Eräs myytinmurtaja selostaa alempana lahkouskovaisten tekemisiä ja vertaa niin ìkäänkuin heitä muihin uskovaisiin. Onko kristittyjä olemassa kahta sorttia, uskovaisia ja lahkouskovaisia?
Uskovainen - lahkouskovainen
9
264
Vastaukset
- ja asemalle?
En ole ko. myytinmurtajan sanomaan tutustunut, mutta tässä kommentti kysymykseesi >>Onko kristittyjä olemassa kahta sorttia, uskovaisia ja lahkouskovaisia?
- merim.raimo
Kun vauvana on pää "pesty" niin se riittää useimmille takuutodistukseksi.
ellei miljooniakin on kiristinuskoisia sortteja.
Lahko se on luterilaisuuskin ja alussa kristinusko oli lahko.- todé
oikea uskovainen? Sellaistahan täälläkin peräänkuulutetaan, kun helluntailaisia esim. moititaan lahkouskovaisiksi.
todé kirjoitti:
oikea uskovainen? Sellaistahan täälläkin peräänkuulutetaan, kun helluntailaisia esim. moititaan lahkouskovaisiksi.
oikeita uskovia löydy jokaisesta lahkosta tuhansia sortteja.
Oikeatkin uskovaiset voivat uskoa eri asioihin ja kulua eri lahkoihin.
Suomessa on muuten eräs lois-lahkokin jossa on väkeä ainakin tuplamäärä helluntailaisiin verrattuna.
Vanhoillislestadiolaiset elää loisina luterilaisten selässä omin opein "imien verta" jokaisesta suomalaisesta ja heillä on 120 pappiakin loisena kirkossa.- todé
Pe.ku kirjoitti:
oikeita uskovia löydy jokaisesta lahkosta tuhansia sortteja.
Oikeatkin uskovaiset voivat uskoa eri asioihin ja kulua eri lahkoihin.
Suomessa on muuten eräs lois-lahkokin jossa on väkeä ainakin tuplamäärä helluntailaisiin verrattuna.
Vanhoillislestadiolaiset elää loisina luterilaisten selässä omin opein "imien verta" jokaisesta suomalaisesta ja heillä on 120 pappiakin loisena kirkossa.minkälainen on oikea uskovainen. Tunnetko ketään sellaista?
- enempää
todé kirjoitti:
minkälainen on oikea uskovainen. Tunnetko ketään sellaista?
taas on sama levy juuttunut sillisalaattiisi,
onko muuten sieniä vielä näkyny? todé kirjoitti:
minkälainen on oikea uskovainen. Tunnetko ketään sellaista?
tietää itse olevansa oikea uskovainen.
Oikeita uskovaisia on ne jotka sanoo valehtelematta uskovansa johonkin Jumalaan.- todé
Pe.ku kirjoitti:
tietää itse olevansa oikea uskovainen.
Oikeita uskovaisia on ne jotka sanoo valehtelematta uskovansa johonkin Jumalaan.Ettäkö Kolmiyhteiseenkin Jumalaan voi uskoa ihan rauhassa? Ilmanko että joku atte ateisti koettaa kammeta Jeesuksen jumaluutta olemattomaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1354643Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 463145
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322590Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232236
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201888Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755