uneen aika vaipuu tunnen

kosketuksen

kanna minut metsään apinamies...

27

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbasa

apuna kayttaen
      vaikka pyorien suhde kiskoon ei olekaan optimaalinen :-0

• veturi ...

aamulla varhain hieroi unisia pikkusilmiään...
        tsuh tsuh matkaan vaan

• olla pomona

sitten haudon munia

• menossa
        olla pomona kirjoitti:

sitten haudon munia

Jane maalas huulia ja veti luomeen lilaa,
        Sanoi sitten: "Toivon etten fiilinkiäs pilaa,
        mut Nairobiin saat tulla tuossa tyykissä.
        Kaikki lannevaatteet ovat pyykissä".

Tarzan kiros afrikaksi, sitten sonnustautui:
        veti jalkaan kalsarit, ja niissä munat hautui. Kohta lähti matkaan tämä metsään pariskunta.
        Kilimandsharolla oli melkein metri lunta.
        Loppumatkan liftasivat pitkin autostradaa- valikoivat mersuja, ei miniä, ei ladaa.

• Kartzan Bungalowi

Mä kannan sut mun bajamajaan.

• PetrusB

Rohkenen epäillä, että moni neito arvostaisi metsän bungalow -tyyppistä asumusta huomattavasti enemmän kuin bajamajaaa.

• PetrusB kirjoitti:

Rohkenen epäillä, että moni neito arvostaisi metsän bungalow -tyyppistä asumusta huomattavasti enemmän kuin bajamajaaa.

jurttaan jos pääsis. Siinä oikein lemmenmaja ja jos on mukavaa, sieltä ei mukavuudet puutu.

• jane..

Jane kysyi: "Eikö mentäs vasta maanantaina"
        Tarzan huusi: "Täällä eivät naisen puheet paina"

Tarzan pakkas jenkkikassin. Tappoi parit luteet.
        Kysyi sitten: "Jane-kulta, missä on mun kuteet"

• PetrusB
        jane.. kirjoitti:

Jane kysyi: "Eikö mentäs vasta maanantaina"
        Tarzan huusi: "Täällä eivät naisen puheet paina"

Tarzan pakkas jenkkikassin. Tappoi parit luteet.
        Kysyi sitten: "Jane-kulta, missä on mun kuteet"

Radiosta kuului joskus laulu Tarzanista Saimaalla.

Siinä hän mm. poltti päreensä, kun metsäyhtiö kaatoi hänen näreensä.

Kenen laulu?

• PetrusB
        PetrusB kirjoitti:

Radiosta kuului joskus laulu Tarzanista Saimaalla.

Siinä hän mm. poltti päreensä, kun metsäyhtiö kaatoi hänen näreensä.

Kenen laulu?

Google tiesi... King Edward the xiii

• a-v kirjoitti:

jurttaan jos pääsis. Siinä oikein lemmenmaja ja jos on mukavaa, sieltä ei mukavuudet puutu.

se aa-vvee on heränny romanttisissa tunnelmissa-kai siellä jurtassa on viimeyönä lemmiskelty mongooli valloittajasoturin kanssa joka ratsulla käynut ryöstöretkellä p-maalla))DD.Lopussa lahjana suurelle kaanille, aa-veesta tuli suuren kaanin haaremin kuningatar;;))DDD

• blackmetal68 kirjoitti:

se aa-vvee on heränny romanttisissa tunnelmissa-kai siellä jurtassa on viimeyönä lemmiskelty mongooli valloittajasoturin kanssa joka ratsulla käynut ryöstöretkellä p-maalla))DD.Lopussa lahjana suurelle kaanille, aa-veesta tuli suuren kaanin haaremin kuningatar;;))DDD

Hyvältä kuulostaa;)

Oikeesti; sensijaan et olisin paneskellu mongoolin kans, mä olin hullujenhuoneella enkä suinkaan vierailijana. Ihan terveeks mä itteni kyllä tunsin...

• a-v kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa;)

Oikeesti; sensijaan et olisin paneskellu mongoolin kans, mä olin hullujenhuoneella enkä suinkaan vierailijana. Ihan terveeks mä itteni kyllä tunsin...

kävin viimeyönä hakemas sen kotsani sun uuninpankolta niin törmäsin sändmaniin ja käskin sen ripotella sun simmuihin eroottista unihiekkaa...;;))

kävin viimeyönä hakemas sen kotsani sun uuninpankolta niin törmäsin sändmaniin ja käskin sen ripotella sun simmuihin eroottista unihiekkaa...;;))

en havainnut merkkejä erotiikasta siellä missä olin... harrrmi.

Jäikö sulta nyt mitään...?;)

• a-v kirjoitti:

olisin tarvinnu eilen ku silvoin sitä pajua;)

Hae pois sitte ku alat tartteen...;)

vissiin tänään painua maaluurojektin kimppuun,näyttäs tuo ilma sen verran mukavalta.Mul on yx aidanpätkä joka jäi viime keväänä maalamatta ja nytkin pitäs kiirettä kun siihen nousee maasta humalat-kasvavat senttitolkulla päivässä-aikasa viivyttelee niin taas se jää maalaamatta jos ei riivi niitä humalia pois;)

vissiin tänään painua maaluurojektin kimppuun,näyttäs tuo ilma sen verran mukavalta.Mul on yx aidanpätkä joka jäi viime keväänä maalamatta ja nytkin pitäs kiirettä kun siihen nousee maasta humalat-kasvavat senttitolkulla päivässä-aikasa viivyttelee niin taas se jää maalaamatta jos ei riivi niitä humalia pois;)

sada? Täällä on satanu koko aamun... lämmintä sentään onneksi. Kunhan illaksi loppuis et pääsee/viittii mennä lenkille.

Jos heti meet niin hyviä sutimisia sitte vaan;)

• a-v kirjoitti:

sada? Täällä on satanu koko aamun... lämmintä sentään onneksi. Kunhan illaksi loppuis et pääsee/viittii mennä lenkille.

Jos heti meet niin hyviä sutimisia sitte vaan;)

vaik on pilvistä ja lämmintä-eikä tuo säätietotuskaa tänne ole sitä luvannu-pittää vielä vähän katsastella miltä näyttää;)

vaik on pilvistä ja lämmintä-eikä tuo säätietotuskaa tänne ole sitä luvannu-pittää vielä vähän katsastella miltä näyttää;)

velttoilet niin kyllä se sade sieltä kerkiää;)

• a-v kirjoitti:

velttoilet niin kyllä se sade sieltä kerkiää;)

justiisa mietin että jos kävis herättelemässä nuo pomppivat zombit ja vetäseisi niiden kätösiin ziizusteipillä penzelit kiinni!siinä kun notkuisivat aitaa vasten-tulispahan samalla maalatuksi;))

http://www.youtube.com/watch?v=fquZDGi5WmM

justiisa mietin että jos kävis herättelemässä nuo pomppivat zombit ja vetäseisi niiden kätösiin ziizusteipillä penzelit kiinni!siinä kun notkuisivat aitaa vasten-tulispahan samalla maalatuksi;))

http://www.youtube.com/watch?v=fquZDGi5WmM

käytännönmiehiä. Työtehoseurakin neuvoo toimimaan just silleen...

• a-v kirjoitti:

sudi hyvin;)

Moro;)

sano et sä hajotat jonkin pelin eli vehkeen tänään... nyt testataan pitääkö noi paikkaansa;)

Mäkin tästä poistun, moi;)

• vapinamies ?

"Minussa on roimaa / alkoaineen voimaa / olen Kotkan kuulu vapinamies.
        Esittää voin pahvin / maksani on vahvin / olen Kotkan kuulu vapinamies."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe