Juonen ei tarvitse olla hääppöinen; kysyn tässä että mikä elokuva teistä on jollainlailla visuaalisin, näköaistia kutkuttavin?
The Cell on omasta mielestäni melko etevä kuvakikkailussaan. (Ja dvd:llä kivasti matskua.)
Visuaalisin elokuva?
12
898
Vastaukset
- pikku mui
kieslovskin väritrilogiasta sininen.
tarkemmin harkittuani huomasin, etten
oikeastaan ole nähnyt edes kaunista visuaalista
elokuvaa koskaan.
tarkovskin monet pääsevät kyllä lähelle,
todella lähelle :)
mainitsemaasi elokuvaa en ole nähnyt,
en edes tiedä siitä mitään. - Kepa
Päätön ratsumies
Unelmien sielunmessu
Natural born killers
Sormusten herrat
Amelie
Huippuleffoja lisäksi kaikki.- kww
mulla tuli heti mieleen hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme.
- leffat
ehdottomasti. Ne on nähtävä oikealla valkokankaalla.
Ja ne on kumma kyllä visuaalisia monien niidenkin mielestä, jotka Kubrickia ei ymmärrä ja jopa suorastaan vihaavat. - Kajo
Kubrikin ohjaama vm -68 muistaakseni.
Aivan upea. - Missukka
-Johnny Deppin leffat yleensä
-Stanley Kubrikin leffat yleensä
-kiinalaiset ja japanilaiset leffat yleensä
Mitään yksittäistä ei nyt tule mieleen. - pölkky
David Fincherin leffat (Alien3, The Game, Seitsemän, Fight Club, Panic room) varsin visuaalisia.
Mutta The Cell taitaa viedä visuaalisimman leffan voiton (siis niistä mitä itse olen nähnyt). - epicsword-86
darkcity
kuutio
kolmannen asteen yhteys
sirius6b tuhon planeetta
fifth element
blade runner - KillMeImHere
Pink Floyd The Wall elokuva on vähän joka aistia kutkuttava, joskin sen katsominen on turhaa jollei jotain tajuntaalaajentavaa nautintoainetta käytä.
- Ugo
Melko romanttista hömppää on City of Angels vuodelta 1998. Juoni on Wim Wendersin aikaisemmasta leffasta amerikkalaistettuna, mutta tuossa taitaa olla visuaalisesti komeita kohtia.
- paavo
RON JEREMYN leffat... pippeli peppuun, perkele!!
- Sherilyn
Katsokaahan joskus, jos jostain löydätte käsiinne elokuva Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen (A Gupsy Camp Vanishes Into The Blue), vuodelta 1976. Huikea elämys visuaalisella puolella sekä musiikillisesti. Ja kun kyseessä on kaunis ja surullinen vanhaan bessarabialaiseen tarustoon pohjautuva elokuva, niin se saa monenlaisia tunteita pintaan. Paras koskaan näkemäni elokuva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756