Vain Jeesuksessa toivo

uskon Jeesukseen

Hei kaikki syyllisyyttä kokevat!

Minä olen tehnyt tehnyt syntiä Olen itsekäs, juoruileva, ajattelen pahoja asioita, kiroilen kun ottaa tosi paljon päähän, haistattelen, olen ylimielinen, riippuvaisuusasteeni eri asioihin vaihtelee. Olen tehnyt historiassani sellaista, mitä moni paheksuu. Silti uskon Jeesukseen. En täydennä mitenkään uskovaisen mittapuuta. Olen aika huono loppujen lopuksi enkä pysty ikinä kelpaamaan Jumalalle, vaikka kuinka yrittäisin. Lankeisin aina uudelleen. Minua voi syytttää, ansaitsen sen ja oikeassa olette, jos niin teette.

Jeesus on kuollut ristillä ihmisten syntien puolesta, niin että jokainen joka uskoo,että Jeesus on kuollut ristillä ja noussut kuolleista ja on Jumalan poika, saa syntinsä anteeksi. Voiko tämän uskoa? Ensinnäkin voiko Jeesus olla Jumalan poika, miksi Jumala uhrasi oman poikansa? Rakastaako Jumala muka minua, vaikka maailmassa on niin paljon ihmisiä.

Saat selville vain yhdellä tavalla. Polvistu sänkysi viereen ja ymmärrä ettet ole kelvollinen ja olet tehnyt pahaa. Rukoile:Jeesus, jos se mitä susta sanotaan Vanhassa ja Uudessa testamentissa niin auta, etä voisin uskoa suhun. Anna Jeesus anteeksi mun kaikki synnit ja tuu mun elämään. Vain sä voit auttaa mua.

Mitä tapahtui? jos teit ton oikeesti sydämestäsi?

3

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskon Jeesukseen

Ja sain anteeksi, koska Jeesus kuoli mun rikosteni puolesta ja kaduin niitä. Nyt painolasti on vedetty pois.

Jeesus ei mua koskaan ole syyttänyt. Eikä syytä. Hän ei tullut meitä tuomitsemaan vaan tuomaan armon ja vapauden. uskotko...

• Jumalan pieni köyhä

"En täytä mitenkään uskovaisen mittapuuta."

- Vika on niissä mittapuissa bro, ei sinussa =) Jumala loi meidät ihmisiksi, ei super-uskovaisiksi. Jeesuksen tähden me kelvataan Isän lapsiksi sellaisina kuin ollaan.

• uskon Jeesukseen

Niinpä, on terveellistä, ettei koe kaikesta syyllisyyttä ja kun niitä katuu sekä Jeesukselle tunnustaa. Niin uskoa, että saa synnit anteeksi luottaen siihen, mitä Jeesus teki ristillä.

On tärkeää kuitenkin kokea synnintuntoa. Ilman sitä ei koskaan voi tuntea sitä riemua, mitä tapahtuu, kun saa ne anteeksi. Armon tunteminen saa rakastumaan Jeesukseen entistä enemmän. Koska hän ei meitä kuitenkaan syytä vaan vapauttaa, rakastaa ja armahtaa.

Jos me sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, valehtelemme, eikä totuus ole silloin meissä. Olemme syntisiä loppu elämämme ( Jumalan silmissä) ilman Jeesuksen sovitusta. Jos tunnustamme syntimme ja kadumme niitä, meissä tapahtuu jotain paranevaa, puhdistavaa ja vapauttavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3693
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3599
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3340
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3312
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32