Olin lokakuun loppuun asti opiskelija, mutta olin koko vuoden kokopäivätöissä. Voinko siis vähentää matkakulut verotuksessa ns. täysihintaisena vai pitääkö matkakuluista ilmoittaa opiskelijalipun hinta?
Vastaukset 6
- skatman
Eiköhän ihan täyttöohjeesta löytyvän taksan mukaan ole kaikille helpoin ratkaisu. Ei tule sanomista!
- pks
Opiskelijahintainen lippu ei siis ylitä omavastuuosuutta, mutta täysihintainen kyllä. Voinko siis ilmoittaa täysihintaisen lipun hinnan verottajalle, vaikka olisin maksanutkin vain opiskelijahintaisen?
- varma mutta
pks kirjoitti:
Opiskelijahintainen lippu ei siis ylitä omavastuuosuutta, mutta täysihintainen kyllä. Voinko siis ilmoittaa täysihintaisen lipun hinnan verottajalle, vaikka olisin maksanutkin vain opiskelijahintaisen?
opiskelijahan saa jo veronhuojennusta tavallaan lipun hinnassa.Soita verottajalle ja kysy.
- saat
varma mutta kirjoitti:
opiskelijahan saa jo veronhuojennusta tavallaan lipun hinnassa.Soita verottajalle ja kysy.
Jos soitat verottajalle, kerro minkä vastauksen saat. Kiinnostaa myös aihe.
- Anonyymi
Niin mikä oli vaataus?
- Anonyymi
Varmistin vastikään Verohallinnolta, he ohjasivat merkkaamaan vähennyksen tavallisen lipun hinnalla siitä huolimatta, että olin ostanut liput opiskelija-alennuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493