tätä alapääviitteisiä kirjoituksiaan suoltavaa pelleä?
Luuleeko olevansa ovelakin kirjoittaessaan eri kirjainyhdistelmiä merkikseen tai muuta alapääviitteistä, kirjoitustyyli kuitenkin aina sama paljastava!
No sanotaan naurun pidentävän ikää, ja saamme varmasti tähänkin jatkoksi jotain hauskaa.
hauskinta kuitenkin on ettei tuo huomaa itse edes tietävänsä jääkiekosta mitään.
Luulot kyllä suuret!
Kauanko saamme vielä
3
176
Vastaukset
- Vikisi
Kirjoitat ässien osiolle provoviestejä ja sen jälkeen jauhat kaikkea paskaa ja esität olevasi porilainen.
Painu vittuun täältä jo LukkoFan!- voi muuttaa
että olen porilainen.
Ja jos itse lopettaisit tuon häiriköintisi, ei sinun perääsi tarvitsisi katsoa.
Jos et olisi häiriköimässä täällä tuskinpa nämä sinua häiritsisivät jos sinulla ei olisi syytä puolustella häiriköintiäsi.
Vain häirikkö puolustaa itseään, sinä teet todella epätoivoisesti kaiken lisäksi.
Kokeile mikä on tulos jos lopettaisit nuo turhat ja typerät alapääviitteiset kirjoituksesi.
Yllätä meidät ja kirjoita joskus asiaakin? - bnnnn
voi muuttaa kirjoitti:
että olen porilainen.
Ja jos itse lopettaisit tuon häiriköintisi, ei sinun perääsi tarvitsisi katsoa.
Jos et olisi häiriköimässä täällä tuskinpa nämä sinua häiritsisivät jos sinulla ei olisi syytä puolustella häiriköintiäsi.
Vain häirikkö puolustaa itseään, sinä teet todella epätoivoisesti kaiken lisäksi.
Kokeile mikä on tulos jos lopettaisit nuo turhat ja typerät alapääviitteiset kirjoituksesi.
Yllätä meidät ja kirjoita joskus asiaakin?Taitaa olla sama tonttu juu jonka mielestä kaikki ihmiset on persepojuja.
Ihan selvästi on nimimerkki LukkoFan jolle nauraa moni porilainen tällä hetkellä. Tämä mitä teet on häiriköintiä eli avaat turhia avauksia jotka eivät liity asiaan ässien osioon ja jauhat puuta heinää muutenkin.
Mielenkiintoista että kun lukkokannattajat häiriköivät ässien osiossa et sano mitään mutta heti kun ässäfanit vastaa takaisin tulet heti esiin.
Painu jo mualle LukkoFan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805