihin.
        Se antaa ihmiselle oman käden luvan harjoittaa mitä tahansa, mitä voidaan tulkita tasa-arvoisuudeksi.

        Paha verkoistoituu kokoajan. Kokoajan verkko tiivistyy. Sitten kun kaikki media on hallinnassa, emme enää voi pitää toisiimme yhteyttä modernein keinoin. Näin on käymässä nyt Venäjällä. Kiinaa jo sensuroidaan. Idästä tuulee.
        Silloin jää ainoastaan se vanha, ovelta ovelle ja maan alla piileskely. Näin on oleva, kunnes Jeesus tulee meidät hakemaan. Nyt meidän tulee tehdä kuitenkin vielä työtä jonkin aikaa, olla sodassa maailmaa vastaan Efesolaiskirjeen 6 mukaisin taisteluvarustein.
        /////////////////////////////////////////////////
        Jumala sääti lait ja hänen ihmisille (ihmisten omasta pyynnöstään) sallima hallitusmuoto on Kuningaskunta. Hän, Kaikkivaltias yksin päättää, mikä on oikein ja mikä on väärin. Jeesus Kristus on Kuninkaiden Kuningas, mutta myös tulevan valtakunnan Pää eli Hallitsija. Uskomalla Häneen vanhurskaus tulee, ei lain täyttämisestä vaan uskosta. Abrahamkin tuli vanhurskaaksi, koska uskoi Jumalaa, ei siksi että Hän vain totteli. Jeesus sanoi, että yksikään piirto laista ei häviä. Tämä siksi, että kukaan ei omalla ansiollaan voisi kerskata olevansa hyvä. Lainnoudattajan tulee noudattaa jokaikistä lakia niitä rikkomatta ja jos ei siihen sitten pystykään niin ei hyvä seuraa. Usko annetaan, sitä ei ansaita. Uskoa voi anoa, sillä anova saa.

        Tutkiskelkaamme sydämemme saloja, tunnustakaamme syntimme ja tehkäämme parannus, kun se vielä on mahdollista. Antakaamme anteeksi myös kaikille niille, jotka meitä vastaan ovat rikkoneet.
        Maailma taistelee lihalla lihaa vastaan, me uskovat käymme taistoa hengellisesti pahan henkivaltoja vastaan.

        Liittykäämme yhteen yleiseen pappeuteen avoimeksi seurakunnaksi, jotta voimme rukouksin käydä taisteluun sielujen puolesta. Tehkäämme, kuten Jeesus/Jeshua/Iesous on meitä käskenyt, seuraamaan Hänen esimerkkiään.

        Jos joku haluaa kirjoitella minulle, niin sähköpostiosoitteeseen [email protected] voi kirjoitella. Itse toivoisin sellaista uskovien keskinäistä keskustelupalstaa, jossa ei uskosta osattomat tai erilaiset seurakunnat pääsisi torpedoimaan mielipiteitä ja kirjoituksia, vaikka ne olisivatkin valtakäsityksestä poikkeavia ja kenties ehkä "vääriäkin" tulkintoja. Luottaisin siihen, että Keskustelua ohjaa Pyhä Henki ja Totuus tulisi julki ja eksyttävät opit karsiutuisivat pois, koska Sanasta ei löytyisi sen kaltaiselle tukea.
        Voisin sellaisen tehdä keskustelupalstan,
        mikäli on kiinnostusta. Löytyis vähän kokemusta semmoisesta.. Jos siis on kiinnostusta, niin pistäkää sähköpostia. Lupaan, etten lähetä sitä eteenpäin enkä paljasta henkilöllisyyksiä. Voi myös lähettää anonyymistä osoitteesta, kuten tuo minun osoitteeni on. Paljastan oman henkilöllisyyteni luottamuksellisena tietona sitä kysyttäessä sähköpostitse sellaisesta sähköpostista, joka varmentaa lähettäjän henkilöllisyyden. Varjelen näin omaa yksityisyyttäni (perhettä ja sukulaisia), muuta ei ole tässä takana.

        PROPHET SON OF ISASKAR

        http://www.britam.org/issachar.html
        http://www.britam.org/codesarticles/CodesFinland.html


      • Jumalan seurakunta Kristuks...
        EU:sta samaa mieltä kirjoitti:

        EU sallii Kuolemantuomiot. Kyseistä asiakohtaa ei tietenkään laiteta paperiin niin, että sen heti huomaisi, vaan se onkin piilotettu niihin kohtiin, jotka kumoavat alkuperäisen perussopimuksen pykäliä. Kyseinen Kuolemantuomio voidaan antaa sodan, mellakan tai mielenosoituksen yhteydessä. Käytännössä tämä johtaa siihen, että mikä tahansa poikkiteloin EU:ta vasten oleva mielipide on "terrorismia" ja siitä voi saada tuomion.

        Tietenkin se on Eurooppa. Berliinissä kun sijaitsee Ilmestyskirjan mainitsema Saatanan valtaistuin, joka on tuotu Pergamonista. Zeuksen temppeli muistuttaa tosiaan istuinta. Pergamon oli aikoinaan se paikka, missä oli kaikenlaisia epäjumalia. Berliinissä on myös Babylonian portti. Siten voimme vertauskuvallisesti sijoittaa uuden Babylonian Eurooppaan. Ja näkeehän sen kaikesta moraalittomuudesta ja jumalattomuudesta että näin todella on. Me olemme se avionrikkoja sukupolvi. Vaikka demokratia näennäisesti antaa ihmisille vapauden, se kahlitsee ihmisen moniin synteihin.
        Se antaa ihmiselle oman käden luvan harjoittaa mitä tahansa, mitä voidaan tulkita tasa-arvoisuudeksi.

        Paha verkoistoituu kokoajan. Kokoajan verkko tiivistyy. Sitten kun kaikki media on hallinnassa, emme enää voi pitää toisiimme yhteyttä modernein keinoin. Näin on käymässä nyt Venäjällä. Kiinaa jo sensuroidaan. Idästä tuulee.
        Silloin jää ainoastaan se vanha, ovelta ovelle ja maan alla piileskely. Näin on oleva, kunnes Jeesus tulee meidät hakemaan. Nyt meidän tulee tehdä kuitenkin vielä työtä jonkin aikaa, olla sodassa maailmaa vastaan Efesolaiskirjeen 6 mukaisin taisteluvarustein.
        /////////////////////////////////////////////////
        Jumala sääti lait ja hänen ihmisille (ihmisten omasta pyynnöstään) sallima hallitusmuoto on Kuningaskunta. Hän, Kaikkivaltias yksin päättää, mikä on oikein ja mikä on väärin. Jeesus Kristus on Kuninkaiden Kuningas, mutta myös tulevan valtakunnan Pää eli Hallitsija. Uskomalla Häneen vanhurskaus tulee, ei lain täyttämisestä vaan uskosta. Abrahamkin tuli vanhurskaaksi, koska uskoi Jumalaa, ei siksi että Hän vain totteli. Jeesus sanoi, että yksikään piirto laista ei häviä. Tämä siksi, että kukaan ei omalla ansiollaan voisi kerskata olevansa hyvä. Lainnoudattajan tulee noudattaa jokaikistä lakia niitä rikkomatta ja jos ei siihen sitten pystykään niin ei hyvä seuraa. Usko annetaan, sitä ei ansaita. Uskoa voi anoa, sillä anova saa.

        Tutkiskelkaamme sydämemme saloja, tunnustakaamme syntimme ja tehkäämme parannus, kun se vielä on mahdollista. Antakaamme anteeksi myös kaikille niille, jotka meitä vastaan ovat rikkoneet.
        Maailma taistelee lihalla lihaa vastaan, me uskovat käymme taistoa hengellisesti pahan henkivaltoja vastaan.

        Liittykäämme yhteen yleiseen pappeuteen avoimeksi seurakunnaksi, jotta voimme rukouksin käydä taisteluun sielujen puolesta. Tehkäämme, kuten Jeesus/Jeshua/Iesous on meitä käskenyt, seuraamaan Hänen esimerkkiään.

        Jos joku haluaa kirjoitella minulle, niin sähköpostiosoitteeseen [email protected] voi kirjoitella. Itse toivoisin sellaista uskovien keskinäistä keskustelupalstaa, jossa ei uskosta osattomat tai erilaiset seurakunnat pääsisi torpedoimaan mielipiteitä ja kirjoituksia, vaikka ne olisivatkin valtakäsityksestä poikkeavia ja kenties ehkä "vääriäkin" tulkintoja. Luottaisin siihen, että Keskustelua ohjaa Pyhä Henki ja Totuus tulisi julki ja eksyttävät opit karsiutuisivat pois, koska Sanasta ei löytyisi sen kaltaiselle tukea.
        Voisin sellaisen tehdä keskustelupalstan,
        mikäli on kiinnostusta. Löytyis vähän kokemusta semmoisesta.. Jos siis on kiinnostusta, niin pistäkää sähköpostia. Lupaan, etten lähetä sitä eteenpäin enkä paljasta henkilöllisyyksiä. Voi myös lähettää anonyymistä osoitteesta, kuten tuo minun osoitteeni on. Paljastan oman henkilöllisyyteni luottamuksellisena tietona sitä kysyttäessä sähköpostitse sellaisesta sähköpostista, joka varmentaa lähettäjän henkilöllisyyden. Varjelen näin omaa yksityisyyttäni (perhettä ja sukulaisia), muuta ei ole tässä takana.

        PROPHET SON OF ISASKAR

        Tuolle kuolemantuomioväitteelle löytyy jo aika vankat perustelut.

        Alla on tänä aamuna löytämäni englanninkielinen artikkeli ja analyysi EU:n uuden perussopimuksen mukana tulevasta EU:n perusoikeuskirjasta.

        Aivan niin. Petoksella sinun on käytävä sotaa. Näin muiden käärmeen lasten tavoin toimii EU:n näkyvä ja taustalla vaikuttava valtaeliitti.

        Ensin kuolemantuomion mahdollisuus kielletään, jotta perussopimus ja perusoikeuskirja näyttäisi oikein hurskaalta ihmisten silmissä, mutta sitten kun lukemista jatketaan loppuun saakka, tavataan pienelläkin präntätyt ja jaksetaan kahlata liitteiden läpi, niin sitten alkaakin ääni kellossa muuttua ja valkea muuttua mustaksi.

        Tämän uuden perussopimuksen yksi todellinen tarkoitus lienee alistaa ihmiset valtaeliitin tahdottomiksi orjiksi. Menneiden petovaltojen kuten pakanallisen Rooman yksi tunnusmerkkihän oli valtava orjatyövoiman käyttö. Näin näyttävät menevät suunnitelmat nytkin.

        Lukekaapa huolella seuraavat tarkastelu, niin ymmärrätte mitä edessä odottaa, jos ja kun tämä perkeleestä lähtöisin oleva perussopimus ajetaan väkisin voimaan EU:ssa.

        Alla on myös toinen tänään löytämäni artikkeli, joka todistaa jälleen kerran myös Yhdysvaltain muuttuvan yhä selvemmin pedon valtakunnaksi.

        Uuden lain, joka vielä odottaa Bushin hyväksymistä, mukaan jokaiselta vastasyntyneeltä otetaan DNA-näyte, jota sitten hallinto voi käyttää omiin tarkoituksiinsa kuten geneettisiin tutkimuksiin.
        Tämä on vahva osoitus valtaeliitin röyhkeästä ajattelusta, jonka mukaan kaikki kansalaiset eritoten lapset ovat valtion omaisuutta, vaikka Jumalan Sana vakuuttaa, että me kuulumme Jumalalle.

        ----------------------

        http://www.wiseupjournal.com/?p=285

        The Lord giveth… and the EU Charter of Rights taketh away *

        Wise Up Journal
        By Greg O’Brien
        25.04.2008

        “The European Union Charter of Fundamental Rights sets out in a single text, for the first time in the European Union’s history, the whole range of civil, political, economic and social rights of European citizens and all persons resident in the EU.

        They are based, in particular, on the fundamental rights and freedoms recognised by the European Convention on Human Rights ECHR).”

        - The Charter of Fundamental Rights of the European Union

        It all sounds wonderful doesn’t it, that is until you actually look at the details and see that just like the Patriot Act in America it does the exact opposite of what it’s supposed to do. To find out its true intent you have to essentially read it back-to-front. Just like the Lisbon Treaty all the wonderful stuff is put in at the beginning and all the real intent is saved for the end or masked in protocols, legal explanations etc. Most people won’t read it all (or even just read a summary text), and people who have only read the good parts trust the rest will be similar, they then go ahead voting without understanding the full implications. If you set a utopian tone at the beginning psychologically we assume that is how the entire text will read and we tend to block out conflicting messages later on, otherwise know as cognitive dissonance.

        When you read it “back to front” you get some disturbing results. Here are a few examples from the ECHR to give you the real intent from the official EU Charter of Fundamental Rights website:

        [bolded text is added by the author.]

        www.eucharter.org/home.php?page_id=9

        “Article 2. Right to Life

        a) Article 2(2) of the ECHR:
        ‘Deprivation of life shall not be regarded as inflicted in contravention of this Article when it results from the use of force which is no more than absolutely necessary:

        * in defence of any person from lawful violence;
        * in order to effect a lawful arrest or to prevent the escape of a person lawfully detained;
        * in action lawfully taken for the purpose of quelling a riot or insurrection.’ “

        The EU says that if the state’s law enforcement officers can deprive you of your right of life, in other words murder you, while attempting to arrest you or during a riot, and legally your execution “shall not be regarded’ as breaking the law/article of the right to life. How many times do we have to be reminded that not reading slick lawyer “small print” can be perilous?

        “b) Article 2 of the Protocol No 6 to the ECHR:
        ‘A State may make provision in its law for the death penalty in respect of acts committed in time of war or of imminent threat of war; such a penalty shall be applied only in the instances laid down in the law and in accordance with its provisions…”

        That’s right the EU endorses the Death Penalty!!! You may have never heard that before when listening to the politicians or media glorifying the EU but there it is in black and white on their official website. Individuals can be given the death penalty for “acts committed” (who decides what these acts) in a time of war or of even the threat of war (war on terrorism).

        Now here is the nice intro that politician’s can promote:

        “1. Everyone has the right to life.

        2. No one shall be condemned to the death penalty, or executed.”

        Article 52 of the EU Charter of Fundamental rights also states the level/scope of them and that a “limitation on the exercise of the rights and freedoms” can be made “provided for by law” (those “small prints”). It also goes a step further by saying “limitations may be made” if it is in the EU’s ‘interest’ (define interest?).

        www.eucharter.org/home.php?page_id=62

        “Article 52

        1. Any limitation on the exercise of the rights and freedoms recognised by this Charter must be provided for by law and respect the essence of those rights and freedoms. Subject to the principle of proportionality, limitations may be made only if they are necessary and genuinely meet objectives of general interest recognised by the Union or the need to protect the rights and freedoms of others.”

        Next we look at liberty, you would think the EU would be all for personal freedom, after all it promotes itself as caring for the citizens and being an example for the rest of the world, but again we find more lies. Here is the “small print” for restrictions to be placed upon you:

        www.eucharter.org/home.php?page_id=13

        “Art 6. Right to liberty and security

        (d) the detention of a minor by lawful order for the purpose of educational supervision or his lawful detention for the purpose of bringing him before the competent legal authority;

        (e) the lawful detention of persons for the prevention of the spreading of infectious diseases, of persons of unsound mind, alcoholics or drug addicts or vagrants;”

        And here is the easy to read selling point for public consumption:

        “1. Everyone has the right to liberty and security of person. No one shall be deprived of his liberty save in the following cases and in accordance with a procedure prescribed by law:”

        Next comes free speech, of course the EU must be a guardian of free speech, after all we’re told that we in the west have levels of free speech unheard of in the rest of the world. That free speech is the cornerstone of a free and democratic society, but again if we look at the text we get a completely different picture:

        www.eucharter.org/home.php?page_id=18

        “Art 11. Freedom of expression and information

        2. The exercise of these freedoms, since it carries with it duties and responsibilities, may be subject to such formalities, conditions, restrictions or penalties as are prescribed by law and are necessary in a democratic society, in the interests of national security, territorial integrity or public safety, for the prevention of disorder or crime, for the protection of health or morals, for the protection of the reputation or rights of others, for preventing the disclosure of information received in confidence, or for maintaining the authority and impartiality of the judiciary.”

        Again the nice show piece intro:

        “1. Everyone has the right to freedom of expression. This right shall include freedom to hold opinions and to receive and impart information and ideas without interference by public authority and regardless of frontiers. This article shall not prevent States from requiring the licensing of broadcasting, television or cinema enterprises.”

        The EU has documented in it’s protocols, legal explanations etc that it endorses the death penalty, not punishing law enforcers that kill a person during arrest, killing people for rioting, detaining alcoholics, detaining minors for educational supervision, and restricting speech for protection of disclosure of information, morals, maintaining the authority, reputation…

        They say that in the former USSR people had a highly developed mistrust of the government and knew that most of the news they read in the papers or seen on the TV was a complete distortion of the truth. The public learned how to interpret the truth by reading between the lines and reversing what was being said. We in the EU have been ‘asleep’ and naively trusting of politicians and the media for so long that we haven’t developed these skills of discernment. We have taken too much for granted but we cannot afford to do this any longer. We are sleepwalking into a nightmare and unless we start waking up very quickly it will be too late. A NO vote in Ireland to the Lisbon Treaty can actually stop the charter from becoming legally binding and save half a billion people from living under it.


        ----------------

        http://blacklistednews.com/view.asp?ID=6390

        National "DNA warehouse" bill passes    
        Published on Monday, April 28, 2008.

        Source: AAPS Online

        Passing the House of Representatives on a voice vote, S. 1858 has been sent to President Bush for signature. The Newborn Genetic Screening bill was passed by the Senate last December. The bill violates the U.S. Constitution and the Nuremberg Code, writes Twila Brase, president of the Citizen’s Council on Health Care (CCHC). “The DNA taken at birth from every citizen is essentially owned by the government, and every citizen becomes a potential subject of government-sponsored genetic research,” she states. “It does not require consent and there are no requirements to inform parents about the warehousing of their child’s DNA for the purpose of genetic research. Already, in Minnesota, the state health department reports that 42,210 children of the 780,000 whose DNA is housed in the Minnesota ‘DNA warehouse’ have been subjected to genetic research without their parents’ knowledge or consent.”

        The federal government lacks the Constitutional authority as well as the competence to develop a newborn screening program, states Rep. Ron Paul, M.D. (R-TX). He states that all hospitals will probably scrap their own newborn testing program and adopt the federal model, whatever its flaws, to avoid the loss of federal funding.

        “Drafters of the legislation made no effort to ensure that these newborn screening programs do not violate the privacy rights of parents and children,” Dr. Paul noted.

        Ms. Brase has called on President Bush to veto the bill.


      • toimivat..
        mutta linkit ei toimi kirjoitti:

        http://www.britam.org/issachar.html
        http://www.britam.org/codesarticles/CodesFinland.html

        Tässä kuitenkin otteita sivuilta. Kopioi teksti heti, kun näet tämän viestin poiston varalta. Voit myös pyytää tietoa sähköpostilla osoitteeseen [email protected] ,mikäli et syystä tai toisesta ehtinyt.

        http://www.britam.org/issachar.html
        Another son of Issachar was PHUVAH (Genesis 46;13) whose children were known as Phuni or PUNI (Numbers 26;23,24). "PUNI" was a name given to the Phoenicians amongst whom Israelite Tribes such as Zebulon and Asher were at some stages an important component. The major Phoenician cities were Tyre and Sidon. Sidon was conquered for a while by the Sakkala or Sakkara (Slouschz p.61, Pallotino p.70) who were one of the Sea Peoples and elsewhere (in "Lost Israelite Identity" by Yair Davidy, 1996) are proven to have been Israelites. The Sakkara come from Issachar and the Phoenecians received their name from PUNI -Issachar's son. In Europe, an ethnic entity of similar name was quite widely scattered: In Ireland, one has the Fenni, in Jutland the Phundusi, in Scandinavia the Phanones, and the Finni who neighbored Gotones on the Baltic coast and gave their name to Finland.
        ///////////////////////////////////////////////
        Finni/Finland - Fenni - Fenica/Foinica - Phuni

        Tacitus mainitsee 97 jkr. Sithonit (Sidonilaiset Kanaanista) Skandinaaviassa.

        http://www.uni-mannheim.de/mateo/camenaref/hofmann/s/books/s_3428.html

        Tässä kartassa Sithones on merkittynä Makedonian itäpuolella ja Turkin pohjoispuolella mustanmeren rannalla.

        http://lazarus.elte.hu/~hzsolt/terkep/rtw/rtw_political_trm32.pdf

        http://www.jstor.org/pss/268631
        "The Sit(h)ones are the Sidones of Strabo 7. 3. 17 [306]; the Sit(h)ones are probably ... In turn the Sit(h)ones/ Sidones were northern Bastarnae (p. ...
        "

        Tässä naisten maa : http://jumalasuomi.tripod.com/terra_feminarum.htm
        http://www.thelatinlibrary.com/isidore/9.shtml

        Kanaanin alueella eli "jättiläisiä", mm. Goljat (292cm). Paltamosta ovat lähtöisin Väinö Myllyrinteen suku, Lauri Moilanen ja Daniel Cajanus.

        http://www.bioteknologia.info/uutiset/biolaaketiede/fi_FI/Jattilaisgeeni_tunnistettu/
        ////////////////////////////////////////////////
        Siteeraan tekstiä britamin sivuilta :
        http://www.britam.org/codesarticles/CodesFinland.html

        The text is taken from Genesis 40:9-15. It is at an interval of 75.
        This is a very IMPORTANT RESULT!
        Just above ISSACHAR we find JOSEPH who also appears below on both sides. The word FIN occurs five times one of them being with a combination of the following I (YUD) in ISSACHAR to make FINI meaning "Finnish". An alternate form of FINI also occurs.
        Taking the first "S" in ISSACHAR and reading from left-to-read (as is acceptable in Biblical Code reading) we find in Biblical Hebrew the word SUOMI which is the Finnish name for Finland!!
        We thus find gathered around the matrix of the name ISSACHAR the word for FIN and for FINNISH and the name SUOMI meaning FINLAND!
        These results are quite shocking.

        Prophet son of isaskar
        ////////////////////////////////////////////
        Ylläpidolle tiedoksi, että voisitte lähettää sitten poiston syyn minulle, jos poistatte tekstin. Näin toimitaan oikeusvaltiossa.


      • kuolemantuomioon rajoitu
        Jumalan seurakunta Kristuks... kirjoitti:

        Tuolle kuolemantuomioväitteelle löytyy jo aika vankat perustelut.

        Alla on tänä aamuna löytämäni englanninkielinen artikkeli ja analyysi EU:n uuden perussopimuksen mukana tulevasta EU:n perusoikeuskirjasta.

        Aivan niin. Petoksella sinun on käytävä sotaa. Näin muiden käärmeen lasten tavoin toimii EU:n näkyvä ja taustalla vaikuttava valtaeliitti.

        Ensin kuolemantuomion mahdollisuus kielletään, jotta perussopimus ja perusoikeuskirja näyttäisi oikein hurskaalta ihmisten silmissä, mutta sitten kun lukemista jatketaan loppuun saakka, tavataan pienelläkin präntätyt ja jaksetaan kahlata liitteiden läpi, niin sitten alkaakin ääni kellossa muuttua ja valkea muuttua mustaksi.

        Tämän uuden perussopimuksen yksi todellinen tarkoitus lienee alistaa ihmiset valtaeliitin tahdottomiksi orjiksi. Menneiden petovaltojen kuten pakanallisen Rooman yksi tunnusmerkkihän oli valtava orjatyövoiman käyttö. Näin näyttävät menevät suunnitelmat nytkin.

        Lukekaapa huolella seuraavat tarkastelu, niin ymmärrätte mitä edessä odottaa, jos ja kun tämä perkeleestä lähtöisin oleva perussopimus ajetaan väkisin voimaan EU:ssa.

        Alla on myös toinen tänään löytämäni artikkeli, joka todistaa jälleen kerran myös Yhdysvaltain muuttuvan yhä selvemmin pedon valtakunnaksi.

        Uuden lain, joka vielä odottaa Bushin hyväksymistä, mukaan jokaiselta vastasyntyneeltä otetaan DNA-näyte, jota sitten hallinto voi käyttää omiin tarkoituksiinsa kuten geneettisiin tutkimuksiin.
        Tämä on vahva osoitus valtaeliitin röyhkeästä ajattelusta, jonka mukaan kaikki kansalaiset eritoten lapset ovat valtion omaisuutta, vaikka Jumalan Sana vakuuttaa, että me kuulumme Jumalalle.

        ----------------------

        http://www.wiseupjournal.com/?p=285

        The Lord giveth… and the EU Charter of Rights taketh away *

        Wise Up Journal
        By Greg O’Brien
        25.04.2008

        “The European Union Charter of Fundamental Rights sets out in a single text, for the first time in the European Union’s history, the whole range of civil, political, economic and social rights of European citizens and all persons resident in the EU.

        They are based, in particular, on the fundamental rights and freedoms recognised by the European Convention on Human Rights ECHR).”

        - The Charter of Fundamental Rights of the European Union

        It all sounds wonderful doesn’t it, that is until you actually look at the details and see that just like the Patriot Act in America it does the exact opposite of what it’s supposed to do. To find out its true intent you have to essentially read it back-to-front. Just like the Lisbon Treaty all the wonderful stuff is put in at the beginning and all the real intent is saved for the end or masked in protocols, legal explanations etc. Most people won’t read it all (or even just read a summary text), and people who have only read the good parts trust the rest will be similar, they then go ahead voting without understanding the full implications. If you set a utopian tone at the beginning psychologically we assume that is how the entire text will read and we tend to block out conflicting messages later on, otherwise know as cognitive dissonance.

        When you read it “back to front” you get some disturbing results. Here are a few examples from the ECHR to give you the real intent from the official EU Charter of Fundamental Rights website:

        [bolded text is added by the author.]

        www.eucharter.org/home.php?page_id=9

        “Article 2. Right to Life

        a) Article 2(2) of the ECHR:
        ‘Deprivation of life shall not be regarded as inflicted in contravention of this Article when it results from the use of force which is no more than absolutely necessary:

        * in defence of any person from lawful violence;
        * in order to effect a lawful arrest or to prevent the escape of a person lawfully detained;
        * in action lawfully taken for the purpose of quelling a riot or insurrection.’ “

        The EU says that if the state’s law enforcement officers can deprive you of your right of life, in other words murder you, while attempting to arrest you or during a riot, and legally your execution “shall not be regarded’ as breaking the law/article of the right to life. How many times do we have to be reminded that not reading slick lawyer “small print” can be perilous?

        “b) Article 2 of the Protocol No 6 to the ECHR:
        ‘A State may make provision in its law for the death penalty in respect of acts committed in time of war or of imminent threat of war; such a penalty shall be applied only in the instances laid down in the law and in accordance with its provisions…”

        That’s right the EU endorses the Death Penalty!!! You may have never heard that before when listening to the politicians or media glorifying the EU but there it is in black and white on their official website. Individuals can be given the death penalty for “acts committed” (who decides what these acts) in a time of war or of even the threat of war (war on terrorism).

        Now here is the nice intro that politician’s can promote:

        “1. Everyone has the right to life.

        2. No one shall be condemned to the death penalty, or executed.”

        Article 52 of the EU Charter of Fundamental rights also states the level/scope of them and that a “limitation on the exercise of the rights and freedoms” can be made “provided for by law” (those “small prints”). It also goes a step further by saying “limitations may be made” if it is in the EU’s ‘interest’ (define interest?).

        www.eucharter.org/home.php?page_id=62

        “Article 52

        1. Any limitation on the exercise of the rights and freedoms recognised by this Charter must be provided for by law and respect the essence of those rights and freedoms. Subject to the principle of proportionality, limitations may be made only if they are necessary and genuinely meet objectives of general interest recognised by the Union or the need to protect the rights and freedoms of others.”

        Next we look at liberty, you would think the EU would be all for personal freedom, after all it promotes itself as caring for the citizens and being an example for the rest of the world, but again we find more lies. Here is the “small print” for restrictions to be placed upon you:

        www.eucharter.org/home.php?page_id=13

        “Art 6. Right to liberty and security

        (d) the detention of a minor by lawful order for the purpose of educational supervision or his lawful detention for the purpose of bringing him before the competent legal authority;

        (e) the lawful detention of persons for the prevention of the spreading of infectious diseases, of persons of unsound mind, alcoholics or drug addicts or vagrants;”

        And here is the easy to read selling point for public consumption:

        “1. Everyone has the right to liberty and security of person. No one shall be deprived of his liberty save in the following cases and in accordance with a procedure prescribed by law:”

        Next comes free speech, of course the EU must be a guardian of free speech, after all we’re told that we in the west have levels of free speech unheard of in the rest of the world. That free speech is the cornerstone of a free and democratic society, but again if we look at the text we get a completely different picture:

        www.eucharter.org/home.php?page_id=18

        “Art 11. Freedom of expression and information

        2. The exercise of these freedoms, since it carries with it duties and responsibilities, may be subject to such formalities, conditions, restrictions or penalties as are prescribed by law and are necessary in a democratic society, in the interests of national security, territorial integrity or public safety, for the prevention of disorder or crime, for the protection of health or morals, for the protection of the reputation or rights of others, for preventing the disclosure of information received in confidence, or for maintaining the authority and impartiality of the judiciary.”

        Again the nice show piece intro:

        “1. Everyone has the right to freedom of expression. This right shall include freedom to hold opinions and to receive and impart information and ideas without interference by public authority and regardless of frontiers. This article shall not prevent States from requiring the licensing of broadcasting, television or cinema enterprises.”

        The EU has documented in it’s protocols, legal explanations etc that it endorses the death penalty, not punishing law enforcers that kill a person during arrest, killing people for rioting, detaining alcoholics, detaining minors for educational supervision, and restricting speech for protection of disclosure of information, morals, maintaining the authority, reputation…

        They say that in the former USSR people had a highly developed mistrust of the government and knew that most of the news they read in the papers or seen on the TV was a complete distortion of the truth. The public learned how to interpret the truth by reading between the lines and reversing what was being said. We in the EU have been ‘asleep’ and naively trusting of politicians and the media for so long that we haven’t developed these skills of discernment. We have taken too much for granted but we cannot afford to do this any longer. We are sleepwalking into a nightmare and unless we start waking up very quickly it will be too late. A NO vote in Ireland to the Lisbon Treaty can actually stop the charter from becoming legally binding and save half a billion people from living under it.


        ----------------

        http://blacklistednews.com/view.asp?ID=6390

        National "DNA warehouse" bill passes    
        Published on Monday, April 28, 2008.

        Source: AAPS Online

        Passing the House of Representatives on a voice vote, S. 1858 has been sent to President Bush for signature. The Newborn Genetic Screening bill was passed by the Senate last December. The bill violates the U.S. Constitution and the Nuremberg Code, writes Twila Brase, president of the Citizen’s Council on Health Care (CCHC). “The DNA taken at birth from every citizen is essentially owned by the government, and every citizen becomes a potential subject of government-sponsored genetic research,” she states. “It does not require consent and there are no requirements to inform parents about the warehousing of their child’s DNA for the purpose of genetic research. Already, in Minnesota, the state health department reports that 42,210 children of the 780,000 whose DNA is housed in the Minnesota ‘DNA warehouse’ have been subjected to genetic research without their parents’ knowledge or consent.”

        The federal government lacks the Constitutional authority as well as the competence to develop a newborn screening program, states Rep. Ron Paul, M.D. (R-TX). He states that all hospitals will probably scrap their own newborn testing program and adopt the federal model, whatever its flaws, to avoid the loss of federal funding.

        “Drafters of the legislation made no effort to ensure that these newborn screening programs do not violate the privacy rights of parents and children,” Dr. Paul noted.

        Ms. Brase has called on President Bush to veto the bill.

        Suomen Pankki esittää, että kohta maksetaan kännyköillä. http://www.mtv3.fi/uutiset/mediait.shtml/arkistot/mediait/2008/04/640204

        Kun tiedämme, että kohta kännykkäkin voi olla vaikkapa ihon alla, niin...
        http://www.digitoday.fi/page.php?page_id=66&news_id=20067139

        On olemassa tutkimuksia, jotka tähtäävät ihmisten ajatusten lukemiseen.
        http://www.digitoday.fi/tiede-ja-teknologia/2008/03/06/Ajatustenluku nytk%E4hti l%E4hemm%E4s/20086830/66

        Emme siis pääse kohta mihinkään valvonnalta ja olemme todella orjuutettuja.
        ///////////////////////////////////////////////
        Prophet son of isaskar


      • yhteyksiä
        Jumalan seurakunta Kristuks... kirjoitti:

        Näitä keskinäisiä yhteyksiä tulisikin kiireen vilkkaa luoda, muitakin kuin nettifoorumilla tapailuja.

        Kiitoksia tuosta yhteystiedostasi. Kukapa tietää, jos vaikka joskus jatkan aiheesta sun toisesta keskustelua kanssasi.

        Siunausta!

        tulisi luoda nimenomaan siksi, että ajat vaikeutuvat.

        Luulempa, että tulee olemaan erilaisia liikkumis- ja yhteydenpitorajoituksia, joita perustellaan terrorisminsuojelulla. Pysyvät yhteydet luotettaviin henkilöihin eivät pysäytä sitten sanan kulkua, oli rajat mitkä hyvänsä.
        S-postiosoitteen JSK tiedät..


      • Prophet son of Isaskar
        toimivat.. kirjoitti:

        Tässä kuitenkin otteita sivuilta. Kopioi teksti heti, kun näet tämän viestin poiston varalta. Voit myös pyytää tietoa sähköpostilla osoitteeseen [email protected] ,mikäli et syystä tai toisesta ehtinyt.

        http://www.britam.org/issachar.html
        Another son of Issachar was PHUVAH (Genesis 46;13) whose children were known as Phuni or PUNI (Numbers 26;23,24). "PUNI" was a name given to the Phoenicians amongst whom Israelite Tribes such as Zebulon and Asher were at some stages an important component. The major Phoenician cities were Tyre and Sidon. Sidon was conquered for a while by the Sakkala or Sakkara (Slouschz p.61, Pallotino p.70) who were one of the Sea Peoples and elsewhere (in "Lost Israelite Identity" by Yair Davidy, 1996) are proven to have been Israelites. The Sakkara come from Issachar and the Phoenecians received their name from PUNI -Issachar's son. In Europe, an ethnic entity of similar name was quite widely scattered: In Ireland, one has the Fenni, in Jutland the Phundusi, in Scandinavia the Phanones, and the Finni who neighbored Gotones on the Baltic coast and gave their name to Finland.
        ///////////////////////////////////////////////
        Finni/Finland - Fenni - Fenica/Foinica - Phuni

        Tacitus mainitsee 97 jkr. Sithonit (Sidonilaiset Kanaanista) Skandinaaviassa.

        http://www.uni-mannheim.de/mateo/camenaref/hofmann/s/books/s_3428.html

        Tässä kartassa Sithones on merkittynä Makedonian itäpuolella ja Turkin pohjoispuolella mustanmeren rannalla.

        http://lazarus.elte.hu/~hzsolt/terkep/rtw/rtw_political_trm32.pdf

        http://www.jstor.org/pss/268631
        "The Sit(h)ones are the Sidones of Strabo 7. 3. 17 [306]; the Sit(h)ones are probably ... In turn the Sit(h)ones/ Sidones were northern Bastarnae (p. ...
        "

        Tässä naisten maa : http://jumalasuomi.tripod.com/terra_feminarum.htm
        http://www.thelatinlibrary.com/isidore/9.shtml

        Kanaanin alueella eli "jättiläisiä", mm. Goljat (292cm). Paltamosta ovat lähtöisin Väinö Myllyrinteen suku, Lauri Moilanen ja Daniel Cajanus.

        http://www.bioteknologia.info/uutiset/biolaaketiede/fi_FI/Jattilaisgeeni_tunnistettu/
        ////////////////////////////////////////////////
        Siteeraan tekstiä britamin sivuilta :
        http://www.britam.org/codesarticles/CodesFinland.html

        The text is taken from Genesis 40:9-15. It is at an interval of 75.
        This is a very IMPORTANT RESULT!
        Just above ISSACHAR we find JOSEPH who also appears below on both sides. The word FIN occurs five times one of them being with a combination of the following I (YUD) in ISSACHAR to make FINI meaning "Finnish". An alternate form of FINI also occurs.
        Taking the first "S" in ISSACHAR and reading from left-to-read (as is acceptable in Biblical Code reading) we find in Biblical Hebrew the word SUOMI which is the Finnish name for Finland!!
        We thus find gathered around the matrix of the name ISSACHAR the word for FIN and for FINNISH and the name SUOMI meaning FINLAND!
        These results are quite shocking.

        Prophet son of isaskar
        ////////////////////////////////////////////
        Ylläpidolle tiedoksi, että voisitte lähettää sitten poiston syyn minulle, jos poistatte tekstin. Näin toimitaan oikeusvaltiossa.

        Tässä lisää..

        http://www.originofnations.org/books, papers/The Identity of Finland.pdf

        BAALista että Käymäjärven kivessä Ruotsin Lapissa lukee BAAL (BL). Se on selvä osoitus kanaanilaisten vaelluksesta Skandinaaviaan.
        http://www.hermeetikko.com/Julkaisu/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=27

        Foinikialaisissa oli punatukkaisia ja sinisilmäisiä. Hyksot Egyptissä olivat todennäköisimmin foinikialaisia (punatukkainen mies)/kanaanilaisia. Egyptin vanha nimi on Kem-et eli musta joki (hedelmällinen joki). Kem-alkuisia nimiä löytyy Kemer Turkista ja muita Suomen lapin Kemi ja Vienan Kemi. Kemi-sanue on siis saattanut tulla foinikialaisten mukana.

        http://www.uhcg.org/Lost-10-Tribes/walt3a-Phonecia.html

        Tuon edellisen linkin mukaan Abraham oli alunperin ehkä Tarim Basimin alueelta..


      • tuhat ja yksi
        Mehän voimme kirjoitti:

        jatkaa muuallakin tätä keskustelua.. Minulla ei ole mitään keskustelua vastaan. Et taida uskoa Jeesukseen Kristukseen Maailman valona, Vapahtajana, Kristuksena ja Messiaana.

        Niin.. Totta. Suomella ei historiallisella ajalla ole ollut kuninkaita. Islantilaiset saagat kertovat meille muinaisista Suomen kuninkaista. Kaikkea muuta kyllä pidetään saagoissa todellisuutena paitsi tietysti Suomen kuninkaita. Viikinkikuninkaallisten hautoja on löydetty saagojen tueksi. www.kvenland.com

        Lisäksi on ollut joitain kuninkaita, kuten Matti Kurjen isoisä ja joku talollinen, joka huudatti itsensä kuninkaaksi keskiajalla.

        Puolikko-Erkki ja hänen jälkeläisensä taitavat olla lähinnä suomalaisten kuninkaallisia tällähetkellä.
        http://www.muonio.fi/web/index.php?id=493

        Yrjö ei tainnut keritä olemaan kuningas.

        Tuo nimimerkki suomenkuningas ei viittaa maallisen valtion hallintaan ja valtaan. Se viittaa kahteen asiaan Suomeen ja Kuninkaaseen ja ne molemmat ovat Jumalan suunnitelmissa. Se minulle on näytetty. Kuka se sitten on, se on toinen asia...

        Demokratia lakkaa jonkin ajan kuluttua (max 50 vuotta) olemasta sellaisena kuin se on ollut ja tilalle maailmaan tulee yksinvaltiaita. Näillä ei kuitenkaan ole tuon edellämainitun asian kanssa mitään tekemistä.

        suomenkuningas

        Ruptuurisodan vaiheista ( 1656-58)

        Nuijasodasta (1596-97)

        Uskonpuhdistuksen aika (1532-1617)


        Tämä on profetia osasto voit kertoa näkemyksesi ei täällä ole ennenkään mitään tiedetty !

        Kaikki uskomukset voi tänne myös kirjoitella !


      • tuhat ja yksi
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Ruptuurisodan vaiheista ( 1656-58)

        Nuijasodasta (1596-97)

        Uskonpuhdistuksen aika (1532-1617)


        Tämä on profetia osasto voit kertoa näkemyksesi ei täällä ole ennenkään mitään tiedetty !

        Kaikki uskomukset voi tänne myös kirjoitella !

        juutalaisten uskontoa , tapoja ja historiaa tutkitaan uskontokirjoituksissa monella tapaa ja jo menneistä tapahtumista ennustetaan sitä sun tätä .

        Miksi ei suomalaisten historiasta kerrota ,ennusteta ja tehdä uskontoa ?

        Ennen Luterilaisuuttakin oli elämää "itämaalla"
        ainakin "Nuuttipukkiin" viittaava henkilö, Kaarle Knuutinpoika ( 1438-39 )

        Ja oikein Raamatullinen tapahtuma " Daavidin kapina".


    • saksalaiset

      eivät ole joutuneet välittömään rangaistukseen murhattuaan miljoonia Jumalan silmäterästä?

      Onko suomalaisten teot siis moninverroin pahempia?

      • Valoa kansalle

        Juutalaiset rupesivat käyttämään väärin heille suotua älykkyyttä. He suosivat toisiaan parempia työpaikkoja täyttäessään. Lääkärit, lakimiehet ym olivat Saksassa kai suurimmaksi osaksi juutalaisia. Juutalaiset keräsivät rikkauksia väärillä keinoin.

        Jumala näki juutalaisten väärät teot ja käytti Hitleriä rangaistuksensa toimeenpanijana. "Sillä ketä Jumala rakastaa, sitä hän kurittaa." Raamatussahan lukee kai jotain siihen tapaan, että juutalaiset annetaan vihollisten käsiin.

        Tämä kuulostaa hirveältä, mutta tämän takia Saksaa ei rangaistu. Toisaalta kyllähän Saksa aika kovan rangaistuksen sai. Suurimmat kaupungit pommitettiin maan tasalle. Kuolikos niitä saksalaisia nyt 10 miljoonaa. Yli 10% väestöstä. Amerikkalaisia kuoli muistaakseni vain 400 000.
        Sen lisäksi Saksa myös jaettiin. Toinen puoli joutui vuosikymmeniksi kommonistien orjuuteen.

        Sama tilannehan on kohta edessä myös suomalaisilla. Suomen kansa on vajonnut syvälle syntiin ja rangaistus tulee laman ja myöhemmin ehkä miehityksen muodossa.

        Suomen rankaisemiseen Jumala käyttää taas Venäjää. Suomalaisethan ovat tämän palstan kirjoitusten perusteella vähän kuin Jumalan toinen valittu kansa. Se toinen ovat taas Juutalaiset.


    • Profeetta 3

      Totta on kaikki se köyhät köytyy ja rikkaat rikastuu.
      Juuri näin Jeesus tulee pian tehkää parannukseen soveliaita hedelmiä.
      Uudesti syntykää ylhäältä Joh. ev. 3
      Tehkää parannus Jeesuksen edessä, antakaa omastanne, sillä Jeesus siunaa monin kertaisesti takaisin sen teille.

      • merim.raimo

        mitääntakaisin odottamatta, ja jättäkää laskelmoimiset, kuinka paljon on takaisinsaamista kymmenestä eurosta jne.


    • Anonyymi

      Ei kaiken persiilleen menoon tarvita jeesusta eikä jumalaa..edellinen ja tämä uusi hallitus Suomessa sen tekevät!

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe