Hei!
Löytyiskö Turusta salaista seuraa n. 18-40 v miehestä? Olen varattu, kolmekymppinen, nuoremman oloinen, nätti,mukava,kiltti ja kaikinpuolin ok tytteli.Missä olet?
SALAISTA MIES SEURAA TURUSTA
10
1450
Vastaukset
- blaa
löytyisi hoikka 23v.
- aaa
entä 32v
- hki man
niin jos vain käyt hesas niin ois mukava 30v mies,vai voiko käydä kyläs turus?
- Luotettava
laita vaan mailia tulemaan, niin jutellaan lisää.
Olen itse 36 vuotias nuorekas ja urheilullinen mukavan näköinen mies. - salaa kanssa
Moi! olen 31v 180/79 vaaleanruskee ja ruskeasilmäinen mies turusta ja haen samanlaista salaista seuraa kuin sinä... harrastan kaikenlaista urheilua ja seksin suhteen olen "normaali" mutta avoin kaikille... kirjoittele takaisin itsestäsi. t:miikka
- mörkö
Olenkos mä ihan pihalla loppukilpailusta, kun mä en ole turussa, enkä varattu, enkä aio liikkua piilossa ku ei ole mitään salattavaa? Kyl mää muuten oon ihan kunnollinen alle nelikymppinen mies.
- mörkö
Taidan olla loppukilpailusta pihalla, koska en asu turus, en oo varattu, en aio piiloitella itseäni. Muuten kyl oon -40v ja tosi ihana mies!!
- joo
Heti löysit =)
siitä vaan ottelet yhteyttä =)
22 v söpöön ja lystikkääseen tyyppiin
(168/65)
P - pete
täällähän olen 30v miehenalku kerro vaan miten jatketaan ja missä.??
- HenkkaA
Niin, jos vielä kiinnostais löytää tällaista seikkailuhenkistä hulvatonta seuraa niin nyt olisi tarjolla 28 kesää nähnyt mies vapaasti käyttöönne:)Olen peilin kanssa toimeen tuleva ja enempiä kehumatta ihan hyvä tyyppi. Kokeile:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145