Pikavipit vei kuseen!

thu

Tässä on taas yksi tarina, miten tyhmä ihminen voi olla!

Homma alkoi vuoden 2006 alkupuolella, kun otin ensimmäisen pikavipin. Sen jälkeen on tullut koluttua kaikki vippipaikat, otettua luottoa luoton päälle. Samposta ja Nordeasta Masterit, OP:sta VISA, Nordea Rahoituksen Pörssitili ja Handelsbankenista Tosikätevä Ellos, Hetilainaa, Halens, Cellbes ja Svefo Collectorin yksityislaina. Pikavippien kautta perintään menneitä laskuja on myös vino pino, siten että nyt on lainaa about n. 17000 euroa.

Ensimmäisiä ns. isompia lainoja otin alunperin sen vuoksi, että sain perintään menneitä vippejä maksettua, ettei vain tulisi maksuhäiriömerkintää luottotietoihin ja yritin uskotella itselleni, että kyllä pystyn vielä selviämään.
Nyt viimein on tullut seinä vastaan, ja erääntyviä laskuja on useamman tuhannen euron verran, eikä mitään mahdollisuuksia maksaa.
Velkaneuvojalle soitin viime viikolla, ja sain ajan 12.8.2008!!! Ilmeisesti jotkut muutkin ovat ajaneet itsensä samanlaiseen kuseen...
Ei auta kuin odotella, koska UO-viranomainen ottaa yhteyttä. Moneen paikkaan olen ottanut yhteyttä ja yrittänyt sopia maksuja, mutta 2500euron tilistä ei pysty irrottamaan ihan joka suuntaan.

Tiedän jo nyt, että maksan luultavasti useamman vuoden ajan aivan helvetin moninkertaisesti sen mitä olen joskus lainannut, mutta ei voi kun itteään syyttää.
Pakko kuitenkin yrittää ajatella positiivisesti, ja aatella että kai tästä joskus vielä selviää, ainenkin jos vain on itsellä haluja!!

ROCK ON!

6

1944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalitasoa

joten uskoisin kyllä noilla tuloilla 17.000 euroa pystyvän makselemaan. 1000 euroa kuussa tekisi
      puolitoista vuotta. Ei tuo summa vielä mikään ylivoimainen ole, varmasti saat vielä vaikka
      pankkilainan noiden maksua varten, mikäli luottotietosi eivät ole vielä menneet.

• järki käteen

Tämä on sinun kohdallasi myöhäistä, mutta ottaa päähän se, kun ihmiset eivät mene ajoissa velkaneuvontaan. Sinne kannattaa ehdottomasti varata aika HETI kun tuntuu että homma alkaa livetä käsistä! Ajan saa vasta n. puolen vuoden päähän ja sen voi peruuttaa, jos on saanut muuten asiat järjestettyä sitä ennen. Velkaneuvonnassa tutkitaan tilanne ja sieltä voi saada neuvoja miten voi yrittää välttää ulosotot ja velkajärjestelyt. Velkaneuvoja tietää paremmin erilaiset konstit, kuin tavallinen törttöilijä, vaikka muuta luulisikin.

• Myöhäistä mennä velkanouvojalle jos laina on mennyt jo käräjille? Luulisin että on?

• muuten on

ketjun avaajan kohdalta myöhäistä. Kaverilla on kunnon tulot,joista kyllä velkansa maksaa- ettei vaan kyselisi neuvoja, miten voisi jättää maksamatta.

Luottokorttejahan sillä on suurimmaksi osakasi. Kuukausierät sisältää korot ja tietyn lyhennyksen, mutta muu luottoraja vapautuu käyttöön taas- ei niistä kukaan 2500 tuloilla
        17000 kokonaisvelalla ole ennenkään nurin mennyt.

Perhana , monella on samoilla tuloilla satojatuhansia asuntolainaa jo kovat kuukausierät, siksi epäilisin että koko ketju on taas pelkkää provoa.

• jkkk
        ApeX-B_Dirtyline kirjoitti:

Myöhäistä mennä velkanouvojalle jos laina on mennyt jo käräjille? Luulisin että on?

Ei ole myöhäistä, mutta kandee ilmoittautua siihen jonoon heti välittömästi. Sen puoli vuotta joutuu pärjäämään niin kuin parhaiten taitaa.

• ...

Tienaat 2500 ja olet silti ottanut vippejä (pikkusummia). Eikös noista tuloista jää aika kivasti jo säästöönkiin, mihin niitä vippejä tarttee?

Itsellä Brutto 2600 ja melkein tonni kuussa jää tilille pyörimään tyhjän panttina. Tungen ylimääräisiä rahastoihin, talletuksiin ja osakkeisiin kun en muutakaan paikkaa keksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2209
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1763
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe