Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

EI IKINÄ PARKANOON

ex parkanolainen

Missään muualla ei siis missään ole niin kateita ja ilkeitä ja juoruavia ihmisiä kun parkanos,naapureiden asioista ollaan niin helv..tin kiinnostuneita ja omat päin pers...ttä.juorutan vaikkei mistään mitää tiedetä,muutto tappioo va koko ajan ja miksihän juu,ei kai sielä kukaan normali jaksa asua ja sisäsiittosta ja moraalitonta touhuakin aika paljon havaittavissa!verhot heiluu ja puhelimet kuumana voi voi,ottaka selvää ennenku puhutte ja nuoret paetkaa kun voitte

76

9927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PARKANOLAINEN

      reppana jota toisten asiat tuntuu kiinnostavan niin paljon että täytyy paikkakunnan keskustelupalstaakin lukea silimät litran päästä pihalla!!

      • PARKANOLAINEN

        10 litraa..;o


    • Elämään

      Elämä yhteisössä on joskus raskasta, kuvittelepa millaisia tunne-elämyksiä olet saanutkaan aikaan naapureissasi antaessasi periksi omille ennakkoluuloillesi.
      Itseään on turha kuvitella pääsevänsä pakoon, samat ongelmat ovat edessä jokapaikassa, paitsi jos lakkaat yrittämästä ja uskallat olla oma itsesi.

    • ex parkanolainen

      ette kestä että totuuksia tulee esiin..ja joku vielä uskalaa ilmaista ne oikein netis ettei tartte selän takana kuiskia niinku sielä tapana..ikös tämä ollut mun mielestäni parkanon keskustelupalsta,löysää kravattia tai mikä sua nyt hiertääkään niin on mukavampi olla ja kestä kritiikki kuin mies tai mikä liet olla joku joka on päässy kirjaston nettiin kun ei ole mökis sähköjä ou jee aiukistukaa jo vaikka mahdotontahan se on PARKANOSSA naurattaa ajaa ohi koko paikasta,ONNEKSI ei tartte sentäs pysähtyä.yrittäkä nyt kestää kritiikkiä te jotka itse kyttäätte täälä ja ikkunoissa kun ei muutakaan ole tekemistä MENKÄÄ johki,kävelkää vaikka kylää ympäri

      • ja vielä

        ei mun tartte itseäni pakoon mennä miksi?KYLLÄ ELÄMÄ ON IHANAA kun voi asua mualla kun parkanossa nääs missään muualla ei tällaisia pahansuopia ihmisiä ole se on totuus puhukaa mitä puhutte MUUTTOTAPPIO eikö se jo kerro jotain vaikka töitä olis jos viittis tehdä lukakaa palsta ei siellä parkanosta kovin hyvää sanottavaa ole KATEITA JA ILKEITÄ 99%


      • uudessa

        paikassa kirjoittamisen taidonkin .


      • Myös kaupungissa
        ja vielä kirjoitti:

        ei mun tartte itseäni pakoon mennä miksi?KYLLÄ ELÄMÄ ON IHANAA kun voi asua mualla kun parkanossa nääs missään muualla ei tällaisia pahansuopia ihmisiä ole se on totuus puhukaa mitä puhutte MUUTTOTAPPIO eikö se jo kerro jotain vaikka töitä olis jos viittis tehdä lukakaa palsta ei siellä parkanosta kovin hyvää sanottavaa ole KATEITA JA ILKEITÄ 99%

        Samanlaisia ihmiset ovat muuallakin olleet, pahansuopaisuuteen ja ilkeyteen tarvitaan lähes poikkeuksetta kaksi osapuolta... itteminä ja sinä...
        Toivottavasti osaat uudessa paikassasi luoda hyviä kontakteja ja ylläpitää sosiaalista verkkoasi kunnossa niin että pärjäät paremmin kuin noissa puheenvuorossasi annat ymmärtää.
        Elämäänsä ei kannata heittää hukkaan ja katkeroitua vaikka joskus elämä vähän lyttääkin, Sinulta on valitettavasti tainnut jäädä kokematta kaikki se aito oikea hyvä mikä tähän pikkukaupunkiin kuuluu...


      • ex parkanolainen
        Myös kaupungissa kirjoitti:

        Samanlaisia ihmiset ovat muuallakin olleet, pahansuopaisuuteen ja ilkeyteen tarvitaan lähes poikkeuksetta kaksi osapuolta... itteminä ja sinä...
        Toivottavasti osaat uudessa paikassasi luoda hyviä kontakteja ja ylläpitää sosiaalista verkkoasi kunnossa niin että pärjäät paremmin kuin noissa puheenvuorossasi annat ymmärtää.
        Elämäänsä ei kannata heittää hukkaan ja katkeroitua vaikka joskus elämä vähän lyttääkin, Sinulta on valitettavasti tainnut jäädä kokematta kaikki se aito oikea hyvä mikä tähän pikkukaupunkiin kuuluu...

        on se vaan kumma että parkano on iltalehdessäkin kehuttu synkimmäksi paikaksi siinä TOTUUS.vai kaksi tarvitaan taidtakin itse olla se juuri joka puelee peättömiä valheita.PARKANOSSA ei tarvita kahta vaan juuri PARKANOLAINEN vaikkei ole ikinä ihmistä NÄHNYKKÄÄN niin olettaa vaan asioita ja juoruaa.mene nyt itseesi.mä olen asunut vaikka missä ja MISSÄÄN ei kerta kaikkiaan ole ilkeitä ihmisiä ja kateita,vai aiheuttaako minun uuden karhea autoni sinulle jotain traumoja siinähän sitä jo onkin riittävästi minun puolelta saamaan aikaan juoruja.mä olen asunut 20v parkanossa että tiedän mistä puhun älä rupee mua neuvomaan elämästä kun et MINUA tunne olet niin tyypillinen asioihin puuttuja kun voi olla.ja voin kertoa että ihmiset jotka ovat joutuneet käymänkin parkanossa kertovat että hyi kamala miten ahdistava paikka.ole sinä sielä kun voit äläkä lähde pilaamaan muiden paikkojen ihanaa tunnelmaa!!JA EX TAJUA TÄMÄ ON PARKANON KESKUSTELUPALSTA YRITÄ KESTÄÄ PARKANOA KOSKEVAT KRITIIKIT ÄLÄKÄ RUPEE MINUA NEUVOMAAN


      • Oletko ulkomaalainen?
        ex parkanolainen kirjoitti:

        on se vaan kumma että parkano on iltalehdessäkin kehuttu synkimmäksi paikaksi siinä TOTUUS.vai kaksi tarvitaan taidtakin itse olla se juuri joka puelee peättömiä valheita.PARKANOSSA ei tarvita kahta vaan juuri PARKANOLAINEN vaikkei ole ikinä ihmistä NÄHNYKKÄÄN niin olettaa vaan asioita ja juoruaa.mene nyt itseesi.mä olen asunut vaikka missä ja MISSÄÄN ei kerta kaikkiaan ole ilkeitä ihmisiä ja kateita,vai aiheuttaako minun uuden karhea autoni sinulle jotain traumoja siinähän sitä jo onkin riittävästi minun puolelta saamaan aikaan juoruja.mä olen asunut 20v parkanossa että tiedän mistä puhun älä rupee mua neuvomaan elämästä kun et MINUA tunne olet niin tyypillinen asioihin puuttuja kun voi olla.ja voin kertoa että ihmiset jotka ovat joutuneet käymänkin parkanossa kertovat että hyi kamala miten ahdistava paikka.ole sinä sielä kun voit äläkä lähde pilaamaan muiden paikkojen ihanaa tunnelmaa!!JA EX TAJUA TÄMÄ ON PARKANON KESKUSTELUPALSTA YRITÄ KESTÄÄ PARKANOA KOSKEVAT KRITIIKIT ÄLÄKÄ RUPEE MINUA NEUVOMAAN

        ihmeessä kirjoitat noin huonosti? Oletko ollenkaan kouluja käynyt (edes peruskoulua)? Isot alkukirjaimet lauseen alkuun eikä koskaan ja-sanan eteen pistettä!


