keskivertoa tyhmempi ihminen?
Onko Wincapitalainen
12
2181
Vastaukset
- ja alle 1% vääestöstä
on mitatusti minua älykkäämpää.
- ja alle 1% väestöstä
on mitatusti minua älykkäämpää.
- -/*-*/-*/
oletko tyhmä postimies?
- ja joskus koneetkin.
-/*-*/-*/ kirjoitti:
oletko tyhmä postimies?
.....
- YaNoMe
ja joskus koneetkin. kirjoitti:
.....
Totta turiset ystäväni.
- Win_capita_mies
>> Onko Wincapitalainen
### 26.4.2008 klo 22.17
keskivertoa tyhmempi ihminen?
En tiedä, mutta ainakin hän on keskivertoa huomattavasti rikkaampi ja onnellisempi!:)- qptre
tuntemani capitalaiset ovat joko peloissaan tai helvetin vittuuntuneita.
- Win_capita_mies
qptre kirjoitti:
tuntemani capitalaiset ovat joko peloissaan tai helvetin vittuuntuneita.
>> Ei siltä vaikuta
qptre 26.4.2008 klo 22.52
tuntemani capitalaiset ovat joko peloissaan tai helvetin vittuuntuneita. --
Montakos prosenttia capitalaisista tunnet sinä peräkammarin vanhapoika? :) - hanurimies
Win_capita_mies kirjoitti:
>> Ei siltä vaikuta
Montakos prosenttia capitalaisista tunnet sinä peräkammarin vanhapoika? :)Idiootti Capitaano.
- mie vaan
>> Ei siltä vaikuta
Montakos prosenttia capitalaisista tunnet sinä peräkammarin vanhapoika? :)rikas ja onnellinen ihminen ei vastaisi noin katkeran tuntuisesti.
- tietää_
>> Ei siltä vaikuta
Montakos prosenttia capitalaisista tunnet sinä peräkammarin vanhapoika? :)" >> Ei siltä vaikuta
tuntemani capitalaiset ovat joko peloissaan tai helvetin vittuuntuneita. -- "
Täytyy varmaan olla klubilainen, että pystyy lainaamaan toisten kirjoituksia NOIN HELVETIN VÄÄRIN!
Oletko vitun idiootti capitalisti saanut edes peruskoulun päättötodistusta?? - Do'h
>>En tiedä, mutta ainakin hän on keskivertoa huomattavasti rikkaampi ja onnellisempi!:)
Mistä sä tuohon onnellisuuteen päädyit? Rikkaita niiden täytyy tietysti olla kun on varaa vetää tuhansia euroja pöntöstä alas. Ja raha tuo onnea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788