Minulle määrättiin Atenblock 50 mg kaksi vuotta sitten. Aluksi toimi ihan hyvin, nyt teho on mennyt ihan kokonaan. Miksi?
Miksei verenpainelääkkeet toimi?
7
1015
Vastaukset
- verenpaine
johtua osin vaikka kilpirauhasen toimintahäiriöstä. Silloin ei verenpainelääkitys auta. Syy voi olla muuallakin, joten tämä vain vinkkinä, jos ei kilpirauhasta ole tutkittu jo.
- paineet
tuppaa vähän nousemaan, mutta kaks vuotta on aika lyhyt aika. Oletko lihonut tai alkanut syömään suolaisempaa ruokaa tai vähentänyt liikuntaa, nääkin saattaa vaikuttaa.
- verenpaineeseen
Iän mukana paino usein nousee ja liikuta vähenee. Seurauksena on verenpaineen nousu. Varmasti.
- Oiva Rutanen
oireita eikä sairautta. Jos aiot päästä pysyviin tuloksiin, niin rupea syömään noita tärkeitä bakteereita-paljon ja pitkään, joilla hoidetaan itse sairautta; mh-bakteereiden puute limakalvoilla. Valitettavasti nykyruuista emme saa riittävästi näitä bakteereita, sen vuoksi ei jää muuta vaihtoehtoa, kuin syödä näitä bakteereita erikseen-
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Opettava_tarina.html
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeri.html - ruokavalio
on ainoa järkevä vaihtoehto. Monella on paineet normalisoituneet muutamassa kuukaudessa.
- Oujeejou
Minulla rupesi potkimaan Raksut ja Pamit. Syke meinaa nousta kylläkin köyriessä mutta siihen auttaa Kokkeli. Nytkin hässin nippa ja nappa täysi ikäistä sakkolihaa. Ahhhh...jööti tojjii...
- myötähäpeää
Ehkä kuule kannattais mennä tutkaileen vähän tuota mielenterveyttä ja/tai/kunmyös päihteiden käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006