      • kirjotuh virheistä
        Oletko ulkomaalainen? kirjoitti:

        ihmeessä kirjoitat noin huonosti? Oletko ollenkaan kouluja käynyt (edes peruskoulua)? Isot alkukirjaimet lauseen alkuun eikä koskaan ja-sanan eteen pistettä!

        parkanos olen käynyt kouluni eikös se kerro jo kaiken.kuules dorka tämähän on parkanon keskustelupalsta eikä mikään suomen kielen koe,meitsillä noita virheitä tapahtuu kun nopeesti kirjottaa,anteeksi vaan ja koeta saada selvää siti vai pitääkö tulla oiko lukemaan,mulla nääs on yritys ja on niin kiire kun asiakkaita pitää palvella välissä ja rahaa pukkaa että voi taas vaihtaa uuden bmw.n ja ostaa huvilan espanjasta koeta kestää sielä käpykylässä ja etsi virheitä peilistäsi älä muualta onneksi kaikki fiskut jotka lukee niin tarjuaa heti että MILLAISIA ihmsiä parkanos on ette te kestä parkanon mollausta hah hah hah lue tätäpalstaa sinä niin tajuat mistä kyse ja käväses muuallakin kun postilaatikolla niin näet ympärilles ja pa pannukahveet tippuun ja kyttile ihmisten asioita kylä mä pärjään älä sinä sure ja hyvin on omaisuuttakin siunaantunut vaikka kirjaimet sekasin välillä meneekin hah hah


      • menehän kuule
        kirjotuh virheistä kirjoitti:

        parkanos olen käynyt kouluni eikös se kerro jo kaiken.kuules dorka tämähän on parkanon keskustelupalsta eikä mikään suomen kielen koe,meitsillä noita virheitä tapahtuu kun nopeesti kirjottaa,anteeksi vaan ja koeta saada selvää siti vai pitääkö tulla oiko lukemaan,mulla nääs on yritys ja on niin kiire kun asiakkaita pitää palvella välissä ja rahaa pukkaa että voi taas vaihtaa uuden bmw.n ja ostaa huvilan espanjasta koeta kestää sielä käpykylässä ja etsi virheitä peilistäsi älä muualta onneksi kaikki fiskut jotka lukee niin tarjuaa heti että MILLAISIA ihmsiä parkanos on ette te kestä parkanon mollausta hah hah hah lue tätäpalstaa sinä niin tajuat mistä kyse ja käväses muuallakin kun postilaatikolla niin näet ympärilles ja pa pannukahveet tippuun ja kyttile ihmisten asioita kylä mä pärjään älä sinä sure ja hyvin on omaisuuttakin siunaantunut vaikka kirjaimet sekasin välillä meneekin hah hah

        hutsu hoitoon ja vie sukusi mukanasi! :) saa se haaraperän konttorikin/yritys hetkisen huilata ennenkuin palaa nahka ruvelle..... ;)


      • häirikölle
        menehän kuule kirjoitti:

        hutsu hoitoon ja vie sukusi mukanasi! :) saa se haaraperän konttorikin/yritys hetkisen huilata ennenkuin palaa nahka ruvelle..... ;)

        heti tullaan kun SUN huone vapautuu,olipa kiva kun paljastit parkanolaisen luonteesi oikein olet syntyperänen parkanolainen hae sinä narua jos on noin vaikeeta


      • eipäsnyt
        häirikölle kirjoitti:

        heti tullaan kun SUN huone vapautuu,olipa kiva kun paljastit parkanolaisen luonteesi oikein olet syntyperänen parkanolainen hae sinä narua jos on noin vaikeeta

        hermostuta vaikka saattoi pahalta tuntuakkin, lepo ei kuitenkaan ole pahaksi, ei yrittäjälle eikä haarakonttorille :)
        terveisiä vaan sinne suureenmaailmaan täältä syntymäkylästäsi ja munakasta vappua! :D


      • Myös kaupungissa
        ex parkanolainen kirjoitti:

        on se vaan kumma että parkano on iltalehdessäkin kehuttu synkimmäksi paikaksi siinä TOTUUS.vai kaksi tarvitaan taidtakin itse olla se juuri joka puelee peättömiä valheita.PARKANOSSA ei tarvita kahta vaan juuri PARKANOLAINEN vaikkei ole ikinä ihmistä NÄHNYKKÄÄN niin olettaa vaan asioita ja juoruaa.mene nyt itseesi.mä olen asunut vaikka missä ja MISSÄÄN ei kerta kaikkiaan ole ilkeitä ihmisiä ja kateita,vai aiheuttaako minun uuden karhea autoni sinulle jotain traumoja siinähän sitä jo onkin riittävästi minun puolelta saamaan aikaan juoruja.mä olen asunut 20v parkanossa että tiedän mistä puhun älä rupee mua neuvomaan elämästä kun et MINUA tunne olet niin tyypillinen asioihin puuttuja kun voi olla.ja voin kertoa että ihmiset jotka ovat joutuneet käymänkin parkanossa kertovat että hyi kamala miten ahdistava paikka.ole sinä sielä kun voit äläkä lähde pilaamaan muiden paikkojen ihanaa tunnelmaa!!JA EX TAJUA TÄMÄ ON PARKANON KESKUSTELUPALSTA YRITÄ KESTÄÄ PARKANOA KOSKEVAT KRITIIKIT ÄLÄKÄ RUPEE MINUA NEUVOMAAN

        Suo anteeksi, tarkoitukseni ei ollut ryhtyä opettamaan tai neuvomaan sinua... kuten huomasit ei minusta ole sellaiseen... kuulostat vaan jotenkin turhan nykyaikaiselta.
        Väität jopa tietäväsi elämästä jotakin, kuitenkin kerrot miten vaikeaa sinulla kaiken aikaa on... ihmiset, jotka ympärilläsi ovat 20 vuotta eläneet ovat ilkeitä ja kateellisia sinulle... varmaankin olet oikeassa ja Parkano ei ole sinun paikkasi. Perättömiähän minäkin tässä latelen kaiken aikaa, juoruamisen jätän kuitenkin sinulle... että on molemmille kivaa tekemistä vaikka en sinua onneksi tunnekaan.
        Aurinkoista kesää ja toivottavasti jaksat suoda iloasi tälle kivalle palstallemme jatkossakin... valossasi on kiva kasvaa.


      • suht kohtuullinen paikka
        Myös kaupungissa kirjoitti:

        Samanlaisia ihmiset ovat muuallakin olleet, pahansuopaisuuteen ja ilkeyteen tarvitaan lähes poikkeuksetta kaksi osapuolta... itteminä ja sinä...
        Toivottavasti osaat uudessa paikassasi luoda hyviä kontakteja ja ylläpitää sosiaalista verkkoasi kunnossa niin että pärjäät paremmin kuin noissa puheenvuorossasi annat ymmärtää.
        Elämäänsä ei kannata heittää hukkaan ja katkeroitua vaikka joskus elämä vähän lyttääkin, Sinulta on valitettavasti tainnut jäädä kokematta kaikki se aito oikea hyvä mikä tähän pikkukaupunkiin kuuluu...

        on tuskin poikkeus Suomessa, mitä kateuteen tai pahansuopeuteen tulee. Pikkupaikoissa on helpommin silmätikkuna muille, mutta vastaavaa esiintyy kyllä esim Helsingissä. Siellä se vain on asuntoalue tai kerrostalo kohtaista. On tullut asuttua yli 40 vuotta täällä Parkanossa ja täytyy todeta, että huonompiakin paikkoja on toki mulkeroita löytyy täältä, mutta on niitä muuallakin. Yleismaailmallisesti katsottuna täällä on kuitenkin varsin turvallista lapsiperheenkin asua.


    • kuitenkin

      edes vappuna näyttäytymään, voit sitten esitellä sen hienon autosikin koko kylän väelle, taputamme kyllä jos sitä tahdot ja eiköhän sinullekin taputeta, kotikylän edustaja kun kuitenkin olet :)

      • ajeleen

        niin katos jonku täytyy tehä töitäkin ei ehdi ajeleen kaikis kyläpahasis..ja tiedoksi jos jotakin mun asiani niin vaivaa että otin ja lähdin mokomasta perämettästä heti kun kouluni sain käytyä että se siitä ja en ole tietääkseni teille tilivelvollinen asioistani,hyvä jos sielä joku viihtyy muutenhan tyhjenis koko paikka sanoinkin oman mielipiteeni asiasta mutta täälä on niin pikkukylän touhua että heti ollaan urputtamas,tämä keskustelu koski alunperin omia tuntemuksiani parkanosta mutta keskustelu nyt näköjään jatkunee minun asioistani,no jos joskun näet uuden urheilu mersun raitilla se olen minä heiluta vaikka niin tarjoan kahvit shellillä tai annan rahan niin voit itse käydä ostamassa


      • maantien ässä
        ajeleen kirjoitti:

        niin katos jonku täytyy tehä töitäkin ei ehdi ajeleen kaikis kyläpahasis..ja tiedoksi jos jotakin mun asiani niin vaivaa että otin ja lähdin mokomasta perämettästä heti kun kouluni sain käytyä että se siitä ja en ole tietääkseni teille tilivelvollinen asioistani,hyvä jos sielä joku viihtyy muutenhan tyhjenis koko paikka sanoinkin oman mielipiteeni asiasta mutta täälä on niin pikkukylän touhua että heti ollaan urputtamas,tämä keskustelu koski alunperin omia tuntemuksiani parkanosta mutta keskustelu nyt näköjään jatkunee minun asioistani,no jos joskun näet uuden urheilu mersun raitilla se olen minä heiluta vaikka niin tarjoan kahvit shellillä tai annan rahan niin voit itse käydä ostamassa

        ajokorttia? Jaa taidat nippanappa 18 vuotta olla. Kunhan nyt junan ikkunasta heiluttelet aluksi tai bussin.


      • ...........
        ajeleen kirjoitti:

        niin katos jonku täytyy tehä töitäkin ei ehdi ajeleen kaikis kyläpahasis..ja tiedoksi jos jotakin mun asiani niin vaivaa että otin ja lähdin mokomasta perämettästä heti kun kouluni sain käytyä että se siitä ja en ole tietääkseni teille tilivelvollinen asioistani,hyvä jos sielä joku viihtyy muutenhan tyhjenis koko paikka sanoinkin oman mielipiteeni asiasta mutta täälä on niin pikkukylän touhua että heti ollaan urputtamas,tämä keskustelu koski alunperin omia tuntemuksiani parkanosta mutta keskustelu nyt näköjään jatkunee minun asioistani,no jos joskun näet uuden urheilu mersun raitilla se olen minä heiluta vaikka niin tarjoan kahvit shellillä tai annan rahan niin voit itse käydä ostamassa

        tiedänkin nyt kuka olet. tiedoksi vaan, ettei sua kukaan kaipaa täällä parkanossa. tee vaan niitä ei-laillisia touhujasi siellä muualla. ei täällä sinunkaltaistasi ihmistä tarvita.
        ja sitäpaitsi, itsepähän aloitit puhumaan omista asioistasi, joten sitä on turha ihmetellä!! pässi mikä pässi, ei voi mitn.


      • tosiaan.
        ajeleen kirjoitti:

        niin katos jonku täytyy tehä töitäkin ei ehdi ajeleen kaikis kyläpahasis..ja tiedoksi jos jotakin mun asiani niin vaivaa että otin ja lähdin mokomasta perämettästä heti kun kouluni sain käytyä että se siitä ja en ole tietääkseni teille tilivelvollinen asioistani,hyvä jos sielä joku viihtyy muutenhan tyhjenis koko paikka sanoinkin oman mielipiteeni asiasta mutta täälä on niin pikkukylän touhua että heti ollaan urputtamas,tämä keskustelu koski alunperin omia tuntemuksiani parkanosta mutta keskustelu nyt näköjään jatkunee minun asioistani,no jos joskun näet uuden urheilu mersun raitilla se olen minä heiluta vaikka niin tarjoan kahvit shellillä tai annan rahan niin voit itse käydä ostamassa

        yhdessä viestissä sanoit että ajat vaan parkanon ohi, eikä onneksi tarvitse poiketa, toisessa taas mersulla ajelet raitilla. koita nyt hyvä ihminen päättää mitä teet. vähän ristiriitaisia nuo juttusi. mut ei kai sille mitään voi kun on mikä on.

        HEHAHO


      • pelleille
        tosiaan. kirjoitti:

        yhdessä viestissä sanoit että ajat vaan parkanon ohi, eikä onneksi tarvitse poiketa, toisessa taas mersulla ajelet raitilla. koita nyt hyvä ihminen päättää mitä teet. vähän ristiriitaisia nuo juttusi. mut ei kai sille mitään voi kun on mikä on.

        HEHAHO

        haistakaa te pas..ettehän te osaa edes laskea hah haha hah on mua juu kyllä luultu nuoremmaksi kun olen mutta ei ikinä 18.keskustelun taso teidän osaltanne näköjään jo kertoo ihan kaiken parkanolaisista,hyvä kun näkee muutkin.tulkaa vaan reippaasti jutteleen jos näette annan teillekkin vähän bensarahaa niin pääsette hetkeksi käymään vaikka kuivaskylässä kun se teidän mailma pyörii vaan oman navan ympärillä.lapsellisia pellejä olette mutta senhän te jo tiedättekin itse buahhahha.ja tiedoksi liikkeeni on menestyvä ja ihan yritysrekisterissä jos se sinua niin vaivaa.täytyy sitä joskus ajaa parkanonkin OHI vain OHI ja todeta ettei sielä tosiaan ole muuttunut yhtään mikään,samat kyylät vahtaa ringissä parkissa ja samat kyylät juoruaa ja urputtaa te ette muualla edes pärjäisi!ja pitääkö joltakin oikein lupa kyyä kun jos sielä sattuu poikkeemaan en oletuotakaan tienny taidat olla ihan seriffinä sielä vaikka sun seriffin tähtes on varmaan jossain ihan mualla kun rintapieles,koittakaa nyt vaan kestää menestyviä ihmisiä jotka sanoo omia mielipiteitään parkanosta vaikka se tuskaa teille tuottaakin ja pumpatkaa fillarinne renkaisiin ilmaa niin pääsette ajeleen parkanoo ympäri MATKAILU AVARTAA


      • se sälli
        pelleille kirjoitti:

        haistakaa te pas..ettehän te osaa edes laskea hah haha hah on mua juu kyllä luultu nuoremmaksi kun olen mutta ei ikinä 18.keskustelun taso teidän osaltanne näköjään jo kertoo ihan kaiken parkanolaisista,hyvä kun näkee muutkin.tulkaa vaan reippaasti jutteleen jos näette annan teillekkin vähän bensarahaa niin pääsette hetkeksi käymään vaikka kuivaskylässä kun se teidän mailma pyörii vaan oman navan ympärillä.lapsellisia pellejä olette mutta senhän te jo tiedättekin itse buahhahha.ja tiedoksi liikkeeni on menestyvä ja ihan yritysrekisterissä jos se sinua niin vaivaa.täytyy sitä joskus ajaa parkanonkin OHI vain OHI ja todeta ettei sielä tosiaan ole muuttunut yhtään mikään,samat kyylät vahtaa ringissä parkissa ja samat kyylät juoruaa ja urputtaa te ette muualla edes pärjäisi!ja pitääkö joltakin oikein lupa kyyä kun jos sielä sattuu poikkeemaan en oletuotakaan tienny taidat olla ihan seriffinä sielä vaikka sun seriffin tähtes on varmaan jossain ihan mualla kun rintapieles,koittakaa nyt vaan kestää menestyviä ihmisiä jotka sanoo omia mielipiteitään parkanosta vaikka se tuskaa teille tuottaakin ja pumpatkaa fillarinne renkaisiin ilmaa niin pääsette ajeleen parkanoo ympäri MATKAILU AVARTAA

        ja varsinainen pelle olet jos kuka mutta ei haukku haavaa tee jossei kaikkea todesta ota, osaatko erottaa faktan ja fiktion? :)
        parkanolaisena haukut parkanoa ja parkanolaisia, ei sitten ole se älykkyys sinuunkaan tarttunut vaikka menestynyt oletkin, siitäkin huolimatta, vie ne kahvirahat jo valmiiksi shellin kassalle niin saamme sitten juoda kahvit menestyneen parkanolaisen kunniaksi :)


      • hermoile
        se sälli kirjoitti:

        ja varsinainen pelle olet jos kuka mutta ei haukku haavaa tee jossei kaikkea todesta ota, osaatko erottaa faktan ja fiktion? :)
        parkanolaisena haukut parkanoa ja parkanolaisia, ei sitten ole se älykkyys sinuunkaan tarttunut vaikka menestynyt oletkin, siitäkin huolimatta, vie ne kahvirahat jo valmiiksi shellin kassalle niin saamme sitten juoda kahvit menestyneen parkanolaisen kunniaksi :)

        voi sinua reppanaa älä nyt hermostu niistä totuuksista,kyllä mä pärjään ilman sinun ilkeitä kommenttejasi,sehän vain todistaa sen muillekkin lukijolle millaisia ihmiset ovat sielä,ota nyt ja katso millaisia kommentteja se paikka on saanut vaikka siihen sinun aikasi meneekin kun heittelet ilkeyksiäsi muille,niin TYYPILLISTÄ sielä.voi voi voithan sinä laittaa ihan nimesikin niin voin jopa poiketa tuomas sulle kahvirahat ja korppupaketin kuluu aikas kun kastelet kahviin ja imet korppua jaksat taas paremmin kommentoida!!heinoa jos joku sielä viihtyy onhan se varmaan turvallinen paikka lapsille ja rauahllinen maaseutu ja isoihin paikkoihin suht lyhyt matka ainoa miinus vain nämä ILKEÄT IHMISET joita sielä valitettavsti on,itse tiedän monia monia jotka ei sinne suostu muuttamaan vaikka töitä olisi,se oliskin hieno paikka jos ihmiset sais rauhassa elää ilman tollasia no jääköön sanomatta..kumma kun muualla ihmiset pitää huolen omista asioistaan eikä kyylää ja kyttää ja saa hermoromahdusta jos joku pärjää.koita kestää ja ota se peili käteesi ne ongelmat taitaa löytyä sieltä ja paa aurinkolasit silmilles jottei mersun kromit kovin häikäse sun silmiäs!voit säkin heittää jonku kiepin sillä jos tahot jos se helpottaa sun oloa.


      • ja kivat sulle
        hermoile kirjoitti:

        voi sinua reppanaa älä nyt hermostu niistä totuuksista,kyllä mä pärjään ilman sinun ilkeitä kommenttejasi,sehän vain todistaa sen muillekkin lukijolle millaisia ihmiset ovat sielä,ota nyt ja katso millaisia kommentteja se paikka on saanut vaikka siihen sinun aikasi meneekin kun heittelet ilkeyksiäsi muille,niin TYYPILLISTÄ sielä.voi voi voithan sinä laittaa ihan nimesikin niin voin jopa poiketa tuomas sulle kahvirahat ja korppupaketin kuluu aikas kun kastelet kahviin ja imet korppua jaksat taas paremmin kommentoida!!heinoa jos joku sielä viihtyy onhan se varmaan turvallinen paikka lapsille ja rauahllinen maaseutu ja isoihin paikkoihin suht lyhyt matka ainoa miinus vain nämä ILKEÄT IHMISET joita sielä valitettavsti on,itse tiedän monia monia jotka ei sinne suostu muuttamaan vaikka töitä olisi,se oliskin hieno paikka jos ihmiset sais rauhassa elää ilman tollasia no jääköön sanomatta..kumma kun muualla ihmiset pitää huolen omista asioistaan eikä kyylää ja kyttää ja saa hermoromahdusta jos joku pärjää.koita kestää ja ota se peili käteesi ne ongelmat taitaa löytyä sieltä ja paa aurinkolasit silmilles jottei mersun kromit kovin häikäse sun silmiäs!voit säkin heittää jonku kiepin sillä jos tahot jos se helpottaa sun oloa.

        sen lisäksi, kukahan tässä se hermostunut onkaan? :)
        ei taaskaan viitsisi sanoa ilkeästi mutta yritä nyt senverran rauhoittua että saat kirjoitettua oikein, älä kirjoita kiivastuneena äläkä hosuen :)


      • ihana paikka
        ja kivat sulle kirjoitti:

        sen lisäksi, kukahan tässä se hermostunut onkaan? :)
        ei taaskaan viitsisi sanoa ilkeästi mutta yritä nyt senverran rauhoittua että saat kirjoitettua oikein, älä kirjoita kiivastuneena äläkä hosuen :)

        et kyllä mikään kovin kiireinen yrittäjä ole kun roikut täällä vihaamiesi Parkanolaisten kanssa vänkäämässä.


      • perskeles
        pelleille kirjoitti:

        haistakaa te pas..ettehän te osaa edes laskea hah haha hah on mua juu kyllä luultu nuoremmaksi kun olen mutta ei ikinä 18.keskustelun taso teidän osaltanne näköjään jo kertoo ihan kaiken parkanolaisista,hyvä kun näkee muutkin.tulkaa vaan reippaasti jutteleen jos näette annan teillekkin vähän bensarahaa niin pääsette hetkeksi käymään vaikka kuivaskylässä kun se teidän mailma pyörii vaan oman navan ympärillä.lapsellisia pellejä olette mutta senhän te jo tiedättekin itse buahhahha.ja tiedoksi liikkeeni on menestyvä ja ihan yritysrekisterissä jos se sinua niin vaivaa.täytyy sitä joskus ajaa parkanonkin OHI vain OHI ja todeta ettei sielä tosiaan ole muuttunut yhtään mikään,samat kyylät vahtaa ringissä parkissa ja samat kyylät juoruaa ja urputtaa te ette muualla edes pärjäisi!ja pitääkö joltakin oikein lupa kyyä kun jos sielä sattuu poikkeemaan en oletuotakaan tienny taidat olla ihan seriffinä sielä vaikka sun seriffin tähtes on varmaan jossain ihan mualla kun rintapieles,koittakaa nyt vaan kestää menestyviä ihmisiä jotka sanoo omia mielipiteitään parkanosta vaikka se tuskaa teille tuottaakin ja pumpatkaa fillarinne renkaisiin ilmaa niin pääsette ajeleen parkanoo ympäri MATKAILU AVARTAA

        se Tukiainen Parkanosta ollut syntyjään? Vähän samantyylistä höpötystä tällä ex-Parkanolaisella. Tukiainen uhosi muka Jenkkeihin painuvansa, mikä oli tietysti turhanpäiväistä uhoa, mitä persaukinen siellä tekee.


      • MINUN
        ihana paikka kirjoitti:

        et kyllä mikään kovin kiireinen yrittäjä ole kun roikut täällä vihaamiesi Parkanolaisten kanssa vänkäämässä.

        ajankäyttöni sulle kuuluu???ei se sulta ole pois vai onko?niin kauan kun mä omillani pärjään niin pidä sä turpas kiinni!JA KATO EDELLEEN SINNE PEILIIN jos sulla sellasta on..vai pitääkö tuoda?


      • Alkanut luistaa
        ajeleen kirjoitti:

        niin katos jonku täytyy tehä töitäkin ei ehdi ajeleen kaikis kyläpahasis..ja tiedoksi jos jotakin mun asiani niin vaivaa että otin ja lähdin mokomasta perämettästä heti kun kouluni sain käytyä että se siitä ja en ole tietääkseni teille tilivelvollinen asioistani,hyvä jos sielä joku viihtyy muutenhan tyhjenis koko paikka sanoinkin oman mielipiteeni asiasta mutta täälä on niin pikkukylän touhua että heti ollaan urputtamas,tämä keskustelu koski alunperin omia tuntemuksiani parkanosta mutta keskustelu nyt näköjään jatkunee minun asioistani,no jos joskun näet uuden urheilu mersun raitilla se olen minä heiluta vaikka niin tarjoan kahvit shellillä tai annan rahan niin voit itse käydä ostamassa

        Toisaalta, kukapa sen hännän pöydälle nostaa jos ei mirri itse...
        Kortillahan ei ajeta vaan mersulla, niinhän se oli vai kuinka?
        Kiva kuulla, että on hommat alkanu taas luistaa ja elämä hymyilee... nähtäillään (kö)?


      • JOTAKI
        ja kivat sulle kirjoitti:

        sen lisäksi, kukahan tässä se hermostunut onkaan? :)
        ei taaskaan viitsisi sanoa ilkeästi mutta yritä nyt senverran rauhoittua että saat kirjoitettua oikein, älä kirjoita kiivastuneena äläkä hosuen :)

        PIDÄ HUOLI OMISTA ASIOISTASI JA KYLLÄ SULLAKIN NIITA VIRHEITÄ NÄKYY OLEVAN HAH HAHA HAH JA MIKÄ NÄIS MUN ASIOIS SUA NYT NIIN VAIVAA TÄH?PUMPPAA NYT SIIHEN JOPOOS ILMAA JA PYÖRÄILE VAIKKA SINNE KIRKKOJÄRVEEN PÄÄLLES JOS ET MUUTA KEKSI


      • OIKEIN KUULE
        Alkanut luistaa kirjoitti:

        Toisaalta, kukapa sen hännän pöydälle nostaa jos ei mirri itse...
        Kortillahan ei ajeta vaan mersulla, niinhän se oli vai kuinka?
        Kiva kuulla, että on hommat alkanu taas luistaa ja elämä hymyilee... nähtäillään (kö)?

        ihan oikein päätelty kyllä ajokortti tarvitaan kun ajaa autoa loistava huomautus HURRAA HURRAA


      • saattaisin
        hermoile kirjoitti:

        voi sinua reppanaa älä nyt hermostu niistä totuuksista,kyllä mä pärjään ilman sinun ilkeitä kommenttejasi,sehän vain todistaa sen muillekkin lukijolle millaisia ihmiset ovat sielä,ota nyt ja katso millaisia kommentteja se paikka on saanut vaikka siihen sinun aikasi meneekin kun heittelet ilkeyksiäsi muille,niin TYYPILLISTÄ sielä.voi voi voithan sinä laittaa ihan nimesikin niin voin jopa poiketa tuomas sulle kahvirahat ja korppupaketin kuluu aikas kun kastelet kahviin ja imet korppua jaksat taas paremmin kommentoida!!heinoa jos joku sielä viihtyy onhan se varmaan turvallinen paikka lapsille ja rauahllinen maaseutu ja isoihin paikkoihin suht lyhyt matka ainoa miinus vain nämä ILKEÄT IHMISET joita sielä valitettavsti on,itse tiedän monia monia jotka ei sinne suostu muuttamaan vaikka töitä olisi,se oliskin hieno paikka jos ihmiset sais rauhassa elää ilman tollasia no jääköön sanomatta..kumma kun muualla ihmiset pitää huolen omista asioistaan eikä kyylää ja kyttää ja saa hermoromahdusta jos joku pärjää.koita kestää ja ota se peili käteesi ne ongelmat taitaa löytyä sieltä ja paa aurinkolasit silmilles jottei mersun kromit kovin häikäse sun silmiäs!voit säkin heittää jonku kiepin sillä jos tahot jos se helpottaa sun oloa.

        kyllä, ja mielellänikin, sitä sinun mersuasi testata, onhan se sentään autojen aatelia ja harvoin tällaisella tavallisella köyhällä on mahdollisuutta sellaisella ajaa.
        muuhun en ota kantaa, en juo kahviakaan, mutta teetä kyllä ja bisseä myös, sitäkin shelliltä saa, niin reilu olen että tarjoan, on summana niin pieni että sinun ei kannata sitä yrityksesi edustuskuluihin laittaa, ja siinä koeajon/virvokkeiden nauttimisen lomassa voimme tehdä pientä bisnestäkin, sikäli kuin edustamasi ala on hyödynnettävissä omiin tarkoitusperiini.


      • BISNESTÄ
        saattaisin kirjoitti:

        kyllä, ja mielellänikin, sitä sinun mersuasi testata, onhan se sentään autojen aatelia ja harvoin tällaisella tavallisella köyhällä on mahdollisuutta sellaisella ajaa.
        muuhun en ota kantaa, en juo kahviakaan, mutta teetä kyllä ja bisseä myös, sitäkin shelliltä saa, niin reilu olen että tarjoan, on summana niin pieni että sinun ei kannata sitä yrityksesi edustuskuluihin laittaa, ja siinä koeajon/virvokkeiden nauttimisen lomassa voimme tehdä pientä bisnestäkin, sikäli kuin edustamasi ala on hyödynnettävissä omiin tarkoitusperiini.

        no johan lykästi joku fiksukin sentäs palstalla jo vain kuule rinkiä ajetaan kylillä sähän voit olla vaikka kuskina,muistat vaan ottaa pyykkipojat housunlahkeesta :)ja maksa sä shellillä niin mä maksan vaikka ikaalisten kylpyläs saadaan firman piikkiin syödä ja juoda koko ehtoo jo vain kuule ja eiköhän me jotakin bisnestä väännetä illan mittaan.som moro


      • lähtee
        OIKEIN KUULE kirjoitti:

        ihan oikein päätelty kyllä ajokortti tarvitaan kun ajaa autoa loistava huomautus HURRAA HURRAA

        Just kun mä aloin kiinnostuu susta.
        Millon sä saat yrittää korttia uudelleen?


      • Hurraa hurraa
        OIKEIN KUULE kirjoitti:

        ihan oikein päätelty kyllä ajokortti tarvitaan kun ajaa autoa loistava huomautus HURRAA HURRAA

        Mihin Sinä ajokorttia tarvitset, kun ajat autoa loistava huomautus...
        Lähde kuskiksi niin katsotaan onko sinusta rattiin.


      • Sinä halusitkin
        MINUN kirjoitti:

        ajankäyttöni sulle kuuluu???ei se sulta ole pois vai onko?niin kauan kun mä omillani pärjään niin pidä sä turpas kiinni!JA KATO EDELLEEN SINNE PEILIIN jos sulla sellasta on..vai pitääkö tuoda?

        Tottakai sinun ajankäyttösi kuuluu meille kaikille jotka saamme nauttia luonteesi särmistä täällä.
        Voisit tietty avata agendaasi hieman enemmänkin niin päästään asian ytimeen... jokainenhan meistä omillaan pärjätään ei se voi olla mikään syy tukkia kenenkään turpaa...
        Olet oikeassa paikassa kertomassa itsestäsi ja elämästäsi, käsittelemme asioitasi luottamuksella.


      • olen ehdotuksesi
        BISNESTÄ kirjoitti:

        no johan lykästi joku fiksukin sentäs palstalla jo vain kuule rinkiä ajetaan kylillä sähän voit olla vaikka kuskina,muistat vaan ottaa pyykkipojat housunlahkeesta :)ja maksa sä shellillä niin mä maksan vaikka ikaalisten kylpyläs saadaan firman piikkiin syödä ja juoda koko ehtoo jo vain kuule ja eiköhän me jotakin bisnestä väännetä illan mittaan.som moro

        kannalla vaikka en ees omista pyykkipoikia, enkä lainaa naapuriltakaan :)
        testata voin, kuskiksi en ala, kuskeja saa taksiasemalta ja väännetään mitä väännetään, som moro moro :)


      • KÄYTÖSTAPOJA
        Sinä halusitkin kirjoitti:

        Tottakai sinun ajankäyttösi kuuluu meille kaikille jotka saamme nauttia luonteesi särmistä täällä.
        Voisit tietty avata agendaasi hieman enemmänkin niin päästään asian ytimeen... jokainenhan meistä omillaan pärjätään ei se voi olla mikään syy tukkia kenenkään turpaa...
        Olet oikeassa paikassa kertomassa itsestäsi ja elämästäsi, käsittelemme asioitasi luottamuksella.

        ET VARMAAN. EX NYT KÄSITÄ JO ETTÄ MUN ASIAT EI SULLE KUULU HÄH TÄH MIKÄ SIINÄ ON SE KOHTA MITÄ ET TAJUA JOHAN ON KUMMA.JOS SÄ JAUHAT TÄÄLÄ MUN ASIOITA NIIN TOTTA JUMALAUTA MÄ SANON ETTÄ TURPA KIINNI EI NE KUULU SULLE!!!!MUTTA SÄ OLET NIIN TYPILLINEN PARKANOLAINEN ETTÄ ET KÄSITÄ MITÄÄ PIDÄ HUOLI OMISTA ASIOISTAS KYYYYLÄÄÄÄÄ


      • Täällä revittelet
        KÄYTÖSTAPOJA kirjoitti:

        ET VARMAAN. EX NYT KÄSITÄ JO ETTÄ MUN ASIAT EI SULLE KUULU HÄH TÄH MIKÄ SIINÄ ON SE KOHTA MITÄ ET TAJUA JOHAN ON KUMMA.JOS SÄ JAUHAT TÄÄLÄ MUN ASIOITA NIIN TOTTA JUMALAUTA MÄ SANON ETTÄ TURPA KIINNI EI NE KUULU SULLE!!!!MUTTA SÄ OLET NIIN TYPILLINEN PARKANOLAINEN ETTÄ ET KÄSITÄ MITÄÄ PIDÄ HUOLI OMISTA ASIOISTAS KYYYYLÄÄÄÄÄ

        Joten sekaan vaan vaikkei ....
        Aika huomionkipeä lapsonen olet kerjätessäsi tällä tavoin huomiota...
        Sinähän itse kerrot kyylänneesi Parkanolaisia, olisko kuitenkin kannattanut odottaa sitä kortin saantia ennen rattiin kapuamista...
        Hakisin tanssimaan, mutta aksentistasi päätellen olet niin nuori ettet taida päästä vielä discoa pidemmälle. Hauskaa Vappua kuitenkin!


      • sitä
        Hurraa hurraa kirjoitti:

        Mihin Sinä ajokorttia tarvitset, kun ajat autoa loistava huomautus...
        Lähde kuskiksi niin katsotaan onko sinusta rattiin.

        LAKI VAATII


      • lain vaatimukset
        sitä kirjoitti:

        LAKI VAATII

        ...mutta mihin sinä sitä tarvitset?
        Bisnespyöräilyynkö?
        Sinunhan pitäisi olla viimeisen päälle kaupunkilainen nyt, eikä mikään landepaukku...
        Esität aikuista ja kuljet jutuissasi kapalot jalkojesi välissä... herää jo.


    • on.........

      tämä ap. itse aloitti koko keskustelun ja itsestään kertoili, nyt syyttää muita asioihinsa sekaantumisesta..... kaikkia sekopäitä niitä maailmaan mahtuukin.

      "se on oikeasti rikas joka ei rahoillansa leveile".

      HEHAHO

      • poololla pääsee

        tuosta kirjoitustyylistä voi jo päätellä, että kyseessä on alle parikymppinen typykkä, joka on asiansa sekoittanut perusteellisesti. Firmoista puheenollen tällä aloittajalla ei ole minkään valtakunnan yritystä, vaan omiansa höpöttelee. Tuolla Ircin sivuilla oli yksi teini iän ylittänyt naisenalku, joka kirjoitti ihan samoilla kirjoitusvirheillä ja samanlaista uhoamista oli lyylin teksti. Kun tekee mitä hyvänsä, niin myös puhutaan mitä hyvänsä


      • kysyisin
        poololla pääsee kirjoitti:

        tuosta kirjoitustyylistä voi jo päätellä, että kyseessä on alle parikymppinen typykkä, joka on asiansa sekoittanut perusteellisesti. Firmoista puheenollen tällä aloittajalla ei ole minkään valtakunnan yritystä, vaan omiansa höpöttelee. Tuolla Ircin sivuilla oli yksi teini iän ylittänyt naisenalku, joka kirjoitti ihan samoilla kirjoitusvirheillä ja samanlaista uhoamista oli lyylin teksti. Kun tekee mitä hyvänsä, niin myös puhutaan mitä hyvänsä

        Miksi ihmeessä aloitit tämän keskustelun, jos Parkano ei sinua kiinnosta ja vihaat kaikkea täällä?

        Meillä jokaisella on mahdollisuus "päästä täältä pois", jos niin tahdomme. Ehkä emme vaan ole munanneet asioitamme ja itseämme samalla tavoin kuin sinä, koska itsekään en ole koskaan mitään kyräilyä tai verhojen heilumista huomannut.


      • sitten on
        poololla pääsee kirjoitti:

        tuosta kirjoitustyylistä voi jo päätellä, että kyseessä on alle parikymppinen typykkä, joka on asiansa sekoittanut perusteellisesti. Firmoista puheenollen tällä aloittajalla ei ole minkään valtakunnan yritystä, vaan omiansa höpöttelee. Tuolla Ircin sivuilla oli yksi teini iän ylittänyt naisenalku, joka kirjoitti ihan samoilla kirjoitusvirheillä ja samanlaista uhoamista oli lyylin teksti. Kun tekee mitä hyvänsä, niin myös puhutaan mitä hyvänsä

        tämän teini-iän ylittäneen naisenalun nikki?
        tai kerro ees alku, eiköhän loput löydy selaamalla...


      • aika lailla
        sitten on kirjoitti:

        tämän teini-iän ylittäneen naisenalun nikki?
        tai kerro ees alku, eiköhän loput löydy selaamalla...

        lapsellisilta nuo parkanolaiset kun teidän tekstejä lukee,tosissaan on niin omituista porukkaa mitä ihmiset teistä muualla suomessa puhuukin.hirttäkää ittenne serpentiineihin!


      • PORUKKAA
        aika lailla kirjoitti:

        lapsellisilta nuo parkanolaiset kun teidän tekstejä lukee,tosissaan on niin omituista porukkaa mitä ihmiset teistä muualla suomessa puhuukin.hirttäkää ittenne serpentiineihin!

        sinä teille toopet riittääkin nyt vapuksi oikein porukalla POHTIMISTA kukahan se on ja mitä,kuka,häh.miettikää sitä kaikes rauhas mä voin antaa myöhemmin vähän vinkkejä ettette aivan lopullisesti sekoa sielä,pistäkää ne pyykkipojat housunlahkeiden lisäksi vielä huuliinne ettette möläyttele mitään sopimattomuuksia ja voitte olla jopa silloin MUKAVAA SEURAA hah hah


      • vesipää
        poololla pääsee kirjoitti:

        tuosta kirjoitustyylistä voi jo päätellä, että kyseessä on alle parikymppinen typykkä, joka on asiansa sekoittanut perusteellisesti. Firmoista puheenollen tällä aloittajalla ei ole minkään valtakunnan yritystä, vaan omiansa höpöttelee. Tuolla Ircin sivuilla oli yksi teini iän ylittänyt naisenalku, joka kirjoitti ihan samoilla kirjoitusvirheillä ja samanlaista uhoamista oli lyylin teksti. Kun tekee mitä hyvänsä, niin myös puhutaan mitä hyvänsä

        Juu tiedetään kuka on tämä salaperäinen ex-parkanolainen. Vaikee arvata!! Eikös tää henkilö ollutkin sen Tukiaisen kaveria joskus.. Mut ehkä on parempi että tämä ex-parkanolainen pysyy ihan siellä hesan päässä....Ja kun on noin katkerat muistot parkanosta, ehkä kannattaisi purkaa niitä jollekkin psykiatrille? :)


      • onks se siis
        vesipää kirjoitti:

        Juu tiedetään kuka on tämä salaperäinen ex-parkanolainen. Vaikee arvata!! Eikös tää henkilö ollutkin sen Tukiaisen kaveria joskus.. Mut ehkä on parempi että tämä ex-parkanolainen pysyy ihan siellä hesan päässä....Ja kun on noin katkerat muistot parkanosta, ehkä kannattaisi purkaa niitä jollekkin psykiatrille? :)

        se.. no ihme että huutaa tuskaansa! :)
        kismitys saanu kait alkunsa siitä kun jäi ilman ministerin tekstareita, pakkohan se pahaolo on sitten jossain ja johonkin purkaa :)
        mut hauskaa vappua kuitenkin kaikille, myös mersulla ajavalle yrittäjälle :@


      • ...........
        vesipää kirjoitti:

        Juu tiedetään kuka on tämä salaperäinen ex-parkanolainen. Vaikee arvata!! Eikös tää henkilö ollutkin sen Tukiaisen kaveria joskus.. Mut ehkä on parempi että tämä ex-parkanolainen pysyy ihan siellä hesan päässä....Ja kun on noin katkerat muistot parkanosta, ehkä kannattaisi purkaa niitä jollekkin psykiatrille? :)

        tyyppi, koska ekassa viestissään sanoi että parkanossa on aika moraalitonta touhua.....
        Eikös se Tukiaisen kaveri vasta moraaliton ole???


      • eheheee
        sitten on kirjoitti:

        tämän teini-iän ylittäneen naisenalun nikki?
        tai kerro ees alku, eiköhän loput löydy selaamalla...

        famousbabe


      • kukaan kuka
        ........... kirjoitti:

        tyyppi, koska ekassa viestissään sanoi että parkanossa on aika moraalitonta touhua.....
        Eikös se Tukiaisen kaveri vasta moraaliton ole???

        ajaa punaisella jaguarilla?jee jee no jerry cotton


      • onks toi
        ........... kirjoitti:

        tyyppi, koska ekassa viestissään sanoi että parkanossa on aika moraalitonta touhua.....
        Eikös se Tukiaisen kaveri vasta moraaliton ole???

        keskustelun aloittaja just se paikkakuntamme julkkis/haarakonttoriyrittäjä mut mitä kuvista katoin niin aika usein on bisneslounaita syönyt, tai siis "bisneslounaita"... :)


      • Henry the Great
        onks toi kirjoitti:

        keskustelun aloittaja just se paikkakuntamme julkkis/haarakonttoriyrittäjä mut mitä kuvista katoin niin aika usein on bisneslounaita syönyt, tai siis "bisneslounaita"... :)

        Taitaa olla puppua puheet Bemareista ja Mersuista. Junalippukkin taitaa olla tiukassa aikaajoin.


      • oli meidänkin
        PORUKKAA kirjoitti:

        sinä teille toopet riittääkin nyt vapuksi oikein porukalla POHTIMISTA kukahan se on ja mitä,kuka,häh.miettikää sitä kaikes rauhas mä voin antaa myöhemmin vähän vinkkejä ettette aivan lopullisesti sekoa sielä,pistäkää ne pyykkipojat housunlahkeiden lisäksi vielä huuliinne ettette möläyttele mitään sopimattomuuksia ja voitte olla jopa silloin MUKAVAA SEURAA hah hah

        lukasta päiväkirjaas, aika outoo juttuu oli sielläkin mut ehkä se elämä joskus vielä hymyilee, meille se sen jo tekee :D


      • on bemareista
        Henry the Great kirjoitti:

        Taitaa olla puppua puheet Bemareista ja Mersuista. Junalippukkin taitaa olla tiukassa aikaajoin.

        edes puhunutkaa tällä palstalla,mutta varmaanki olet oikeas että paskaa puhuu koska se on ihan mahdotonta olla menestyvä ja ex-parkanolainen MAHDOTON yhtälö suorastaan ja menestyvä ja parkanolainen suorastaan IHME


    • huhhuuuuu

      sano nyt jotain älykästä taas ettei tää keskustelu mene pelkäksi spekuloinniksi ja arvailuksi.. nasevaa verbaliikkaasi kaivaten mä&muut :)

    • Lappeen_Rannasta

      Sivistynyttä palautetta sivistyneellä kielellä ilmeisesti aikuiselta ihmiseltä? Koulumenestys taisi jäädä suhteellisen heikoksi?

      Kuona karsiutuu, en pidä sitä ollenkaan pahana.

    • on...

      varmaan kihniöläinen.Toivottavasti valtio määrää kuntaliitoksista ja silloin luultavasti isompi määrää.Joten Kihniöläiset voi voi tulee se loppu teidänkin ylpeydelle.

    • Paikkakunta

      Parkano on kyllä synkkä paikka. Keskusta ja kokoomus ovat mafiana synkistämässä kaikkea mitä tekevätkään.
      Kähmintä ja omaneduntavoittelu aina etummaisena.
      Parkanon talous on vieläkin kuralla vaikka kaikki on säästetty mitä on voitu.
      Pienenevä väkimäärä joutuu vastaan keskustan ja kokoomuksen tekemistä veloista.
      Urakka alkaa olla tälle väestömäärälle ylivoimainen.
      Siksi keskusta ja kokoomus paniikissa hakevat yhdistymistä tai yhteistyötä naapurikuntien kanssa, mutta ne ei halua tulla maksaan keskustan ja kokoomuksen tekemiä velkoja.
      Synkältä näyttää.

    • magnoliah

      Niin, siellä niitä löytyy vaikka muille paikkakunnille jakaa. Nuorena vaan sinne muuttamista ei oikein voinut välttää, sinne minne menevät vanhemmatkin niin kakarat seuraa perässä. Eihän täällä keskustelupalstallakaan kaikkea uskalla suustaan päästää, kun heti parkanolaiset juoksevat vasara kädessä selkään koputtamaan, näin kuvainnollisesti. :) Onneksi nykyään ex-parkanolainen, ja olo siksi aivan mahtava!

      • ???

        terve.juu olen samaa mieltä auta armias jos sanoo mielipitensä ninkuin esim.keskustelun aloittaja niin koko parkano heti kimpussa,ei kovin viksua porukkaa ole kun mitä näitä muitakin keskustelun vastauksia lukee,jos joku uskaltaa kysyä jotain niin heti ollaan haukkumassa ja mikä ihmeen vimma on sanoa ei taida olla kouluja käynyt,ehkä nuo vastaajat on oikein ylioppilita ei se koulu ainakaan heihin ole vaikuttanut miteenkään positiivisesti ei osaa käyttäytyä senkään vertaa kun nämä joita ovat haukkuneet koulutamattomiksi.hienoa että olet ex parkanolainen,niin minäkin ja aion sellaisena pysyäkkin.synkin paikkakuntahan se on suomessa ja MAISEMISSA EI AINAKAAN OLE VIKAA että taitaa vika olla ihan niissä jotka sielä asuu.anteeksi heti kirjoitusvirheeni ei tartte nistä erikseen sitten kenenkään alkaa viisastelemaan.kivaa kesää ex parkanolaiselle


      • lähit

        pois sanomatta mitään? jäin kaipaileen.... :(


      • Anonyymi
        ??? kirjoitti:

        terve.juu olen samaa mieltä auta armias jos sanoo mielipitensä ninkuin esim.keskustelun aloittaja niin koko parkano heti kimpussa,ei kovin viksua porukkaa ole kun mitä näitä muitakin keskustelun vastauksia lukee,jos joku uskaltaa kysyä jotain niin heti ollaan haukkumassa ja mikä ihmeen vimma on sanoa ei taida olla kouluja käynyt,ehkä nuo vastaajat on oikein ylioppilita ei se koulu ainakaan heihin ole vaikuttanut miteenkään positiivisesti ei osaa käyttäytyä senkään vertaa kun nämä joita ovat haukkuneet koulutamattomiksi.hienoa että olet ex parkanolainen,niin minäkin ja aion sellaisena pysyäkkin.synkin paikkakuntahan se on suomessa ja MAISEMISSA EI AINAKAAN OLE VIKAA että taitaa vika olla ihan niissä jotka sielä asuu.anteeksi heti kirjoitusvirheeni ei tartte nistä erikseen sitten kenenkään alkaa viisastelemaan.kivaa kesää ex parkanolaiselle

        Olen samaa mieltä katkeria ja kateellisia.etitään toisista vikoja kun peitellään omia...sisäsiittonen paikka..puhutaan paskaa ja luulaan olevan parempia kuin toiset. Ja tietää toisten asiat paremmin kuin asianomistaja itse kenen asioita vellotaa ..


      • Anonyymi
        ??? kirjoitti:

        terve.juu olen samaa mieltä auta armias jos sanoo mielipitensä ninkuin esim.keskustelun aloittaja niin koko parkano heti kimpussa,ei kovin viksua porukkaa ole kun mitä näitä muitakin keskustelun vastauksia lukee,jos joku uskaltaa kysyä jotain niin heti ollaan haukkumassa ja mikä ihmeen vimma on sanoa ei taida olla kouluja käynyt,ehkä nuo vastaajat on oikein ylioppilita ei se koulu ainakaan heihin ole vaikuttanut miteenkään positiivisesti ei osaa käyttäytyä senkään vertaa kun nämä joita ovat haukkuneet koulutamattomiksi.hienoa että olet ex parkanolainen,niin minäkin ja aion sellaisena pysyäkkin.synkin paikkakuntahan se on suomessa ja MAISEMISSA EI AINAKAAN OLE VIKAA että taitaa vika olla ihan niissä jotka sielä asuu.anteeksi heti kirjoitusvirheeni ei tartte nistä erikseen sitten kenenkään alkaa viisastelemaan.kivaa kesää ex parkanolaiselle

        Niillä ei oo mitään sisältöö omassa elämässä niin täytyy puuttua toisten asioihin.ku niiden elämä on tylsää..eikä normaalit ihmiset .uualla paikkakunnilla v.....ttu käyttäydy noi. Normaalia ihmisiä kun omassa elämäs sisältöö. Ei oo silloin kiinostunut toisten elämätä saatika asioista.(tynn


    • jookostaako

      Soitteleppa kihniöön siellä on kaikki melkein sukua toisilleen. Kaikilla on sellainen neliskanttinen naama ja naimisis keskenään jookos.

      • jookostaei

        Et sitten yhtään vanhempaan keskusteluun vastannut...:D
        Et taida olla ihan penaalin terävin kynä


      • jookostaanb

        Kuinka ne kaikki ny keskenään vois naimisis olla?


    • Anonyymi

      olen asunut parkanossa ja vielä pienemmällä paikkakunnalla ja isommissa kaupungeissa totuus on mitä pienempi kaupunki sitä paremmin tiedetään toisten asiat en tiedä onko se sitten huono asia asuin joskus tukholmassa niin 4 kerrosta ylempänä yksi mummeli oli ollu asunnossaan 2 vuotta kuolleena enkä itsekää nähnyt naapuria joka asu samas kerrokses väliin 4-5 kuukauteen kyl pienillä paikoilla tiedetään asit paremmin mikä on ehkä parempi saat apua jos tarvit

    • Anonyymi

      Olen sun kans samaa mieltä..ja vielä allekirjoitan nuo asit..

    • Anonyymi

      Niin parkanolaiset kaivelee toisten asioita kun huomaa että toinen tietää liikaa..niin puhutaan paskaa toisesta että sastais lähteen toinen pois .koska ja kun pelkää omaa selustaa että jää kiinni pettäjiä ,vilpillisiä,valehtelioita.

    • Anonyymi

      Mitä helvettiä teidän kirjotukset on kuin ihmisellä, jolla on matot sekaisin yläkerrassa. Olkaa onnellisia kun olette päässyt pois kun sitä olette halunneet. Älkää olko niin pirun katkeria. Eläkää sitä mitätöntä elämää muualla. Ei tänne kannata avautua. Psykiatrit ne on jotka auttavat, jos pystyvät. Epäilenpä vain.

    • Anonyymi

      onhan parkano 3 peen paikka eli paras paikka pirkanmaalla nty tuli virhe piti olla paskin paikka pirkanmaalla

      • Anonyymi

        On myös meitä joilla on positiivisia kokemuksia Parkanosta, elämän arkeen vaan kuuluu vastoinkäymisiäkin... elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista.
        Itsekin paluumuuttajana täytyy todeta, ettei täällä asiat ole ollenkaan niin huonosti kuin annetaan ymmärtää ja edes niin huonosti kuin todella monella muulla paikkakunnalla.
        Ihmetyttääkin, miksi itketään ja purnataan olematta itse valmiita tekemään edes tarvitsemiinsa muutoksiin aloitteita asioiden korjaamiseksi.
        Jatkuva purnaaminen ja kitinä kuluttavat pääasiassa omia voimavaroja, joille luulisi löytyvän tärkeämpääkin tekemistä :)

        Meillä on monipuolinen ja yhteistyökykyinen Kaupunginvaltuusto, joiden voisin olettaa mielellään kehittävän Parkanoa.
        Esimerkiksi pieneltä tuntuva tilipussi ei poraamalla parane, silloin pitää vakavasti miettiä muutosta omiin elämäntapoihin ja tarvittaessa jättää pienipalkkainen työ sellaisille joille sen tekeminen ei ole poraamisen arvoinen ongelma.
        Positiivisella asenteella vastoinkäymisetkään eivät tunnu ylivoimaisilta.


    • Anonyymi

      joo positiivisesti vaan jos tuntuu että tekee mieli niin sitten vaan antaan seksittelemällä paranee moni asia

    • Anonyymi

      Paetkaa Karviaan.

    • Anonyymi

      Olen asunut Parkanossa vuodesta 1979 lähtien. Töitä olen saanut, eukonkin löysin. Nyt kaksin kotona, lapset maailmalla. Elämämme soljunut normaalisti, sanoisinko aika kivasti. Kaikki palvelut lähellä, tai hyvien kulkuyhteyksien päässä. Politiikot tekevät omia lehmänkauppojaan, kuten kaikissa pikku kylissä . Hintakilpailua kauppojen kesken, tervettä kisailua. Teollisuutta tullut lisää, ja työpaikkojakin.
      Veroäyri korkea, kuten niin monessa pikkukaupungissa. Varmasti myös minua ja perhettäni on haukuttu selän takana. Mutta ei haukku haavaa tee. Ihminen on niin luja kuin hänen heikoin kohtansa. Satutetaan itsensä jonkun luulemisen perusteella. Ollaan omasta mielestään täydellisiä, virheettömiä ihmisiä. Josko joku muuta epäilee, tulee hirveät haloot.
      Eletään ja nautitaan kauniista kaupungistamme. Täällä on kuitenkin turvallista, ja muutenkin hyvä elää. Annetaan tilaa muillekin omiin kotkotuksiin. Ei olla niin herkkänahkaisia, mielensäpahoittajia. Nautitaan elämästä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1297
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1263
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe