Tsirp - kukkuu
Kaljupää-käki
18
1154
Vastaukset
- ikiteini
Sirkutappas nyt vaan suosiolla unten maille, on meinaan teinien uniaika...
- kun hiukset
harvenee useilla ja hiusraja pakenee ja tukka lähtee eikä kasva enää,niin pitää sit ajella koko pää kaljuksi ja näin käy jo 25v.miehillä.
- .on
kun hiukset kirjoitti:
harvenee useilla ja hiusraja pakenee ja tukka lähtee eikä kasva enää,niin pitää sit ajella koko pää kaljuksi ja näin käy jo 25v.miehillä.
ihania, et tiedä mistä puhut, kokeile jos et usko.
- siellä
on aamulaulut tai paremminkin naputtelut suoritettu? Taidat kuitenkin olla joku tikka-laji, kun naputat koko ajan. Toiv. tikan koipi paranee...
- yksi kalju
kun hiukset kirjoitti:
Kaljuudelle ei voi muuta kuin ajaa loputkin pois. Mutta voiko muille ulkonäkö jutuille tehdä itse jotain, että olisi ns. paremman näköinen. Kannattaa katsoa peiliin.
- kultasirkka/tikka
siellä kirjoitti:
on aamulaulut tai paremminkin naputtelut suoritettu? Taidat kuitenkin olla joku tikka-laji, kun naputat koko ajan. Toiv. tikan koipi paranee...
Voisiko kultasirkka olla tikka? Aamuviserrykset on viserretty ja voi tikan koipiparkaa.... Onneksi siivet säästyivät kolhuilta päin ovea lentäessä.
- ei ole
kultasirkka/tikka kirjoitti:
Voisiko kultasirkka olla tikka? Aamuviserrykset on viserretty ja voi tikan koipiparkaa.... Onneksi siivet säästyivät kolhuilta päin ovea lentäessä.
lintu vaan sirkka-laji. Kun taas kultasirkku on lintunen. Toivottavsti ei tässä tapauksessa siipirikko. Näyttää taas ulkona satavan, voi voi... Tasan ei käy vapaapäivät!
- haluatko sinä
ei ole kirjoitti:
lintu vaan sirkka-laji. Kun taas kultasirkku on lintunen. Toivottavsti ei tässä tapauksessa siipirikko. Näyttää taas ulkona satavan, voi voi... Tasan ei käy vapaapäivät!
pitää minut sirkkana vai lajitatko minut uudelleen kultasirkuksi? Sirkkojenhan sanotaan soittavan viulua, minulta sellainen Stradivarius löytyisi. Täällä P-pesässä ei tule kuuma, mukavan vilpoisaa. Kuumaa ja hikoiluttavaa auringopaistetta sinne!
- tieteilijä
haluatko sinä kirjoitti:
pitää minut sirkkana vai lajitatko minut uudelleen kultasirkuksi? Sirkkojenhan sanotaan soittavan viulua, minulta sellainen Stradivarius löytyisi. Täällä P-pesässä ei tule kuuma, mukavan vilpoisaa. Kuumaa ja hikoiluttavaa auringopaistetta sinne!
Pysy sinä siellä P:ssä niin ei siivet pala auringossa. Lähden päästämään koiraat vapauteen.
Kova on kohalo mulla, toisin on olot sulla. - sen piti
tieteilijä kirjoitti:
Pysy sinä siellä P:ssä niin ei siivet pala auringossa. Lähden päästämään koiraat vapauteen.
Kova on kohalo mulla, toisin on olot sulla.olla kohtalo, ...kele
- aina laittaa
yksi kalju kirjoitti:
Kaljuudelle ei voi muuta kuin ajaa loputkin pois. Mutta voiko muille ulkonäkö jutuille tehdä itse jotain, että olisi ns. paremman näköinen. Kannattaa katsoa peiliin.
tupeen päähänsä.niitähän on vaikka millaisia malleja tarjolla! kunnon liimalla vaan kiinni niin pysyy eikä tempaudu kovassakaan tuulessa irti.
- "kaamea"
aina laittaa kirjoitti:
tupeen päähänsä.niitähän on vaikka millaisia malleja tarjolla! kunnon liimalla vaan kiinni niin pysyy eikä tempaudu kovassakaan tuulessa irti.
kun jonkun mielestä kaljut ovat kaameita. Heh heh salli mun nauraa. Olen aina sanonnut, että olen aika huvittavan näköinen, joskus jopa naurettavan näköinen.
- pois
"kaamea" kirjoitti:
kun jonkun mielestä kaljut ovat kaameita. Heh heh salli mun nauraa. Olen aina sanonnut, että olen aika huvittavan näköinen, joskus jopa naurettavan näköinen.
se tupee päästäsi ja ole oma itsesi.
- kaljuni
pois kirjoitti:
se tupee päästäsi ja ole oma itsesi.
mun. Rakastan kaljua....
- kuin
päätön kana
- satu päähän
jos törmäät johonkin. Kyllä oli ulkona tylsää kun on niin huono ilmakin. No nyt menee seuraavat tunnit Matin pojan seurassa...
- Aku Ankan
satu päähän kirjoitti:
jos törmäät johonkin. Kyllä oli ulkona tylsää kun on niin huono ilmakin. No nyt menee seuraavat tunnit Matin pojan seurassa...
veljen pojan?
- omaan
Aku Ankan kirjoitti:
veljen pojan?
Juuri sen seurassa. Se on kai vielä sallittua kun suvussa pysyy:)Olenhan kaikkiruokainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916