eivät ole uskisten yksinoikeus-todistaa lolcats
http://www.youtube.com/watch?v=Lt33u0GeAbg
Näkymättömät asiat
15
405
Vastaukset
- JoMN
valkokankaalla Bastetin sunnuntaimessussa. Eikö vaan?
- bubastis.babustis
ja kaikki muut lolcatsit myös :)
- Kössönöm
Ja huomenta vaan.
- bubastis.babustis
Kösse :D Ilmoittaudun päivystykseen :)
- Kössönöm
bubastis.babustis kirjoitti:
Kösse :D Ilmoittaudun päivystykseen :)
Minä lähden sitten huomenna reissuun, kun sain sen kissavahdinkin. Mahtaakohan sitä näin turkulaisena ymmärtää kieltä, jota Varkaudessa puhutaan? Kuulosti puhelimessa hieman oudolta.
Mitä mahtaa olla varkaudeksi kaksi olutta? - bubastis.babustis
Kössönöm kirjoitti:
Minä lähden sitten huomenna reissuun, kun sain sen kissavahdinkin. Mahtaakohan sitä näin turkulaisena ymmärtää kieltä, jota Varkaudessa puhutaan? Kuulosti puhelimessa hieman oudolta.
Mitä mahtaa olla varkaudeksi kaksi olutta?Bastet on sinulle suosiollinen, näin ne kissavahdit järjestyy :D Nauti olostasi kuin kissa konsanaan :D
- konna
Kössönöm kirjoitti:
Minä lähden sitten huomenna reissuun, kun sain sen kissavahdinkin. Mahtaakohan sitä näin turkulaisena ymmärtää kieltä, jota Varkaudessa puhutaan? Kuulosti puhelimessa hieman oudolta.
Mitä mahtaa olla varkaudeksi kaksi olutta?savoa, joten suosittelen teille yhteiseksi kieleksi englantia:)
- Kössönöm
konna kirjoitti:
savoa, joten suosittelen teille yhteiseksi kieleksi englantia:)
näin on parasta.:)
Mahtaakohan sieltä löytyä karaokebaari, jossa voisi laulaa luritella parit viisut kun tietää, ettei koskaan enää eksy sinne päinkään. Jäisi savolaiset sinne hoomoilasena perääni katsomaan. Hiski Salomaan Lännen lokari voisi olla passeli valinta. Jaa, ei vai?
Tässä sitä suunnitellaan jotain hikistä kylpyläreissua, järkätään kissavahti ja höngitään nurkkia puhtaaksi, ettei vahti ihan ovelle pyörry. Ikäänkuin olisi jonnekin kauemmaksikin lähdössä. Olen tainnut hieman erakoitua. - konna
Kössönöm kirjoitti:
näin on parasta.:)
Mahtaakohan sieltä löytyä karaokebaari, jossa voisi laulaa luritella parit viisut kun tietää, ettei koskaan enää eksy sinne päinkään. Jäisi savolaiset sinne hoomoilasena perääni katsomaan. Hiski Salomaan Lännen lokari voisi olla passeli valinta. Jaa, ei vai?
Tässä sitä suunnitellaan jotain hikistä kylpyläreissua, järkätään kissavahti ja höngitään nurkkia puhtaaksi, ettei vahti ihan ovelle pyörry. Ikäänkuin olisi jonnekin kauemmaksikin lähdössä. Olen tainnut hieman erakoitua.sittenhän se on korkea aika lähteä vähän reissuun tuulettumaan.
Olen kerran pari käynyt Varkaudessa. Sellainen pienehkö tehdaspaikkakuntahan se on. Kyllä minä luulen, että karaokebaari saattaa hyvinkin löytyä ja Lännen lokari on ihan yhtä hyvä kappalevalinta kuin mikä muu hyvänsä.
Ei ne siellä vielä ihan niin umpisavolaisia ole kuin Kuopiossa, joten suomenkielellä ja viittomallakin saattaa saada oluttilauksen perille.
Hyvää matkaa vain:) Kössönöm kirjoitti:
näin on parasta.:)
Mahtaakohan sieltä löytyä karaokebaari, jossa voisi laulaa luritella parit viisut kun tietää, ettei koskaan enää eksy sinne päinkään. Jäisi savolaiset sinne hoomoilasena perääni katsomaan. Hiski Salomaan Lännen lokari voisi olla passeli valinta. Jaa, ei vai?
Tässä sitä suunnitellaan jotain hikistä kylpyläreissua, järkätään kissavahti ja höngitään nurkkia puhtaaksi, ettei vahti ihan ovelle pyörry. Ikäänkuin olisi jonnekin kauemmaksikin lähdössä. Olen tainnut hieman erakoitua.ihmisten ilmoille !!! Kaksi olutta savoksi voisi olla: yks viljavuoren kevennys, kaverille kans. Se maksaa, joka kerkii. Eihän tässä mittää kiirettä, ku on vappukii tulossa. Joten elä hötkyile sen tillauksen kanssa, kyllä sen ehtii myöhemminkii. Otetaan kahvit ens hättää.
Hauskaa vappua ja ikimuistoista matkaa, ei niin savon perukoille!!! :))))))))))- Kössönöm
konna kirjoitti:
sittenhän se on korkea aika lähteä vähän reissuun tuulettumaan.
Olen kerran pari käynyt Varkaudessa. Sellainen pienehkö tehdaspaikkakuntahan se on. Kyllä minä luulen, että karaokebaari saattaa hyvinkin löytyä ja Lännen lokari on ihan yhtä hyvä kappalevalinta kuin mikä muu hyvänsä.
Ei ne siellä vielä ihan niin umpisavolaisia ole kuin Kuopiossa, joten suomenkielellä ja viittomallakin saattaa saada oluttilauksen perille.
Hyvää matkaa vain:)Kuopiossa. Tehtiin kaveriporukalla se parempi reissu vanhalla linja-autosta tehdyllä asuntoautolla.
Ihan säällisiä kalakukkoja sieltä jostain torin grillistä ostettiin. Ymmärsivät ihan hyvin kun sanoin, että yks tommone ja näytin tuotetta sormella.
Muistaakseeni ihan kiva kaupunki. Mutta se oli sitä villiä nuoruusaikaa, joten en ole ihan varma. - Kössönöm
purje kirjoitti:
ihmisten ilmoille !!! Kaksi olutta savoksi voisi olla: yks viljavuoren kevennys, kaverille kans. Se maksaa, joka kerkii. Eihän tässä mittää kiirettä, ku on vappukii tulossa. Joten elä hötkyile sen tillauksen kanssa, kyllä sen ehtii myöhemminkii. Otetaan kahvit ens hättää.
Hauskaa vappua ja ikimuistoista matkaa, ei niin savon perukoille!!! :))))))))))vai niin se tilaus tehdään. Hyvä tietää.
- JoMN
Kössönöm kirjoitti:
Minä lähden sitten huomenna reissuun, kun sain sen kissavahdinkin. Mahtaakohan sitä näin turkulaisena ymmärtää kieltä, jota Varkaudessa puhutaan? Kuulosti puhelimessa hieman oudolta.
Mitä mahtaa olla varkaudeksi kaksi olutta?ja siellä kuuluu tilata Olvia, koska se on savolainen panimo. "viäntäyvvyhän hakemaan pari olovia. Olisiko tuossa jotain sinne päin.:-D))))
- Kössönöm
JoMN kirjoitti:
ja siellä kuuluu tilata Olvia, koska se on savolainen panimo. "viäntäyvvyhän hakemaan pari olovia. Olisiko tuossa jotain sinne päin.:-D))))
kirjoittaa muistilappuun.:)
- JoMN
Kössönöm kirjoitti:
kirjoittaa muistilappuun.:)
arvasin väärin, mutta minä olen kyllä viettänyt Savossa paljon aikaa, kun meillä oli mökki siellä päin. Tuo Purjeen juttu oli aito, mutta mies/nainen on Kuopiosta.
Erittäin hyvää matkaa minunkin puolestani..:-D)
Minä lähden sisareni luokse Pornaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399