Haussa henkilö, joka saisi kuriin Internetissä häiriköivän henkilön! Lisätiedot osoitteesta anni91(at)windowslive.com
Web kurinpitäjää!
10
639
Vastaukset
- voi olla
ettei saa kuule ihan äkkiä hoidettua muuten kuin vaihdat vaan yhteystietojasi koska IP vaihtuu ja sen bannaaminen ei ole tehokasta ... tosin riippuu miten häiriköi .. jos julkisesti niin mahtuuhan maailmaan ääntä jos taas privana niin estäminen on ihan mahdollista ...
- Anni
Yritetty on KAIKKEA, eikä se häirintä edes jää tänne internettiin, se on soitellu nyt 2 viikkoa ja kerran ilmestynyt oven taakse (asuu 200km pääs)
- voi olla
Anni kirjoitti:
Yritetty on KAIKKEA, eikä se häirintä edes jää tänne internettiin, se on soitellu nyt 2 viikkoa ja kerran ilmestynyt oven taakse (asuu 200km pääs)
että jos nyt et esimerkiksi tänne laita osoitettasi esiin niin häirköinti on vaikeampaa .. eli jokainen minne laitat yhteystietosi on "viiripäiden" saatavissa yleensä ... jos menee noin pahaksi niin poliisille voisi ilmoittaa tosin silloin pitää olla näyttöä eli tallenna viestit mitä tulee ja muista nyt jo ihan oikeesti että jos et anna tietoja itsestäsi nettiin niin kukaan ei sinua tunne ... vastaisuuden varalle älä kerro ainakaan oikeaa osoitettasi kenellekkään ennekuin olet ihan varma asiasta .. mutta nyt et poista mitään viestejä ja mietit täyttääkö oikeesti häiriköinnin kriteerit ... ja muista myös että ilmoitat asiasta henkilölle ja tallennat senkin viestin niin on myös näyttöä ettet halua olla tekemisissä ihmisen kanssa ...
- Anni
voi olla kirjoitti:
että jos nyt et esimerkiksi tänne laita osoitettasi esiin niin häirköinti on vaikeampaa .. eli jokainen minne laitat yhteystietosi on "viiripäiden" saatavissa yleensä ... jos menee noin pahaksi niin poliisille voisi ilmoittaa tosin silloin pitää olla näyttöä eli tallenna viestit mitä tulee ja muista nyt jo ihan oikeesti että jos et anna tietoja itsestäsi nettiin niin kukaan ei sinua tunne ... vastaisuuden varalle älä kerro ainakaan oikeaa osoitettasi kenellekkään ennekuin olet ihan varma asiasta .. mutta nyt et poista mitään viestejä ja mietit täyttääkö oikeesti häiriköinnin kriteerit ... ja muista myös että ilmoitat asiasta henkilölle ja tallennat senkin viestin niin on myös näyttöä ettet halua olla tekemisissä ihmisen kanssa ...
Tiedän, ettei netissä anneta yhteys tietoja, enkä niitä ole antanutkaan. Ainoa tiedot mitkä sillä oli oli mun Irc-Galleria nick ja toi E-mail osote, se on jotenki onkinu mun tiedot :O Galleriassa ei ole esillä muuta kun et asun Kotkassa.
Haenkin nyt neuvoa(/oman käden oikeutta)
Ja poliisille on ilmoitettu, sanottiin ettei siellä ole aikaa tällaiselle, mutta jos jotain vakavampaa tulee niin sitten otetaan käsittelyyn. Pitäiskö mun siis odottaa että se käy käsiksi?? - voi olla
Anni kirjoitti:
Tiedän, ettei netissä anneta yhteys tietoja, enkä niitä ole antanutkaan. Ainoa tiedot mitkä sillä oli oli mun Irc-Galleria nick ja toi E-mail osote, se on jotenki onkinu mun tiedot :O Galleriassa ei ole esillä muuta kun et asun Kotkassa.
Ja poliisille on ilmoitettu, sanottiin ettei siellä ole aikaa tällaiselle, mutta jos jotain vakavampaa tulee niin sitten otetaan käsittelyyn. Pitäiskö mun siis odottaa että se käy käsiksi??että ihan oikeesti nyt kannattaa miettiä ketä yrittää huijata ... jos irc-gallerian nickin ja maili osoitteen perusteella voi selvittää asuin paikan niin aika guru on joo ... eli toivotonta suorastaan ... mutta jos aiot jatkaa rataa että et ole kertonut mitään niin aika moni salaisenpoliisin kaveri varmaan tarjoaa töitä kyseiselle tyypille ... pelkällä nickillä ja ilmaisella maili osoitteella väitän ettei löydy mitään ... ja mielestäni sentään jotain tiedän tästä netti maailmasta ... joten nyt lähdetään liikkeille totuudesta ...
- nick0000
Anni kirjoitti:
Ja poliisille on ilmoitettu, sanottiin ettei siellä ole aikaa tällaiselle, mutta jos jotain vakavampaa tulee niin sitten otetaan käsittelyyn. Pitäiskö mun siis odottaa että se käy käsiksi??laita sun toiveet tonne postiin ja yhteys tietosi niin keskustellaan asiasta!
- Petez
Anni kirjoitti:
Ja poliisille on ilmoitettu, sanottiin ettei siellä ole aikaa tällaiselle, mutta jos jotain vakavampaa tulee niin sitten otetaan käsittelyyn. Pitäiskö mun siis odottaa että se käy käsiksi??Ei riitä poliisille pelkkä ilmoitus vaan tee oikein rikosilmoitus. Sitä ne ei voi kieltäytyä ottamasta vastaan. Jos vastaanottovirkailija (yleensä vanhempi mieshenkilö) koittaa kiukutella vastaan, vaadi esimies paikalle, alkaa yleensä tehoamaan. Se on sitten eriasia alkavatko tutkia.
- Anni
voi olla kirjoitti:
että ihan oikeesti nyt kannattaa miettiä ketä yrittää huijata ... jos irc-gallerian nickin ja maili osoitteen perusteella voi selvittää asuin paikan niin aika guru on joo ... eli toivotonta suorastaan ... mutta jos aiot jatkaa rataa että et ole kertonut mitään niin aika moni salaisenpoliisin kaveri varmaan tarjoaa töitä kyseiselle tyypille ... pelkällä nickillä ja ilmaisella maili osoitteella väitän ettei löydy mitään ... ja mielestäni sentään jotain tiedän tästä netti maailmasta ... joten nyt lähdetään liikkeille totuudesta ...
Miten se on saanut mun nimen, kyllä sen tolla maili osotteella sai, en nyt kuitenkaan kerro miten ette säkin ala häiriköidä mua
- Anni
Petez kirjoitti:
Ei riitä poliisille pelkkä ilmoitus vaan tee oikein rikosilmoitus. Sitä ne ei voi kieltäytyä ottamasta vastaan. Jos vastaanottovirkailija (yleensä vanhempi mieshenkilö) koittaa kiukutella vastaan, vaadi esimies paikalle, alkaa yleensä tehoamaan. Se on sitten eriasia alkavatko tutkia.
Kiitti, näin teen
- Petez
Anni kirjoitti:
Kiitti, näin teen
...kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318