"Kuolleet lehdet"

Ajatuksenpoikanen singahti vanhaan vinttikomeroon.

Haistatko ilmassa liikehdintää?

10

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yopollo

      liikkuu niin ilmassa kuin muuallakin, keväällä kevään näköisiä.

      • lehtikään....
        Kuinka kaunis on illan hetki tää ja ymmärrän hyvin,että naputtamatta paras:)
        Kevät on saapunut ja odotan fyysisiä kokemuksia..lähinnä puutarhan kimpussa.


      • yopollo
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        lehtikään....
        Kuinka kaunis on illan hetki tää ja ymmärrän hyvin,että naputtamatta paras:)
        Kevät on saapunut ja odotan fyysisiä kokemuksia..lähinnä puutarhan kimpussa.

        kukkikoot kaikki kukat, luonnossa, kuten nyt täällä tekevät parhaillaan valkovuokot.

        Ja lehtiäkin alkaa liikahdella, koskapa lämpimimmissä kulmissa näin jo koivun oksissa ensimmäiset.


      • yopollo kirjoitti:

        kukkikoot kaikki kukat, luonnossa, kuten nyt täällä tekevät parhaillaan valkovuokot.

        Ja lehtiäkin alkaa liikahdella, koskapa lämpimimmissä kulmissa näin jo koivun oksissa ensimmäiset.

        tulihan kesänmakuiset terveisit sieltä.
        En ole panostanut kauheasti kukkapenkkeihin,mutta nautin niistä,mitkä ovat voittaneet kamppailun rikkaruohoja vastaan;)

        Haistakoot kukkanen,ken ei anna kaikkien kukkien kukkia,kukkia vaan..


    • haistan ilmassa liikehdintää.

      Millasia ajatuksia vinttikomerossa tällähetkellä :)?

      Onko teilläpäin kevät jo pitkällä?

      Pilkistääkö maasta jo taimet esiin?

      • on juossut tänä päivänä lähinnä ruoanmakuisia ajatuksia ja ajatuksia mitä syntyy,kun lukee lehtiä.

        Mulla on ollut kaksinkertainen nälkä tänään.
        Tiedon ja leivän:)

        Maasta työntyy aikaisia kasveja,syreenin silmut pitkällä,mutta muuten seisahtunut hetki.Aurinkoa on riittänyt,mutta sadetta se luonto kaipaa.

        Näin tänään kevään ensimmäisen västäräkin..


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        on juossut tänä päivänä lähinnä ruoanmakuisia ajatuksia ja ajatuksia mitä syntyy,kun lukee lehtiä.

        Mulla on ollut kaksinkertainen nälkä tänään.
        Tiedon ja leivän:)

        Maasta työntyy aikaisia kasveja,syreenin silmut pitkällä,mutta muuten seisahtunut hetki.Aurinkoa on riittänyt,mutta sadetta se luonto kaipaa.

        Näin tänään kevään ensimmäisen västäräkin..

        On jäänyt näkemättä miten luonto on herännyt kevääseen. Asun betonilähiössä enkä ole pariin viikkoon ehtinyt lenkille. Tänään oli pakko mennä katsomaan miltä luonto näyttää. Hämmästyin miten silmut oli jo pensaissa auenneet. Koivujen silmutkin puhkeaa varmaan Vapun tienoilla. Sitä sadetta luonto kyllä kaipaa.

        Mun pitäis etsiä jotain helppoja keitto-ohjeita. Pitääkin iskeä googlen kimppuun seuraavaksi.


      • Mariet kirjoitti:

        On jäänyt näkemättä miten luonto on herännyt kevääseen. Asun betonilähiössä enkä ole pariin viikkoon ehtinyt lenkille. Tänään oli pakko mennä katsomaan miltä luonto näyttää. Hämmästyin miten silmut oli jo pensaissa auenneet. Koivujen silmutkin puhkeaa varmaan Vapun tienoilla. Sitä sadetta luonto kyllä kaipaa.

        Mun pitäis etsiä jotain helppoja keitto-ohjeita. Pitääkin iskeä googlen kimppuun seuraavaksi.

        jätetty näkyviin sinne betonilähiöön:o

        Täällä ei vappuna vielä silmut aukea,mutta äitienpäivää povaan.

        Kaikkein helpoin keitto on tietty pussikeitto;)


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        jätetty näkyviin sinne betonilähiöön:o

        Täällä ei vappuna vielä silmut aukea,mutta äitienpäivää povaan.

        Kaikkein helpoin keitto on tietty pussikeitto;)

        on kyllä pensaita mutta olen tullut ja mennyt kadun puolelta niin ei ole tullut seurattua miten silmut siellä pensaissa aukeaa.

        Jaa pussikeitto.. eipäs tullut mieleen :). Niitähän varmaan vois terästää jollain...


      • Mariet kirjoitti:

        on kyllä pensaita mutta olen tullut ja mennyt kadun puolelta niin ei ole tullut seurattua miten silmut siellä pensaissa aukeaa.

        Jaa pussikeitto.. eipäs tullut mieleen :). Niitähän varmaan vois terästää jollain...

        jopa pussikeittojakin.
        Jos tykkäät vuohenjuustosta niin kaupoissa on hyvää vuohenjuusto-tomaattikeittoa juoksevassa muodossa.
        Mä en itse vuohenjuustosta tykkää,mutta asiaan vihkiytyneet ovat kehuneet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe