NordicBet

Himopelaaja

Vittu mitä paksaa!!!!
Lähes NordicBetin koko historian olen pelaillut vetoja/pokeria Nirdicilla, mutta nyt loppui pelaaminen! Miksi ihmeessä vanhoja hyviä systeemejä tuhotaan???
Talletus pelitilille onnistui loistavasti ja nopeaan kun tilisiirtona siirsi rahat tilille, kopioi kuitin sähköpostin liitteeksi ja awot, rahat oli lähes samantien tilillä, ilman mitää turhia korvauksia!
Nyt on joku vitus Euteller tullu mukaan talletuksiin ja entinen kuitin lähettäminen kestää 2-3 arkipäivää!
Kiva ku perjantaina laitoin rahaa tilille, otin kopion normaaliin tapaan ja kas kummaa ku alkaa pelaamaan, niin rahaa ei tilillä, mailissa vaan ilmoitus että rahat tulevat 2-3 arkipäivän kuluttua!
Nordicbetin sivuilta kopioitua.....

" NB:llä on suomalainen tili Ålandsbankenissa. 660100-01046838 (IBAN: FI9466010001046838). tallettaessa viesti-kohtaan kannattaa merkitä oma nimesi ja pelaajatunnuksesi. Viitettä ei tarvita. Mikäli haluat saada rahasi nopeasti pelattavaksi, lähetä kopio kuitista [email protected] -osoitteeseen. Muussa tapauksessa rahojen siirtyminen pelitilillesi vie ainakin pari pankkipäivää. "

https://www.nordicbet.com/deposit/bank

Nyt menen rekisteröimään tilin johonkin muulle palvelulle? Onko kellään ehdotuksia????
Bet24? Expekt? Paf??

Ehkä PAF houkuttelisi

7

2586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • + ja -

      Minulla on tilillä jonkin verran rahaa Ladbrokesilla, Nordicbetillä ja Betfairilla. Ladbrokesille laitoin ensin, kun se oli tutuin ja siten luotettavin. Nordicbetille voin siirtää rahaa pikatalletuksena Nordean verkkopankin kautta.

      Oletko kokeillut Betfairia? Siltä varalta, että et, sanon, että se on vetopörssi, jossa pelaajat itse ehdottavat kertoimia toisilleen. Voit toimia normaalin pelaajan tapaan tai sitten vedonvälittäjänä, myydä määrittämäsi kertoimen jollekin toiselle pelaajalle. Seuraavassa vetopörssin muutama plussa ja miinus vedonvälittäjien pyörittämään toimintaan nähden:

      erinomainen palautusprosentti, paremmat kertoimet kuin missään muualla (Betfair ottaa komission voitosta, mutta kertoimet ovat yleensä esim. Veikkaukseen nähden eri planeetalta)

      /- liikkumavara: voit pyytää joltakin pelaajalta käytännössä mitä tahansa kerrointa (yläraja on 1000), toinen juttu on tietysti, kuka suostuu kovin villiin ehdotukseen; liikkumavara on tietysti myös riski kokemattomalle pelaajalle (jollakin firmalla kerroin ei yleensä ole "riistoa", mutta Betfairilla jonkun ehdotus voi olla ryöstö, tosin pelaajan itsensä suostumuksella)

      - minimipanos on 4 euroa: jos pelikassa on iso, tämä ei tietenkään ole mikään ongelma, mutta esimerkiksi minun pelikassallani 4 euroa on useissa tapauksissa aivan liian korkea panos.

      Ennen tapahtuman alkua ja livenä pelattavien kohteiden määrää en tiedä varmasti, mutta käsittääkseni Betfair ei häviä tässä millekään yhtiölle. Esim. livekohteita tuntuisi olevan enemmän, kertoimien päivityksestähän vastaavat pelaajat itse. (Joskus näkee, että esim. live-tulosvedossa jotkut suostuvat pelaamaan jo mahdottomiksi käyneitä vaihtoehtoja, esim. 0-0:aa, kun toinen joukkueista on tehnyt maalin - tässäkin tietysti korostuu se, että pelaajan on itse oltava hereillä toisia pelaajia vastaan pelatessaan).

      Minulle tärkein syy Betfairin tilin avaamiseen oli kertoimien hyvyys sekä oma vapaus pelaamisessa. On mielenkiintoista yrittää nyhtää parhaat kertoimet ja seurata markkinoiden kehitystä. Tämä ei kuitenkaan ole Betfairin mainospuhe, vaan itse parhaiten tiedät, sopiiko vetopörssissä pelaaminen sinulle.

      • vedonlyjä

        hyvin kirjoitettu teksti betfairista, itsekin olen alkanut pelaamaan siellä juuri näiden asioiden takia. Esim tavallisella bookkerilla kun kertoimet ovat tasan eli 50/50 niin kertoimet ovat 1.85/1.85 tai pahimmassa tapauksessa 1.83/1.83 kun betfairilla kertoimet ovat kuten ne pitääkin olla 2/2 ! eli ryöstöä tapahtuu tavallisilla bookkereilla enemmän koska eihän nopanheitonkertoimet voi olla 1.83


    • lopettaa

      Aivan paska pelipaikka. Suurta kusetusta koko palvelu. Mitään ei saa takas.

    • Huijaustako

      Nyt menetti taas Nordicbet yhden asiakkaan. Ensimmäinen vetosi on riskitön aina 50€ asti on täyttä skeidaa. Voisi ilmoittaa suoraan tekstissä että koskee vain uusia tilin tekijöitä jotka tietyn sivun kautta rekisteröityy. Löytyy kyllä tieto kun ensin painaa pienellä olevaa säännöt ja ehdot ja lukee tekstin läpi. Enpä tule kenellekkään kehumaan tätä firmaa!

      • täyttänaalinpaskaabe

        jep, ite lankesin tähän samaan ansaan.. melko harhaanjohtavaa markkinointia vähintään


      • xxxxxxjoo

        No kyllähän kaikkien pelaajien pitäis tietää, että pelisivustojen tarjouksista kannattaa AINA lukea ne säännöt ja ehdot!
        Itsekin meinasin tuohon langeta, mutta mulla onkin tapana lukea aina kaikki ehdot, mitä bonuksiin ja muihin tarjouksiin sisältyy.
        Ei tuu yllätyksiä..


      • nuusgapege

        tästä sain kuitenki rahat takasi aikani jankattua, kannattaa kokeilla!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe