Hijaistapa näkyy olevan

Yxitypy

täällä.
Naiset ovat kait aloittaneet kevätsiivoukset. Niin minäkin :=))
Mutta mitäs miehet tapaavat tehdä näin keväällä. Ovatko kääntämässä pottumaata? :=))

Tässäpä teille päivän mietelause Samuel Butlerin suusta:
Elämä on kuin musiikkia.
Se on sävellettävä
korvan, tunteen ja
vaiston varassa, ei
sääntöjen mukaan.

Tämän myötä päivänjatkoja kaikille :=))

18

1352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon mies

      ovat bongaamassa tipusia :)

      • yopollo

        mutta toistaiseksi vielä töissä.


    • kevätkiireitä.

      Naiset(tietenkin)kevätsiivoavat ja haravoivat pihaa. Miehet(todellakin) bongailevat kevään myötä katukuvassa lisääntyvää naisten pinnanpaljastusta, minihamosia ja uutukaisia bikinifarkkuja.
      Tätä se kevät on :D

      • Yxitypy

        Taidanpa olla ulkona tämän kevään/kesän muodista, kun en tiedä millaiset on bikinifarkut?
        Kerros tarkemmin :=))


      • muotia, kuulema:

      • Yxitypy

      • muotia, kuulema: kirjoitti:

        http://inventorspot.com/articles/super_sexy_bikini_pants_combine_lowcut_jeans_with_a_string_bikin_12675


        -ohikulkija-

        ja vielä kerran leissön! tommosetko on bikinifarkut!-no ilmeisesti tuo kuva viittaa japaniin,että sieltä nyt voi oottaa mitä tahansa!


    • perskuti

      Tosiasiassa. Nautitaan keväästä ja jonkun Samuel Butlerin väärin ymmärryksistä.
      Elämä on tosiaan musiikkia, mutta muuta sääntöä ei ole kuin soittaa se oikein kuuntelijalle ja kaikki muu on turhaa.

      Huom! (Soittaa saa musiikillisesti väärin, mutta kuulijalle sen tulee olla oikein!)

      Siivouksesta puheenollen...Poistin flyygelini päältä kaksijalkaisen pölyhiukkasen.

      • Yxitypy

        naatitaan keväästä :=))

        Eikös pölyhiukkasella.. tai pölypunkilla ole useampi jalka.

        Ettei se ollut vaan joku muu eläväinen?

        Tuli mieleen yks vitsi:
        Amerikkalaisturisti oli Helsingissä, ja matkaopas esitteli hänelle kaupunkia.
        He menivät suurkirkkoon ja jenkki taivasteli kuinka pientä ja vaatimatonta Suomessa on.
        Seuraavaksi opas vei turistin eduskuntataloon, ja jälleen jenkki ihmetteli kuinka pienessä ja mitättömässä rakennuksessa parlamentti työskentelee. Opasta rupesi tosissaan ketuttamaan turistin mietteet. Yhtäkkiä Mannerheimintien yli köpötteli siili, josta jenkki innostui: "Mikä eläin tuo on?"
        Opas keksi tilaisuutensa tulleen ja vastasi:"Se on satiainen!" :=))


    • Hiljaista on.
      En ole aloittanut kevätsiivousta. Aurinko on armoton. Patistaa siivoushommiin ja ikkunanpesuun. Ei vaan nyt oikein nappaa.

      Mulla on yhden hengen juhlat. Juhlin etukäteen huomista lottovoittoani. skool typyx :).

      • Yxitypy

        Mä olen jo vähän kevätsiivouksia aloittanut, mutta alussa vasta. Kolme ikkunaa vasta pessyt, mutta hiljaa hyvä tulee :=))

        Vai yksin oot eilen juhlinut. Varmaan hyvät juhlat :=))
        Mä ajattelin juhlia vappuaattona. Saas nähdä yksin, kaksin vai kolmisin :=))


      • Yxitypy kirjoitti:

        Mä olen jo vähän kevätsiivouksia aloittanut, mutta alussa vasta. Kolme ikkunaa vasta pessyt, mutta hiljaa hyvä tulee :=))

        Vai yksin oot eilen juhlinut. Varmaan hyvät juhlat :=))
        Mä ajattelin juhlia vappuaattona. Saas nähdä yksin, kaksin vai kolmisin :=))

        ei se lottovoitto omalle kohdalle osunut. Yksin juhlimisessa on se hyvä puoli kun juhlat alkaa pitkästyttää saa mennä ihan vapaasti nukkumaan. Seurassa sitä ei niin vaan voi tehdä.

        Vappuaaton juhlat jätän väliin. Teen töiden jälkeen sitä kevätsiivousta.

        Olipa muuten tänään Marian ja Mikon tangoesitys upea. Se Argentiinalaisen Astor Piazzollan "Libertango" - joka oli heidän kappalevalintansa - on oma suosikkitangoni. Kun sen kuulen väristykset kulkee ympäri kehoa. Arkunkantaja tietää myös hyvin tuon tangon.


      • Mariet kirjoitti:

        ei se lottovoitto omalle kohdalle osunut. Yksin juhlimisessa on se hyvä puoli kun juhlat alkaa pitkästyttää saa mennä ihan vapaasti nukkumaan. Seurassa sitä ei niin vaan voi tehdä.

        Vappuaaton juhlat jätän väliin. Teen töiden jälkeen sitä kevätsiivousta.

        Olipa muuten tänään Marian ja Mikon tangoesitys upea. Se Argentiinalaisen Astor Piazzollan "Libertango" - joka oli heidän kappalevalintansa - on oma suosikkitangoni. Kun sen kuulen väristykset kulkee ympäri kehoa. Arkunkantaja tietää myös hyvin tuon tangon.

        vetivät tangon.Maria tanssii erittäin kauniisti ja luonnollisesti,tunnetta on mukana ja turha pään repiminen on poissa,mikä usein häiritsee ammattilaisten tanssissa.


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        vetivät tangon.Maria tanssii erittäin kauniisti ja luonnollisesti,tunnetta on mukana ja turha pään repiminen on poissa,mikä usein häiritsee ammattilaisten tanssissa.

        kun Kanki ja Sutu jättivät tanssiparketin. Näin sen piti mennäkin. Kolme parasta on loppukilpailussa. Paitsi Vappu puuttuu.
        On vaan ollut niin hupihauskaa seurata Antti Kaikkosen tanssiuraa :).


    • Santra*

      mietelause...

      meni ihan nappiin! :))


      On täs jotain kevätsiivouksii tehtävä kai...?:))

      Kuis sul, onks tehty jo?

      • Yxitypy

        sanoisin, että kaikki on tehty, mutta kun rehellinen olen, sanon, että kolme ikkunaa oon pessyt, ja 7 vielä jäljellä plus muut kevätsiivoukset.
        Loput ikkunat pesen ehkä kesän myötä, kun loppui innostus kesken :=))
        Mites sulla? Joko kaikki tehty. Uudet oljet vaihdettu patjoihin, ja ikkunan tiivistykset otettu pois? :=))


      • Sandra*
        Yxitypy kirjoitti:

        sanoisin, että kaikki on tehty, mutta kun rehellinen olen, sanon, että kolme ikkunaa oon pessyt, ja 7 vielä jäljellä plus muut kevätsiivoukset.
        Loput ikkunat pesen ehkä kesän myötä, kun loppui innostus kesken :=))
        Mites sulla? Joko kaikki tehty. Uudet oljet vaihdettu patjoihin, ja ikkunan tiivistykset otettu pois? :=))

        mä täällä sisällä oo saanu viel mitää aikaseks. Mut piha on kohta melkein haravoitu. Ei puutu ku puolet, eiku siis tollanen pikku läntti vielä, joka jäi eilisest haravoimatta. :))


    • Santra*

      mietelause...

      meni ihan nappiin! :))


      On täs jotain kevätsiivouksii tehtävä kai...?:))

      Kuis sul, onks tehty jo?

      (ei näytä taas suomi24 toimivan, joten jätän tän ekaks ja vikaks viestiks tänäänkin) :( Mul ois kyl aikaa... mut ei hermoja ootella tällästen aukeamisii, anteeks kamalasti...)

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe