raamatun Jumalasta, silloin puhutaan persoonasta, joka on Henki
tuulta et voi nähdä etkä vangita mihinkään koeputkiin, mutta sen vaikutuksen voit tuntea, nähdä ja kokea jos olet tuulen vaikutusalueella
Jumalan todellisuuden ja Hengen voi myös kokea elämässään jos todella vilpittömästi haluaa tulla Jumalan vaikutusalueelle
teillä on oikeus olla tästä asiasta mitä mieltä tahansa tai voitte halutessanne edelleenkin "heittää rapaanne", mutta se ei muuta tosiasioita
hyvää tulevaa vappua kaikille !
kun puhutaan
18
567
Vastaukset
- nyt...
on taas aika kaukana raamatun jumalasta, mutta voithan sinä haluta katella sitä noinkin.
"Jumala on Henki..." (Joh.4:24) ja Jeesus on näkymättömän Jumalan kuva ja Hänen kirkkautensa säteily (kol.1:15,hebr.1:3)
- paljon...
keke-65 kirjoitti:
"Jumala on Henki..." (Joh.4:24) ja Jeesus on näkymättömän Jumalan kuva ja Hänen kirkkautensa säteily (kol.1:15,hebr.1:3)
muutakin soopaa siitä jumalastasi.
Edenissä sen askeleetkin kuuluvat, Moosekselle se on palava pensas, juutalaisille papeille kirkas valo, välillä se on karjahteleva ääni taivaasta, jne.
Pelkkä henki ei posauttele kaupunkeja taivaalle tai hukuta koko maapalloa veteen. paljon... kirjoitti:
muutakin soopaa siitä jumalastasi.
Edenissä sen askeleetkin kuuluvat, Moosekselle se on palava pensas, juutalaisille papeille kirkas valo, välillä se on karjahteleva ääni taivaasta, jne.
Pelkkä henki ei posauttele kaupunkeja taivaalle tai hukuta koko maapalloa veteen.Jumala on Henki, se tarkoittaa, että Jumala on aineellisten rajoitusten yläpuolella, se ei tarkoita, etteikö Jumala voisi niin halutessaa ottaa aineellisen olomuodon
"Pelkkä henki ei posauttele kaupunkeja taivaalle tai hukuta koko maapalloa veteen."
Jumala on sanallaan luonut tämän koko aineellisen todellisuuden, kyllä hän voi tehdä absoluuttisesti aivan mitä Hän itse haluaa- en se minä
keke-65 kirjoitti:
Jumala on Henki, se tarkoittaa, että Jumala on aineellisten rajoitusten yläpuolella, se ei tarkoita, etteikö Jumala voisi niin halutessaa ottaa aineellisen olomuodon
"Pelkkä henki ei posauttele kaupunkeja taivaalle tai hukuta koko maapalloa veteen."
Jumala on sanallaan luonut tämän koko aineellisen todellisuuden, kyllä hän voi tehdä absoluuttisesti aivan mitä Hän itse haluaaollut, kun väitti jumalan olevan henki raamatun mukaan.
Tuskin ne roomalaisetkaan mitään henkeä puuhun ripustivat. Mikä tämän sinun avauksesi tarkoitus nyt sitten oli? en se minä kirjoitti:
ollut, kun väitti jumalan olevan henki raamatun mukaan.
Tuskin ne roomalaisetkaan mitään henkeä puuhun ripustivat. Mikä tämän sinun avauksesi tarkoitus nyt sitten oli?ihmiseksi Jeesuksessa, eli ns. lihaan, tekemään ihmisen puolesta sijaissovitusta, siis Jumala itseasiassa sovitti itse ihmisen puolesta ihmiskunnan synnit
- Kössönöm
keke-65 kirjoitti:
ihmiseksi Jeesuksessa, eli ns. lihaan, tekemään ihmisen puolesta sijaissovitusta, siis Jumala itseasiassa sovitti itse ihmisen puolesta ihmiskunnan synnit
Sinua on kusetettu.
- henkenä..
keke-65 kirjoitti:
ihmiseksi Jeesuksessa, eli ns. lihaan, tekemään ihmisen puolesta sijaissovitusta, siis Jumala itseasiassa sovitti itse ihmisen puolesta ihmiskunnan synnit
pystynyt hoitamaan asiaa?
- olisi..
keke-65 kirjoitti:
ollut tehokkaampaa:
"tuulta et voi nähdä etkä vangita mihinkään koeputkiin, mutta sen vaikutuksen voit tuntea, nähdä ja kokea jos olet tuulen vaikutusalueella"
Olis vain tuulena käynyt kuiskuttelemassa kaikkien korvaan, että synnit on nyt sovitettu.
Minäkin saattaisin uskoa, jos näin kävisi:)
Hyvänen aika, mikä mittari koeputki nyt on olevinaan? Maailmassa on niin monta asiaa mitä ei voi laittaa koeputkeen, mitä sitten?
Heitetääs nyt lonkalta muutama esimerkki:
- Painovoima
- Ääni
- Valo
- Radioaktiivinen säteily
- Sähkö
- Ajatus
- Uskonto
- Oikeistolaisuus
- Asiat jotka ovat liian pieniä koeputkiin (karkaavat raoista)
- Asiat jotka ovat liian isoja koeputkiin (maapallo, norsu)
- Asiat jotka ovat liian lämpimiä koeputkiin (mikä tahansa >2000 °C riittänee sulattamaan lasin)
- Sinfonia
- Joulupukki
- Paine
- Helium
No mitä sitten? Koeputkilla ei toki ole tarkoituskaan mitata aivan kaikkea. Tuulta voi tutkia monilla muilla tavoilla kuin yrittämällä soveltaa siihen koeputkissa tehtäviä mittausmenetelmiä. Tuulta voi generoida itse (puhalla ilmaa suusta) ja se on täysin fysiikan lakien mukainen ilmiö. Kun on erilaisia ilmanpaineita, paine tasaantuu siten että korkeammassa paineessa oleva kaasu levittäytyy matalamman paineen tilaan jotta lopputuloksena olisi tasapainotilanne. Luonto tottelee minimienergiaperiaatetta, ja tasapainotilassa energia on aina minimissään.- puusilimä
ja nuuhkaise. voit kokea todella haisevan hengen läsnäolon ja kokemus on varmasti unohtumaton.
aivopierusi versio2. on jotakuinkin yhtä älytön kuin volume1. joten persereikäsi pystyy varmasti tuottamaan aivan järkyttävän pahan hajuisia pyhiä henkiä. - Milian ei kirj.
>>>Jumalan todellisuuden ja Hengen voi myös kokea elämässään jos todella vilpittömästi haluaa tulla Jumalan vaikutusalueelle
kun kohtaa elävän Jumalan, Jeesuksen Kristuksen, niinkuin kävi fariseus Paavalille Damaskon tiellä.
Hauskaa vappua Jeesuksen kanssa !!! :)Sinä yrität määritellä jumalasi siten, ettei muut voi sitä käsitellä millään järjen, logiikan tai tajunnan tasolla.
Keke, ole rehellinen: Jos muut eivät voi sanoa mitään jumalastasi, niin miksi sinä sitten pystyt sanomaan jumalastasi yhtikäs mitään?
Sinun väitteesi eivät muutu tosiasioiksi vain koska sinä haluat niitä tosiasioiksi kutsua. Sinua koskee täsmälleen samat velvoitteet osoittaa väitteesi tosiksi tai vähintään uskottaviksi kuin muitakin ihmisiä. Minä ymmärrän että sinun uskontosi mukaan sinä olet jotenkin erikoinen tai lähempänä jumalaa, mutta minun ja muiden silmissä sinä olet ihminen kuten kaikki muutkin.
Keke, älä kuse meidän kintuille ja väitä sitä aamukasteeksi.- Eilispäivän kekelle
Mutta kerros huviksesi miten "kaikkivaltiaalla" voi olla vaikutusalueita?
Sehän tarkoittaa myös sitä että on alueita joilla "jumalasi" on voimaton? Ei siis täytä kaikkivaltiaan määritystä.
Ja turha länkyttää vapaasta tahdosta, sitä ei ole kun on kysymys kaikkivaltiaasta.
Tämä asia todettiin jo taannoin väittelyissä kristinusko palstalla, jossa teikäläiset itsekin todistivat vapaan tahdon mahdottomaksi kaikkivaltiaan luojan&suuren suunnitelman yhteydessä.raamatun Jumala on kaiken maan Jumala, kaikkivaltias, mutta Hän haluaa kunnioittaa ihmisen omaa itsemääräämisoikeutta, jos ihminen haluaa sulkea itsensä pois Jumalan yhteydestä, niin Jumala ei tee hänelle väkivaltaa
lähinnä se alue, missä Jumalalla (kaikkivaltiudestaan huolimatta) ei ole vaikutusalaa ihmisen niin halutessa, on ihmisen oma sisin, jota raamattu kutsuu sydämeksi,- En yllättynyt
keke-65 kirjoitti:
raamatun Jumala on kaiken maan Jumala, kaikkivaltias, mutta Hän haluaa kunnioittaa ihmisen omaa itsemääräämisoikeutta, jos ihminen haluaa sulkea itsensä pois Jumalan yhteydestä, niin Jumala ei tee hänelle väkivaltaa
lähinnä se alue, missä Jumalalla (kaikkivaltiudestaan huolimatta) ei ole vaikutusalaa ihmisen niin halutessa, on ihmisen oma sisin, jota raamattu kutsuu sydämeksi,Et pystynyt vastaamaan itse asiaan. Et tietenkään,et olisikaan uskossa jos uskaltaisit ajatella itsenäisesti :D
Mutta usko sinä vaan jälkeenjääneiden "idioottijumalaan"
Joka ei voi mitään luomakuntansa touhuille.
Ai niin. Sehän on saatanan syytä!
Kukas loi saatanan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832