"Romanialaiset kerjäläiset ovat levittäytyneet pääkaupunkiseudulta ja Turusta muualle Suomeen. Kerjäläisiä näkyy jo monen sisämaan kaupungin katukuvassa.
Ylikomisario Teuvo Saikkonen Helsingin poliisilaitokselta sanoo, että kerjäläisten siirtyminen eri puolille maata oli odotettavissa.
"Helsingissä on ollut pieni kerjäläisten ryhmä viime syksystä lähtien eikä tilanne ole muuttunut. Meillä on tieto siitä, että muualle Suomeen on rantautunut uusia kerjäläisiä. Eihän kerjääminen Helsingissä lyö leiville, jos joka kulmassa on kerjäläinen", Saikkonen sanoo.
Turussa poliisi varoitti romanialaisista kerjäläistä tiedotusvälineiden kautta. Poliisi neuvoi ihmisiä myös olemaan kutsumatta kerjäläisiä kotiinsa".
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kerjäläiset levittäytyneet jo ympäri Suomea/1135235921590?ref=rss
Koska voidaan puhua kansallisesta HÄTÄtilasta ?
Kerjäläiset levittäytyneet jo ympäri
3
264
Vastaukset
- tylystivaan
..katso kerjäläistä silmiin, ja anna ymmärtää, että halveksit häntä. Ja luonnollisesti ainoastaan tyhmimmät kansalaiset antavat heille rahaa. Jos joku kutsuu kotiinsa, niin omapahan on ongelma.
- Mökit vaarassa
Siitä tulee hauskaa kun "romanialaiset marjanpoimijat" tajuavat että koko Lapin läänissä on vain muutamia poliisipartioita ja asukkaina paljon vanhoja ihmisiä. Maaseudusta tulee varsinainen temmellyskenttä.
- vammakerjäläisille
Suomalaiset kerjäävät samaan tahtiin kuin romanialaiset. Ovella käy kerjäämässä milloin
mihinkin asiaan. Jopa lapsia on laitettu
kerjäämään.
Sotavammaisille kerjätään vaikka vammaisjärjestöillä
on hirmu isot rahat sijoitettuna osakkeihin.
Jos sotavammaisten keski-ikä on 82vuotta ja
muiden tavallisten kuolevaisten 78vuotta.
Onko vamma edes rasittanut näitä ikä-ihmisiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725