Näkymättömät asiat

bubastis.babustis

15

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoMN

      valkokankaalla Bastetin sunnuntaimessussa. Eikö vaan?

      • bubastis.babustis

        ja kaikki muut lolcatsit myös :)


    • Kössönöm

      Ja huomenta vaan.

      • bubastis.babustis

        Kösse :D Ilmoittaudun päivystykseen :)


      • Kössönöm
        bubastis.babustis kirjoitti:

        Kösse :D Ilmoittaudun päivystykseen :)

        Minä lähden sitten huomenna reissuun, kun sain sen kissavahdinkin. Mahtaakohan sitä näin turkulaisena ymmärtää kieltä, jota Varkaudessa puhutaan? Kuulosti puhelimessa hieman oudolta.

        Mitä mahtaa olla varkaudeksi kaksi olutta?


      • bubastis.babustis
        Kössönöm kirjoitti:

        Minä lähden sitten huomenna reissuun, kun sain sen kissavahdinkin. Mahtaakohan sitä näin turkulaisena ymmärtää kieltä, jota Varkaudessa puhutaan? Kuulosti puhelimessa hieman oudolta.

        Mitä mahtaa olla varkaudeksi kaksi olutta?

        Bastet on sinulle suosiollinen, näin ne kissavahdit järjestyy :D Nauti olostasi kuin kissa konsanaan :D


      • konna
        Kössönöm kirjoitti:

        Minä lähden sitten huomenna reissuun, kun sain sen kissavahdinkin. Mahtaakohan sitä näin turkulaisena ymmärtää kieltä, jota Varkaudessa puhutaan? Kuulosti puhelimessa hieman oudolta.

        Mitä mahtaa olla varkaudeksi kaksi olutta?

        savoa, joten suosittelen teille yhteiseksi kieleksi englantia:)


      • Kössönöm
        konna kirjoitti:

        savoa, joten suosittelen teille yhteiseksi kieleksi englantia:)

        näin on parasta.:)

        Mahtaakohan sieltä löytyä karaokebaari, jossa voisi laulaa luritella parit viisut kun tietää, ettei koskaan enää eksy sinne päinkään. Jäisi savolaiset sinne hoomoilasena perääni katsomaan. Hiski Salomaan Lännen lokari voisi olla passeli valinta. Jaa, ei vai?

        Tässä sitä suunnitellaan jotain hikistä kylpyläreissua, järkätään kissavahti ja höngitään nurkkia puhtaaksi, ettei vahti ihan ovelle pyörry. Ikäänkuin olisi jonnekin kauemmaksikin lähdössä. Olen tainnut hieman erakoitua.


      • konna
        Kössönöm kirjoitti:

        näin on parasta.:)

        Mahtaakohan sieltä löytyä karaokebaari, jossa voisi laulaa luritella parit viisut kun tietää, ettei koskaan enää eksy sinne päinkään. Jäisi savolaiset sinne hoomoilasena perääni katsomaan. Hiski Salomaan Lännen lokari voisi olla passeli valinta. Jaa, ei vai?

        Tässä sitä suunnitellaan jotain hikistä kylpyläreissua, järkätään kissavahti ja höngitään nurkkia puhtaaksi, ettei vahti ihan ovelle pyörry. Ikäänkuin olisi jonnekin kauemmaksikin lähdössä. Olen tainnut hieman erakoitua.

        sittenhän se on korkea aika lähteä vähän reissuun tuulettumaan.

        Olen kerran pari käynyt Varkaudessa. Sellainen pienehkö tehdaspaikkakuntahan se on. Kyllä minä luulen, että karaokebaari saattaa hyvinkin löytyä ja Lännen lokari on ihan yhtä hyvä kappalevalinta kuin mikä muu hyvänsä.

        Ei ne siellä vielä ihan niin umpisavolaisia ole kuin Kuopiossa, joten suomenkielellä ja viittomallakin saattaa saada oluttilauksen perille.

        Hyvää matkaa vain:)


      • Kössönöm kirjoitti:

        näin on parasta.:)

        Mahtaakohan sieltä löytyä karaokebaari, jossa voisi laulaa luritella parit viisut kun tietää, ettei koskaan enää eksy sinne päinkään. Jäisi savolaiset sinne hoomoilasena perääni katsomaan. Hiski Salomaan Lännen lokari voisi olla passeli valinta. Jaa, ei vai?

        Tässä sitä suunnitellaan jotain hikistä kylpyläreissua, järkätään kissavahti ja höngitään nurkkia puhtaaksi, ettei vahti ihan ovelle pyörry. Ikäänkuin olisi jonnekin kauemmaksikin lähdössä. Olen tainnut hieman erakoitua.

        ihmisten ilmoille !!! Kaksi olutta savoksi voisi olla: yks viljavuoren kevennys, kaverille kans. Se maksaa, joka kerkii. Eihän tässä mittää kiirettä, ku on vappukii tulossa. Joten elä hötkyile sen tillauksen kanssa, kyllä sen ehtii myöhemminkii. Otetaan kahvit ens hättää.

        Hauskaa vappua ja ikimuistoista matkaa, ei niin savon perukoille!!! :))))))))))


      • Kössönöm
        konna kirjoitti:

        sittenhän se on korkea aika lähteä vähän reissuun tuulettumaan.

        Olen kerran pari käynyt Varkaudessa. Sellainen pienehkö tehdaspaikkakuntahan se on. Kyllä minä luulen, että karaokebaari saattaa hyvinkin löytyä ja Lännen lokari on ihan yhtä hyvä kappalevalinta kuin mikä muu hyvänsä.

        Ei ne siellä vielä ihan niin umpisavolaisia ole kuin Kuopiossa, joten suomenkielellä ja viittomallakin saattaa saada oluttilauksen perille.

        Hyvää matkaa vain:)

        Kuopiossa. Tehtiin kaveriporukalla se parempi reissu vanhalla linja-autosta tehdyllä asuntoautolla.

        Ihan säällisiä kalakukkoja sieltä jostain torin grillistä ostettiin. Ymmärsivät ihan hyvin kun sanoin, että yks tommone ja näytin tuotetta sormella.

        Muistaakseeni ihan kiva kaupunki. Mutta se oli sitä villiä nuoruusaikaa, joten en ole ihan varma.


      • Kössönöm
        purje kirjoitti:

        ihmisten ilmoille !!! Kaksi olutta savoksi voisi olla: yks viljavuoren kevennys, kaverille kans. Se maksaa, joka kerkii. Eihän tässä mittää kiirettä, ku on vappukii tulossa. Joten elä hötkyile sen tillauksen kanssa, kyllä sen ehtii myöhemminkii. Otetaan kahvit ens hättää.

        Hauskaa vappua ja ikimuistoista matkaa, ei niin savon perukoille!!! :))))))))))

        vai niin se tilaus tehdään. Hyvä tietää.


      • JoMN
        Kössönöm kirjoitti:

        Minä lähden sitten huomenna reissuun, kun sain sen kissavahdinkin. Mahtaakohan sitä näin turkulaisena ymmärtää kieltä, jota Varkaudessa puhutaan? Kuulosti puhelimessa hieman oudolta.

        Mitä mahtaa olla varkaudeksi kaksi olutta?

        ja siellä kuuluu tilata Olvia, koska se on savolainen panimo. "viäntäyvvyhän hakemaan pari olovia. Olisiko tuossa jotain sinne päin.:-D))))


      • Kössönöm
        JoMN kirjoitti:

        ja siellä kuuluu tilata Olvia, koska se on savolainen panimo. "viäntäyvvyhän hakemaan pari olovia. Olisiko tuossa jotain sinne päin.:-D))))

        kirjoittaa muistilappuun.:)


      • JoMN
        Kössönöm kirjoitti:

        kirjoittaa muistilappuun.:)

        arvasin väärin, mutta minä olen kyllä viettänyt Savossa paljon aikaa, kun meillä oli mökki siellä päin. Tuo Purjeen juttu oli aito, mutta mies/nainen on Kuopiosta.

        Erittäin hyvää matkaa minunkin puolestani..:-D)

        Minä lähden sisareni luokse Pornaisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe