Kun Jeesus saa tulla asumaan ihmissydämeen, on se ihmiselämän juhlahetki. Siitä ei voi olla hiljaa!
Kiitos syntien anteeksiantamisesta kuuluu Jeesukselle!
Julistettakoon Ristin Jeesusta syntiemme sovittajana, että me Häneen turvaisimme Vapahtajana! Jeesus ei kuollut turhaan: en pääse eroon synneistäni&syntisyydestäni. Ilman Häntä.
Jeesuksen puhdistama sydän on Pyhän Hengen asuinsija. Ja se on juhlaa! Pyhä Henki vakuuttaa meitä Jumalan lapseudesta, ja se on tarpeen. Emme kestäisi koetusta ilman Puolustajaa, emme selviäisi taistelusta syntiä&pimeyttä vastaan ilman Voittajaa, emme uskoisi ilman Totuuden Henkeä!
Tule Pyhä Henki, ja puhdista sydämemme uskolla, tule asumaan ja kirkastamaan meille Jeesuksen tärkeys - täytetty työ ristillä. Että siitä eläisimme - iankaikkista elämää totuudessa jo nyt. Siitä kerskaisimme ja sitä julistaisimme. Armotekoa, mikä kaunistaa&valaisee temppelisi rakkauttasi säteillen.
Temppeleistä suurin
4
163
Vastaukset
- Timo Tiala
Aamen Witness!
- witness
Kiva kun pidit!
Jos voisin, kirjoittaisin vain Rakkaudesta. - Timo Tiala
witness kirjoitti:
Kiva kun pidit!
Jos voisin, kirjoittaisin vain Rakkaudesta.olen ihan loppu tähän opilliseen väittelyyn. Jt sivuilla on turha puhua mistään. luterilaiset taas käyttävät koko energiansa saadakseen muut ymmärtämään että vain heillä on totuus,, Koko keskustelu palsta koko suomi24.fi on täynnä toinen toistaan viisaampia ihmisiä jotka kaikki ovat oikeassa, en minä enään jaksa näiden kans väitellä. Tästä eteenpäin puhun ainoastaan Jeesuksen Kristuksen rakkaudesta ihmistä kohtaan, sen teen. Siitähän muutenkin puhun koska se on niin tärkee asia minulle!!
Siunaust w, olet ihana sisko, yhteys ph:ssa ja kuule olis rukouspyyntö, kun rukoilet voisitko rukoilla mun puolesta, Pyhä Henki tietää mistä on kysymys ja rukouksessasi on silloin Hengen voimaa:) Ihana siskoni, Kiitän Jumalaa ja elävää Jeesusta sinustakin, joka päivä!!
TT - witness
Timo Tiala kirjoitti:
olen ihan loppu tähän opilliseen väittelyyn. Jt sivuilla on turha puhua mistään. luterilaiset taas käyttävät koko energiansa saadakseen muut ymmärtämään että vain heillä on totuus,, Koko keskustelu palsta koko suomi24.fi on täynnä toinen toistaan viisaampia ihmisiä jotka kaikki ovat oikeassa, en minä enään jaksa näiden kans väitellä. Tästä eteenpäin puhun ainoastaan Jeesuksen Kristuksen rakkaudesta ihmistä kohtaan, sen teen. Siitähän muutenkin puhun koska se on niin tärkee asia minulle!!
Siunaust w, olet ihana sisko, yhteys ph:ssa ja kuule olis rukouspyyntö, kun rukoilet voisitko rukoilla mun puolesta, Pyhä Henki tietää mistä on kysymys ja rukouksessasi on silloin Hengen voimaa:) Ihana siskoni, Kiitän Jumalaa ja elävää Jeesusta sinustakin, joka päivä!!
TTRukoilen, Timo.
Rakentuminen yhdessä, Jeesuksessa, jokaisen uskovan parhaaksi. Minä tiedän vähän, mutta Jumala tietää kaiken. Pyhä Henki kirkastaa Jeesusta, Jumalan Sanassa kuin meissä toisissamme! Olemmehan Kristus-ruumiin jäseniä. Sinulla oma tehtävä, ja saamme olla osallisia siitä rakkaudesta, mikä täydellistä! Jeesus tietää! Jeesus meissä; jokaisessa Häneen uskovassa! Pyhän Henkensä kautta! Ihan varmasti.
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824