Sain perintätoimistolta maksumuistutuksen yksityisen valvontayrityksen laskusta. En ole kuuna päivänä saanut ko. firmalta mitään laskua tuulilasiin, joten soittelin perintätoimistoon, selvittääkseni laskun perusteita. He pyysivät kääntymään ko. firman puoleen. Firmasta en ole saannut ketään kiinni.
Laskuun merkittynä päivänä en ole ollut ajossa, joten minulla ei ole mitään tietoa siitä, missä ja milloin lasku on kirjoitettu.
Jättävätkö yksityiset pysäköintivalvontafirmat laskunsa aina auton tuulilasiin vai miten muutoin he toimivat. Onko kokemuksia?
Voi olla jeesustelua, mutta olen ollut todella tarkkana pysäköintiasioissa ja tämä yksityisen tekemä lasku tuli kyllä puuntakaa ja vielä suoraan perintätoimistolta. Firman salamyhkäinen toiminta on herättänyt epäilykseni.
Jatkan edelleen laskun perusteiden selvittämistä, mutta vaikeaa tuo tuntuu olevan kun yrityksestä ei saa ketään kiinni, eivätkä he vastaa s-postiinkaan.
Perintätoimistossa olivat sen verran ystävällisiä, että keskeyttivät perinnän.
Onko lasku aina tuulilasissa?
3
362
Vastaukset
- Valelaskuja
Sen lisäksi että hoidat asiaa p-valvontafirman ja perintätoimiston kautta kehotan tekemään rikosilmoituksen, jotta poliisi selvittää laskun taustat. Kun kyse on yksityisestä p-firmasta, mikään ei ole mahdotonta. Laskun pitäisi todella olla tuulilasissa, jotta sen edes tietäisi saaneensa kyseisessä paikassa. Huijarit voivat lähetellä laskuja kadulta bongaamiensa rekisterinumeroiden pohjalta saamiinsa osoitteisiin. Ajoneuvohallintokeskuksesta saa kuka tahansa kyseiset tiedot.
- huijareita
kameratolpan ottaman kuvan Oulusta ja en ole käynnyt kuin kerrn junalla armeijan aikaan 38 vuotta sitten Oulussa. Minulla ei ole edes autoa ja sain verolipun ja vakuutusmaksun? Kenelle ilmoitan kun minua on huijattu. MInä olen muuten jo virallisesti kuollut 8 vuotta sitten tietokonevirheen takia ja mihin siitä voisin valittaa kun en maksaa edes veroja enää. Minä en muuten asu edes maapallolla vaan kirjoitan nytkin tämän kuusta. Kuten huomaamtte niin on helppoa kirjoittaa paskaa mutta totuus on sitten sitäkin mielenkiintoisempi. MIksi valittaa täällä jso on petetty vaan pitää mennä tekemään rikosilmoitus ja sen voi tehdä myös netissä ja sen taidon näköjään jo osaatte, pysäköidä ette.
- luikurit linnaan
olisit ollut tarkkana silloin autoa jättäessäskin, ei tulis tämmöisiä slibareita sitten. aika usein se muistamattomuus iskee just silloin kun moukari putoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760