Selkäsauna polvien päällä poikittain

miljamariam

Olen harrastanut piiskaleikkejä miehen kanssa vuosia. Monenlaisia välineitä on kokeiltu, erilaisia kipuja tunnettu. Välillä on jäänyt takapuoleen mustelmia tai koivunvitsan käytöstä iho paukamilla ja joskus hieman rikki. On ollut kipua joka menee hieman yli oman sietokyvyn. On ollut myös hieno antaa selkäsauna. Nyt haluaisimme samoin ajattelevia pareja tai vain naisen mukaamme leikkiin. Joko antavana, saavana tai molemmin päin. Katsellakin pelkästään voi. Seksi ei kuulu kuvioon.Muusta voidaan keskustella.

19

3965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotikuri kunniaan

      Missä päin Suomea asustelette? Olen kolmikymppinen
      tyttö/nainen ja pitkäaikainen haaveeni on
      ollut saada "sijaisvanhemmat" jotka pistäisivät
      "tuhman tytön ruotuun". Olen kaikin tavoin terve,
      parisuhteessa elävä ja monipuolista elämää viettävä
      normaali ihminen.Itse olen keski-Suomesta.

      • miljamariam

        jos sinulla on täällä sähköposti avattu, sen kautta voi minun postiin lähettää viestiä. [email protected] on osoitteeni.
        olemme helsingin alueelta. jos matka ei ole este, on haaveesi helppo järjestää. kirjoittele.


      • miljamariam

        jos sinulla on täällä sähköposti avattu, sen kautta voi minun postiini lähettää viestiä.
        [email protected] on osoitteeni.
        olemme helsingin alueelta. Jos matka ei ole este, on haaveesi helppo järjestää. turvallisessa suhteessa. kirjoittele.


      • Anonyymi
        miljamariam kirjoitti:

        jos sinulla on täällä sähköposti avattu, sen kautta voi minun postiini lähettää viestiä.
        [email protected] on osoitteeni.
        olemme helsingin alueelta. Jos matka ei ole este, on haaveesi helppo järjestää. turvallisessa suhteessa. kirjoittele.

        Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa


    • 03 alue

      moi kiinnostaisi kovasti olen 30v mies tampereelta kaikki ajatukset tervetulleita parit, naiset yms...kirjoitelkaa [email protected]

      • Anonyymi

        Hyppää Tammerkoskeen hönö


    • Anonyymi

      löysin vanhan ilmoituksenne,oletteko vielä kiinostuneita antamaan naiselle vanhanajan vitsapiiskauksen poikittain polvilla

      • Anonyymi

        Jos sinulla on tarvetta, niin eiköhän se onnistu. Minkä ikäinen olet ja missä päin elelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on tarvetta, niin eiköhän se onnistu. Minkä ikäinen olet ja missä päin elelet?

        58v asun espoossa,käytän sukkanauhaliivejä vaikka en seksiä haluakaan ainoastaan pitkän kunnon piiskauksen vitsoilla poikittain polvilla niin että pylly on tulipunainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        58v asun espoossa,käytän sukkanauhaliivejä vaikka en seksiä haluakaan ainoastaan pitkän kunnon piiskauksen vitsoilla poikittain polvilla niin että pylly on tulipunainen

        mielelläni myös katselisin kun naisen plly piiskataan punaiseksi.Minkä ikäisiä itse olette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mielelläni myös katselisin kun naisen plly piiskataan punaiseksi.Minkä ikäisiä itse olette.

        Piere ikeniis urpo


      • Anonyymi kirjoitti:

        58v asun espoossa,käytän sukkanauhaliivejä vaikka en seksiä haluakaan ainoastaan pitkän kunnon piiskauksen vitsoilla poikittain polvilla niin että pylly on tulipunainen

        Päivää 58v nainen, täältä löytyisi piiskaus seuralainen. Olen tässä tovin jo hakenut ikäistäsi naista, jota mieluusti piiskata säännöllisemmin. Mikäli tällainen kiinnostaa, niin missäs voisimme jatkaa aiheesta keskustelua privaatisti?


      • areusubmissive kirjoitti:

        Päivää 58v nainen, täältä löytyisi piiskaus seuralainen. Olen tässä tovin jo hakenut ikäistäsi naista, jota mieluusti piiskata säännöllisemmin. Mikäli tällainen kiinnostaa, niin missäs voisimme jatkaa aiheesta keskustelua privaatisti?

        Ja olen tosissaan 44v mies pks


      • Anonyymi
        areusubmissive kirjoitti:

        Päivää 58v nainen, täältä löytyisi piiskaus seuralainen. Olen tässä tovin jo hakenut ikäistäsi naista, jota mieluusti piiskata säännöllisemmin. Mikäli tällainen kiinnostaa, niin missäs voisimme jatkaa aiheesta keskustelua privaatisti?

        Siis ei seksiä,vaan vitsa silloi tällöin, Voitko järjestää aikaa arki aamupäivisin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei seksiä,vaan vitsa silloi tällöin, Voitko järjestää aikaa arki aamupäivisin

        Onnistuu kyllä ja vain kunnon piiskaus


      • Anonyymi
        areusubmissive kirjoitti:

        Onnistuu kyllä ja vain kunnon piiskaus

        Mietin miten saisimme yhteyden, jos keksit itse laita viestiä,onhan sinulla paikka valmiina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietin miten saisimme yhteyden, jos keksit itse laita viestiä,onhan sinulla paikka valmiina

        Suomi 24 treffeissä olen, sieltä löydät minut jos haluat jutella aiheesta.


      • Anonyymi
        areusubmissive kirjoitti:

        Suomi 24 treffeissä olen, sieltä löydät minut jos haluat jutella aiheesta.

        luin profiilisi,en halua roolileikkejä enkä muunlaista alistumista vain rehellisen perinteisen piiskaukse silloin tällöin


      • Anonyymi kirjoitti:

        luin profiilisi,en halua roolileikkejä enkä muunlaista alistumista vain rehellisen perinteisen piiskaukse silloin tällöin

        Hei vaan, tuskin nyt profiiliini kirjoittaisin että haen "vain" piiskattavaa enkä mitään muuta. Pidän monenlaisista asioista, puhdas piiskailu on yksi näistä. Mutta, mukavaa alkanutta vuotta sinne !


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe