Onko teillä jotain tiettyä juomaa, jota täytyy ehdottomasti vappuna olla? Kuohari, roseviini, jokin muu viini vai kenties shampanja?
Mikä juoma on ollut pettymys jota et missään nimessä osta uudelleen?
mitä juotte vappuna?
32
7898
Vastaukset
- Bilettäjä,
Juon vappuna mansikkasiideriä, ehkä myös lonkeroa.
En tykkää kuohareista enkä viineistä.- wappuna
...nami
- meiltä
menee monta pulloa nokkaa kohti:
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/589407 - juomanläträäjä
kyllä minulla on oma mielijuoma,mutta en kerro sitä Sinulle, meitin firmassa kun konsultaatio on maksullista.
- se sinulle
kuuluu, utelias moukka!
- oli kyllä
VALTAVA pettymys. Kertoi pultsari-pikkuserkkuni.
- Minäääää
Joo, viiniähän minä,
kotiviiniä,
kiljua.. - reub
Ehkä myös viinaa. Mut kaljaa.
- Nanny82
olutta ..niiku muinakin päivinä:Dmmm..parasta! Pettymyksiä ei minun makuaisti tunne..
- akka
Sima...se passaa myös lapsille,eikä tule tappeluita..=)
- meillä,
ja ehdottomasti itse tehtyä! 7-v. tyttäremme totesi viime viikolla simaa pullottaessamme, ettei vappu olis mitään ilman simaa..
Illalla lasten mentyä nukkumaan saatan jopa juoda tölkin tai puolikkaan kaljaa, mutta en välttämättä, kun pelkään helposti laukeavaa migreeniä. Ja mies saattaa ottaa viskipaukun..
Aion vappuna juoda simaa ja appelsiinituoremehua.
Ehkä myös maitoa ja vettä. Ei muuta.- on aivan vastaavat
vappujuomat kuin meillä.
Karpalomehun(sokeriton)vielä lisään omaan listaani.
Hauskaa vappua!
- juon
kahvia.
- Died
Mä juon ihan vaan simaa.
- juon.
vettä ja mehua.Pystyn pitämään hauskaa selvinpäin,en tarvitse siihen alkoholia.Kuulun siihen 15% suomalaisista,jotka eivät käytä alkoholia ollenkaan.
- vettä ja
voi olla pieni pullo päärynälimsaa.
- niin, että
mitä sitten (so fucking what), ei oikein ymmärrä tätä kysymystä/keskustelupalstaa??!?!?!?!
- blondi-72hki
oli aian ehdoton saatava simaa mutta kun maistoin viikkonloppuna niin oksennus meinas tulla.
mies ja nuorimmat tytöt vain sitä juovat. - vielä tiedä
mutta luulisin, että muutaman olut ja viiniä sekä voisin kuvitella muutaman viskin maistuvan loppuillasta. Kuohuvat viinit jätän rauhaan.
- bluusmami
Kyllä se kuohuviinin ja omenasiiderin puolelle kääntyy :)
ILOISTA VAPPUA KAIKILLE!!!! - Nimetön
olis pullo kossua kuohareiden lisäks. kertokaas hyviä "paukkuja" ku ei raakana huvita koko pulloa vetää.
- Tyttönen vain :)
Osta kossun kaveriksi kahvilikööriä ja maitoa, ja saat moooonta drinkkiä valkovenäläisiä sekoiteltua! :D
- on:
Omatekemä sima ja viina.
- Gabriel_Knight
vihreää teetä. Suosittelen muillekin.
- Nämä riittää
Vappunakaan ei alkoa, riittää kun on syntymähumalassa;)
- no mie
Miepä tein 30 litraa kiljuu. Meinasin mie sen pontikaksi tislata vain käypi se päähän tislaamattahi. ja on hyvä juoma. :D
- aina mielessä
Olutta menee nyt kun on näin lämmintä.
- mies ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
pontikaa,, ja ,,,,,,,,,, mitä enää muuta tarvii,,mökille mennään,,,
- krisuuh
Minun mielestäni vappuna paras juoma on joko shamppanja tai sitten jokin hyvä vodka mistä voi tehdä erillaisa sekoituksia.
- Järkevä vastaus
Olutta: Oak Aged Beer by Innis&Gunn 3,00€/ 0,33l plo, Alko
Makeaa: Otto Valkovenäläinen 2,00€/ 0,25l tlk, Valintatalo - tuula-neiti
Pommacia tai puolukkamehua. Tänä vuonna Pommacia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818