maailmanloppu tulee

jumalan hylkimä

mutta milloin? Eikö sen pitäny tulla 2000 vuoden vaihteessa? Mulla pienet lapset, enkä tosiaan halua heidän kärsivän. Minä olen kärsinyt,rukoillut,koskaan ei mitään vastausta,eli helvettiin joutuu kolmen lapsen yksinhuoltaja!!!!!! Taitaa raamattu olla satua, ei tötta sanaakaan!

8

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkija

Siunausta Sinulle!

Kyllä juuri tarkalleen vuosituhannen vaihteessa
      jopa maailmankaikkeus kääntyi kohti alkua.
      Herralle päivä on kuin tuhat vuotta ja narrille
      kai kuin vuosi, eli eiköhän kaikki selviä seitsemässä vuodessa. Tuollahan asioita tarkimmin
      selvitetään osoitteessa:

http://wwnet.fi/users/veijone/

tai

http://go.to/veijonen

• näkee

Voi hyvät hyssykät!

• Eija

Nyt vasta äsken tajusin, että saatat vaikka olla tosissasi. Mä olen neljän lapsen äiti. Ja en ole ajatellut että on aihetta miettiä maailmanloppua. Ainostaan taivaan Isä tietää nämä ajat. Joten tänään on aika istutaa, kylvää ja pitää huolta omista lapsista. Ei antaa minkään turhan pelon himmentää tätä asiaa joka meille äideille on annettu. Tuokin alkoi kummastuttaa miten sinä nyt helvettiin voit joutua jos sinä rukoillut olet. Jeesus on sovittanut meidän syntimme, ja sen kanssa on turvallista Isän Jumalan eteen mennä rukoillen.
      Minäkin olen rukoillut, en aina ole saanut niitä vastauksia joita olisin halunnut. Pitemmän ajan kuluessa olen tajunnut, etä Jumala on paremmin tiennyt mitä minä tarvitsen. Aikoinaan jonkun verran yli kymmennen vuotta sitten tulin uskoon.
      Se oli voimakas prosessi, tuntui kuin olisin ollut putkessa. Ainut suunta oli rukous Jumalan puoleen. Olin aivan ahdistunut, rukoilin siis näin. Olen laittanut tämän kerran aikaisemmin internettiin.

Herra
      Niin monta kertaa olen itkenyt,
      niin monta turhaa kyyneltä vuodattanut.
      Nyt itken Herra sinulle.
      Onko sekin turhaa.
      En jaksa enää kantaa yksin
      Jätän kaiken käsiisi isä

Tämä on nyt menneisyyttä. Mutta silloin se oli epätoivoisen lapsen kääntyminen Isän puoleen. Nyt minulla on mahdollisuus katsoa taaksepäin.
      Se asia joka tämän rukouksen aiheutti on hävinnyt elämästäni. Uusia murheita ja itkuja on tullut, mutta nyt olen havainnut, että ne on kääntyneet minun parhaakseni. Muutama vuosi sitten itkin mahallani vuoteellani, ja mietin en ymmärrä miten Jumala tämän minun parhaakseni kääntää. Mutta tiesin että kääntää kumminkin. Ja niinhän siinä kävi. Elämäni ei ole aina ollut helppoa, mutta se on juuri minun elämän kokemukseni salaisuus. Ja juuri sen takia olen tajunnut, että Jumala on.
      Näissä vaikeuksia minua on johdatettu tavalla, jota itse en koskaan olisi voinut kuvitella. Hänen tiensä on niin paljon korkeammalla kuin minun tieni. En voi käsittää, mutta voin luottaaa.

• maagikko

Lopeta heti. mene ammatti auttajalle. Johan lapsesikin kärsivät kun äiti sekoilee. Mailman lopusta on uhottu kivikaudesta asti. Sillä myös peloitellaan heikkohermoisia.
      Helvettiä ei ole olemassa. On taivas sellaisena kuin sen kuvittelemme. Älä hyvä ihminen mene asioiden edelle. Nauti tästä päivästä, nyt on NYT.
      Otan sinut erikoisesti rukouksiini. Jotta näkisit Jumalan kaikki voittavan rakkauden.......
      Lepää, anna luottamusta ylös. asiat järjestyy.

• Teresia

Kun ihminen kääntyy joltakin tieltä, hän tuntee voimakasta epäonnistumisen tunnetta. Onhan siinä pakostakin epäonnistuttu (osittain), jos on tullut esim. avioero. Vastuu on jäänyt itselle, vaikka ei jaksaisi sitä yksin kantaa. Ystävät, sukulaiset ja tuttavat kääntävät selkänsä, eivät hyväksy, syyttävät. Lisäävät vielä paineita, kun pitäisi auttaa. Tuttua.

Kääntyminen on kriisi. Mikään entinen ei ole enää kohdallaan. Pitää etsiä uusi tie, uudet mahdollisuudet. uusi elämä. Vastassa tuntuu olevan vain seinä. Mutta se väistyy, kuin huomaamatta...

• basil

Minä en pelkää enää

Jumala on rakkaus
        Jumala on isä joka rakastaa
        Jumala itkee ikäväänsä minua kohtaan
        Mutta me tapaamme pian
        Hän kertoi sen minulle

En pelkää mitään
        Aina kun hetkeksikään käännän ajatukseni Jumalaan alan väkisin hymyilemään
        Tällä kaikella on niin valtavan kaunis loppu
        Jumala on niin äärettömän kaunis

Hän on kertonut minulle millainen on maailma siinä maassa, hänen valtakunnassaan, enkä osaa pukea sitä sanoiksi
        Osaan vain hymyillä

Rytmihäiriöitä?
        Sydämeni ei iloltaan malta lyödä rauhallisesti
        Yllätän sen toisinaan lyömästä pari ylimäärästä iskua, ja päivittäin itseni hymyilemästä yksikseni

Typerä minä
        Onnellinen minä

Tänään sataa vettä ja kaikkialla on synkkää,
        mutta mitä sillä on väliä kun tunnen voiman istuvan vierelläni

Olen varma ettei hänen lapsensa elämä pääty suruun

Mitä edes voisin pelätä?
        En pelkää, sillä täydellinen rakkaus karkottaa kaiken pelon
        Pelko on voimaton
        Pelkoa ei ole

Ja rakkaus mitä imen itseeni kuin kasvi aavikolla on täydellisempää kuin kauneimmat unelmani
        Masentuisin jos osaisin kuvitella jotain niin kaunista kuin täydellinen on

Jumala kaikessa viisaudessaan ei luonut kauneintansa tähän maailmaan mikä katoaa
        Vaan ikuisuuteen

Ensimmäinen tapaaminen Jumalan kanssa
        Ja sydämeni jäi hänen luokseen
        Pidän toki tästä unesta
        Mutta vain niin kauan
        kunnes herään uuteen päivään paikassa joka näyttää jotenkin niin kumman tutulta...

• Matkamies
        Teresia kirjoitti:

Kun ihminen kääntyy joltakin tieltä, hän tuntee voimakasta epäonnistumisen tunnetta. Onhan siinä pakostakin epäonnistuttu (osittain), jos on tullut esim. avioero. Vastuu on jäänyt itselle, vaikka ei jaksaisi sitä yksin kantaa. Ystävät, sukulaiset ja tuttavat kääntävät selkänsä, eivät hyväksy, syyttävät. Lisäävät vielä paineita, kun pitäisi auttaa. Tuttua.

Kääntyminen on kriisi. Mikään entinen ei ole enää kohdallaan. Pitää etsiä uusi tie, uudet mahdollisuudet. uusi elämä. Vastassa tuntuu olevan vain seinä. Mutta se väistyy, kuin huomaamatta...

Kääntyminen on parannus omista synneistä otta malla jeesus omaksi vapahtajaksi.
        Eikä mikään epäonnituminen ja syyllisyyden kantaminen omista synneistä on toinen asia.
        Joka johtaa parannukseen,muutkin ongelmat selviää.

• Matkamies

Maailman loppu kyllä tuleen kun aika on täyttynyt ja kaikki kansat ovat kuulleet evankeljumin, hyvän sanoman.
      Paljon vielä tapahtuu enne sen tuloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6053
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe