on myös politiikkaa ja hyvä tapa vaikuttaa on kirjoitella asioita ja lukuja myös sinne minne se myös kuuluu.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110
Itelläkin on tarkoitus jossain vaiheessa tuoda asiaa esiin puolueiden ja hallituksen palstalla.
Kirkon ja valtion suhde
8
413
Vastaukset
- olen.
ajatellut ottaa kirkosta eroamisesta keskustellessa lähtökohdaksi kommunismin perusteet ja sen toimiminen sekulaarissa yhteiskunnassa.
eiköhän tästä aiheesta keskustelua syntyne. - olet.
mieltä kommunismista?
mun mielestä se on perseestä. ajattelin vain hieman tulevien mahdollisten keskustelujemme alkuasetelmaa järjestää.Kehen kommunisteja pitäisi verrata?
Kommunistit ja varsinkin eräs kristitty kommunisti eli Stalin on kyllä syyllistynyt kansanmurhaan.
Jos verrataan heitä ateisteihin joita ei kyllä kaikki kirkosta eroajat ole niin en tiedä ainuttakaan ateistia joka olisi rikoksiin syyllistynyt mutta eiköhän heitäkin varmaan ole.
USA:a tehty tutkimuskin paljastaa että siellä uskonnollinen ihminen joutuu vankilaan 40-kertaisella todennäköisyydellä ateistiin verrattuna.
Eli yksi uskovainen tekee saman verran rikoksia kuin 40 ateistia.
http://www.stabu.net/uskojaao.html
Niin ateisteilla kuin kirkosta eroajillakin on usein korkea moraali ja he osoittavat ajattelevansa omilla eikä satuolennon olemattomilla aivoilla.- välttämättä
Pe.ku kirjoitti:
Kehen kommunisteja pitäisi verrata?
Kommunistit ja varsinkin eräs kristitty kommunisti eli Stalin on kyllä syyllistynyt kansanmurhaan.
Jos verrataan heitä ateisteihin joita ei kyllä kaikki kirkosta eroajat ole niin en tiedä ainuttakaan ateistia joka olisi rikoksiin syyllistynyt mutta eiköhän heitäkin varmaan ole.
USA:a tehty tutkimuskin paljastaa että siellä uskonnollinen ihminen joutuu vankilaan 40-kertaisella todennäköisyydellä ateistiin verrattuna.
Eli yksi uskovainen tekee saman verran rikoksia kuin 40 ateistia.
http://www.stabu.net/uskojaao.html
Niin ateisteilla kuin kirkosta eroajillakin on usein korkea moraali ja he osoittavat ajattelevansa omilla eikä satuolennon olemattomilla aivoilla.ottaa ateistit tähän keskusteluun mukaan?
- liian
välttämättä kirjoitti:
ottaa ateistit tähän keskusteluun mukaan?
haastavaa käsitellä kommunismia muussa kontekstissa kuin uskis vs. atte.
liikaa vietettyjä minuutteja suomi24:lla? - ei.
Pe.ku kirjoitti:
Kehen kommunisteja pitäisi verrata?
Kommunistit ja varsinkin eräs kristitty kommunisti eli Stalin on kyllä syyllistynyt kansanmurhaan.
Jos verrataan heitä ateisteihin joita ei kyllä kaikki kirkosta eroajat ole niin en tiedä ainuttakaan ateistia joka olisi rikoksiin syyllistynyt mutta eiköhän heitäkin varmaan ole.
USA:a tehty tutkimuskin paljastaa että siellä uskonnollinen ihminen joutuu vankilaan 40-kertaisella todennäköisyydellä ateistiin verrattuna.
Eli yksi uskovainen tekee saman verran rikoksia kuin 40 ateistia.
http://www.stabu.net/uskojaao.html
Niin ateisteilla kuin kirkosta eroajillakin on usein korkea moraali ja he osoittavat ajattelevansa omilla eikä satuolennon olemattomilla aivoilla.tykkää että heitä verrataan kommareihin.
- 3X3=9
ei. kirjoitti:
tykkää että heitä verrataan kommareihin.
Olisikohan taas aika muistuttaa siitä, että kaikki tälle palstalle kirjoittavat kirkosta eronneet ja kirkon ja valtion eroa vaativat eivät mene määritelmän "ateisti" alle.
- tuota
3X3=9 kirjoitti:
Olisikohan taas aika muistuttaa siitä, että kaikki tälle palstalle kirjoittavat kirkosta eronneet ja kirkon ja valtion eroa vaativat eivät mene määritelmän "ateisti" alle.
toivon nimimerkki peku:n nukkumaanmessä ajattelevan :)
haluatko vielä kyssärin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447