helvetti

tulee

5

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykseys

ei ole oleva kahtiajakoa, sen joka tulee Herran nimeen , hänen

tuntomerkkejään ovat:

a) hän tietää Jeesuksen kaikkivaltiuden, koska hän on itse Jeesus
      toisessa tulemuksessa
      b) hän julistaa itsensä jumalaksi juuri samassa määrin kuin Jeesuskin,
      yhtä Jumalan kanssa
      c) hän tekee ihmeitä kuten Jeesus, eikä ota niistä itselleen kunniaa
      d) lupaa yhtä "valheellisen" rauhan kuin Jeesus, sillä toihan Jeesus myös
      miekan eli rauhattomuuden ihmisten sydämiin
      e) tähän asti hän ei ole ottanut minkäänlaista valtaasemaa
      maailmantaloudessa tai politiikassa vaan hänen valtansa on oleva
      ensisijaisesti taivaallista laatua
      f) hän "vainoaa" "kristittyjä" fariseuksia, kuten Jeesuskin kaikkea
      ulkokultaista ja hengetöntä kirjanoppineisuutta..

se lähtee Suomesta , tarkemmin http:/www.box55.pp.fi

• kysymys

siitä että kun on tultu omegapisteeseen , loppuun ja kun alkaa uusi alku, alfa, palataan siihen pisteeseen jolloin paholaista ei ole, jolloin Lucifer on yksi Jumalan enkeleistä, osa häntä. Jos lopulta on oleva että antikristus ja Jeesus ovatkin yksi sama ..

• Sortti
        kysymys kirjoitti:

siitä että kun on tultu omegapisteeseen , loppuun ja kun alkaa uusi alku, alfa, palataan siihen pisteeseen jolloin paholaista ei ole, jolloin Lucifer on yksi Jumalan enkeleistä, osa häntä. Jos lopulta on oleva että antikristus ja Jeesus ovatkin yksi sama ..

Ei voi olla. Lyhyt vastaus raamatullisella linjalla. Meidän ei tule juosta harhojen perässä eikä itsekään kuvitella kaikenlaista olematonta. Terve kristillisyys on Raamatusta oppinsa ja käytäntönsä ammentava. Antikristus ei ole Kristus, vaan petkuttaja ja väärä Kristus, ihminen, joka ottaa vallan täällä maan päällä paholaisen avustajana. Paholainen lakkaa "olemasta" meille kotona Isän luona, mutta ikuista olemassaoloaan hän jatkaa siellä, minne Jumala hänet lopulta sijoittaa. Itse en rohkene lausua herjaavaa tuomiota hänestäkään, vaan sanon ainoastaan: Tuomitkoon hänet Herra.
        Kannattaa lukea rukoillen Raamattua.

• hurskas
        Sortti kirjoitti:

Ei voi olla. Lyhyt vastaus raamatullisella linjalla. Meidän ei tule juosta harhojen perässä eikä itsekään kuvitella kaikenlaista olematonta. Terve kristillisyys on Raamatusta oppinsa ja käytäntönsä ammentava. Antikristus ei ole Kristus, vaan petkuttaja ja väärä Kristus, ihminen, joka ottaa vallan täällä maan päällä paholaisen avustajana. Paholainen lakkaa "olemasta" meille kotona Isän luona, mutta ikuista olemassaoloaan hän jatkaa siellä, minne Jumala hänet lopulta sijoittaa. Itse en rohkene lausua herjaavaa tuomiota hänestäkään, vaan sanon ainoastaan: Tuomitkoon hänet Herra.
        Kannattaa lukea rukoillen Raamattua.

kun kirjoitat ''Itse en rohkene lausua herjaavaa tuomiota hänestäkään, vaan sanon
        ainoastaan: Tuomitkoon hänet Herra. '' ihmettelen tuleeko helluntailaisten seuroissa noin hurskaaksi ?
        Itse olen kuullut esim. kauhajoen helluntailaisseurakunnana tekevän varsin kamalia rikoksia, kiristävän ihmisiä, suojelevan rikollisia.. sää oot varmaan jostain hurskaammalta paikkakunnalta

• Aramis

Martti Lutherin löytö on unohdettu. Hän oli se
        mies joka sai aikaan uskonnollisen vapauden, Hän
        löysi Päävin tiarasta kirjoituksen, joka on Suomeksi Jumalan pojan viran sijainen, Juuri tässä löydössä oli uskon puhdistuksen voima, Kun
        Martti löysi henkilön joka muuttaa ajat ja lain,
        joka on mainittu Danielin kirjassa, Hän itse
        Suuri pontifex Maxsimus sanoo näin, Kun minä omalla voimallani olen siirtänyt Jumalan Sapatin
        pyhyydet Sunnuntaille, Niin kuka voi olla epäilemättä ettenkö minä olisi Jumala, Seuraahan
        koko maailma minun lakiani jonka minä olen vaihtanut, Ennen muinoin vuosi alkoi ensimmäinen
        päivä Maaliskuuta, Mutta Jumalan pojan viransijainen muutti sen alkavaksi Ensimmäinen
        päivä tammikuuta, Näin on vuoden aikoihinkin kajottu, Siis kuka onkaan Paavin veroinen ja
        kuka voi sotia häntä vastaan, Hesekiel mainitsee
        Jumalan Sapatin olevan Merkki hänen ja hänen
        kansansa välillä ikuinen liitto, Paavi sanoo Sunnuntain olevan ikuinen liitto Hänen ja hänen
        kansansa välillä,

Nyt pitäisi löytää asia kirja jossa Jumala on
        antanut virallisen vallan kaikelle mitä Pyhä
        Paavi tekee ja toimii, Mutta yksi asia on varma
        kun Raamattu sanoo että koko maailma seuraa häntä
        Ja he pitävät Nimroodin antamaa Lepopäivää jumalan antamana, Kuitenkin jokainen oman isäntänsä edessä seisoo tai kaatuu, Jeesus on
        Herra Sapatin Herra, Paavi on Sunnuntain Herra .
        Ystävyydellä Aramis ::

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      45
      2929
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2701
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      36
      2419
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      2014
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1529
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe