Jospa hankkisitte

ELÄMÄN

Täältä se ei löydy valittamalla.

9

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertaistukea

Täällä ihmiset haluavat keskustella ihmisten kanssa, jotka ovat samassa tilanteessa. Sinusta se voi tuntua valitukselta, joten ole hyvä ja poistu.
      Joskus se valittaminenkin tekee hyvää. Olen 100%varma, että teet sitä itsekin.

• 123123

>Olen 100%varma, että teet sitä itsekin.

No sitähän se koko ajan tekeekin, valittaa vaan!

• lause tähän

Elämä yleensä on nykyään pirun kallista.
      Mitä enemmän tätä hintavaa elämää saisikin rajoitettua vaan tähän neitissä roikkumiseen niin sitä halvemmalla pääsisi.

Tuo lauseesi 'Jospa hankkisitte ELÄMÄN' on muutenkin jotensakin hämmentävä, ainakin tällaiselle vanhemmalle äijälle.
      Minulla on suuri osa elämästäni jo takanapäinkin, enkä sitä takaisin sieltä voi mitenkään hankkia enkä liioin välittäisikään hankkia vaikka sen sieltä takaisin saisinkin.
      Vaikea on minun ymmärtää elämääni eteenkin päin niin että sitä minun jotenkin pitäisi hankkia.

Minun tulkintani tuosta avauksestasi on, että se ei sen paremmin yleisellä kuin erityiselläkään tasolla paljon liity tähän köyhyysteemaan. Siinä lie tarkoitettu jotain syvällisempää filosofiaa. Kuitenkin ulosanti on jäänyt vain muutaman sanan lauseeseen, joilla viitataan koko elämän kokoiseen asiaan.

• tulee niiltä

nuorilta, "jotka osaavat kaiken, tietävät kaiken". Ja surullista kyllä, pää kolisee tyhjää.
        Ei heitä sovi neuvoa, ohjata, arvostella, moittia.
        Eli kaikken vastaus "hanki elämä"
        surullistahan on etteivät kykene itselleen sitä elämää hankkimaan, vaan tarvitsevat yhteiskuntaa siihen.

• on sanonut
        tulee niiltä kirjoitti:

nuorilta, "jotka osaavat kaiken, tietävät kaiken". Ja surullista kyllä, pää kolisee tyhjää.
        Ei heitä sovi neuvoa, ohjata, arvostella, moittia.
        Eli kaikken vastaus "hanki elämä"
        surullistahan on etteivät kykene itselleen sitä elämää hankkimaan, vaan tarvitsevat yhteiskuntaa siihen.

minulle saman eli "hanki elämä".

• vasenkutinen

Oletko varmasti oikealla palstalla ?

• Se_Aito_Työtön

...ei ole valittamista.

Sitä ei kaaleppi tunnu käsittävän.

Mutta ymmärtäkää kaaleppia, rekisteröin nimimerkkini eikä kaaleppi voi enää esiintyä meikäläisenä.

Häntä nyt ottaa PÄÄHÄN niin ankarasti, että. HYVÄ.

• Irwin Goodlife

Asutko itse missä kunnassa ?

Voiko elämän ostaa vai pitääkö se itse elää ?

• saa esimerkiksi

tyydytettyä PERUSTARPEET.

Elämä kertakaikkiaan loppuu, jos ihmisellä ei ole rahaa. Ensin henkinen- ja myöhemmin fyysinenpuoli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe