Tein ulosottomiehen kanssa maksusuunnitelman ja maksan suoraan kuun lopussa kolmasosan palkasta ulosottomiehelle, eli palkasta ei suoraan ulosmitata mitään.
Eräpäivä on aina kuukauden 30. päivä, joten onko näitä eräpäiviä mahdollista siirtää enää? Tai vaihtoehtoisesti tehdä niin että maksaa vaikka puolet erästä eräpäivänä ja puolet kahden viikon päästä?
Kyselisin suoraan ulosottomieheltä, mutta hän on sairaslomalla, joten onko muilla kokemuksia vastaavista tilanteista?
ULOSOTOSTA SOPIMINEN
6
1013
Vastaukset
- sopimus ole
Miksi olet sopinut jotain jos aikomuksesi ei
olekkaan pitää siitä kiinni. Sehän on sopimuksen
tarkoitus.- sun..
on maksettava 30. päivä sopimasi summa. Muuten ulosottomääräys menee suoraan työnantajallesi, ja palkanlaskija vähentää sen automaattisesti palkastasi. Näin mulle aikoinaan ilmoitettiin.
- xxxaaa
"Miksi olet sopinut jotain jos aikomuksesi ei
tarkoitus."
Siksi koska tilanteet voi vaikka muuttua hetkellisesti? Eikä tainnut lukea muuten että tarkoitus olisi jättää maksamatta, kyse oli asian selvittämisestä. - vapaa kuukautta
xxxaaa kirjoitti:
"Miksi olet sopinut jotain jos aikomuksesi ei
tarkoitus."
Siksi koska tilanteet voi vaikka muuttua hetkellisesti? Eikä tainnut lukea muuten että tarkoitus olisi jättää maksamatta, kyse oli asian selvittämisestä.pyytää, jos on jokin peruste sille. Loppu on uo-miehestä kiinni..
- kyllä voi...
Siis jos olet maksanut aina mitä olet luvannut, niin onnistuu siirtämään myös eräpäivää.
Ja eihän se raha "ulosottomiehelle" mene eikä maitoa tuottavaa lehmää kannata tappaa...kuten joku sanonta menee.
PS: sekä tiedoksi että sinulla on oikeus 1-3 kk maksuttomiin kuukausiin vuodessa jos olet hoitanut hyvin ulosottomaksusi. Eli voit saada maksuvapaan kuukauden tai kolme. Juttele asioitasi hoitavan ulosottomiehen kanssa.
PSS: ja jos on mahdollista, mene pankkiin yritä ottaa laina niiden hoitamiseen. Koska ulosotolla on järkyttävät korot. Jos saat pankin puolellesi niin hoida kaikki kerralla pois.
:)- xxxaaa
Kiitos asiallisista vastauksista. Eräpäivän siirto onnistuu ja erän puolittaminenkin yms onnistuu, tarkistettu tänään ulosottomieheltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032