Kauheita raiskausuhkauksia tämä Mies vain syytää Valerien niskaan.
Ajattelepa pari kertaa ennenkuin ryhdyt toimeen, siinä, voi käydä vähän pipisti itelleki.
Mies vain uhkaa raiskata Valerien
10
536
Vastaukset
- Oho!
No mitä muutakaan mieheltä voisi odottaa kun uhkailua, raiskauksia ja väkivaltaa.
- Ei-no
Saakohan alasti kulkevan miehen ampua?
Heräsi vain tuollainen kysymys seurauksena tälläkin palstalla miespuolisten keskustelijoitten tapaan syyllistää raiskattu nainen.
- Mustaleski
Taisi mieheltä puhuti loppua jo uhkaukseen, kovin on hiljaisena "häntä koipien välissä?" tänään.
Kuhan ei käy kun sille hämähäkkiurokselle, jonka naaras söi parittelun jälkeen. - jonns
Valerien sivupersoonat täällä vain keskustelevat. Hänhän itse on esittänyt tappouhkauksia kaiken aikaa. Mikä ylläpidon tiedoksi saatettakoon.
- epäilijä
Niinkuin tuntee itsensä tuntee myös toisen.
Minä epäilen että sinä olet Mies vain sivupersoona. - Jack
Hullu mikä hullu, ehkä tämä oli Valerien tavoite? toisaalta, voit olla hyvinkin oikeassa että jakomielitauti on se mikä hänelläkin jyllää. Uhkailee kaikkia mikä liikkuu, myös itseään ja vaihtaa vain välillä nickiä. En ole hänen juttujaan viitsinyt enää availlakkaan, koska samat terveiset näyttivät niissä aina vain tulivat vastaan.
Oisko niin, että taas kerran saa mitä tilaa ja toiset tilaa mitä saa?
- Mies vain
heti kun täältä on hetken poissa niin aletaan mustamaalaaminen ja feikit alkaa lähetellä perättömiä viestejä.
Edelleenkään MINÄ en halua koskea naisiin mitenkään, jätän raiskauksetkin muiden miesten vaivoiksi.
Valerie lienee tämänkin topikin aloittajana, taitaa olla tosi pahasti sekaisin. Tätä se teettää kun mielenterveyshoidosta joudutaan tekemään säästöjä...- Sanelma
(sinänsä kammottava ajatus) jättäisin vähemmälle puheelle "mielenterveyshoidosta joudutaan tekemään säästöjä... " Koska muuten pääsitkään kotihoitoon?
- Holmes
Minä se olen. Ihan vain ajattelin kokeilla mikä mahtaisi säväyttää sitä hullua eniten. Ekaksi tuli mieleen raiskaus. Tällä kertaa "Mies Vain" on syytön. Toivottavasti onnistuin aiheuttamaan mielipahaa sille pöpille. Saa maistaa omaa lääkettään.
- Valerie S.
Aiotko siis raiskata Mies vain?
Cutting up!
Valerie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827