saiko muutkin ENTISET sampopankin

asiakkaat kirjeen

jossa pahoitellaan asiakkaille niitä hankaluuksia joita SAmpopankissa on?

Mua vähän rupes naurattaan...ai että nyt pyydellään oikein kirjeellä anteeks kun tili ja asiakkuuskin on jo loppunut eikä ole enää mitään tekemistä koko pankin kanssa. :D Mua turhaa enää lähestyä kirjeellä kun tilinkin lopetin jo hyvän aikaa sitten.

11

1081

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adalon

Sain minäkin ja kumppanikin sai.

Ja molemmilla tilien lopetukset tosiaan onnistuivat ja erikseen varmistettiin, että asiakkuus on loppunut pankkineidin kanssa asioidessa.Pankkivirkailija oli oikein vilpittömän iloinen "nyt on kaikki lopetettu!". Ensin mietin, että olipas kornia, mutta kun olen enempi lukenut noista Sampo Pankin ongelmista, en enää ihmettele yhtään. Kerrankin tilinlopetukset onnistuivat ilman ongelmia.

Kyllähän noita tunteisiin vetoavia lappusia voi lähetellä. Minä tunnen kovasti empatiaa Sampo Pankin työntekijöitä ja johtoa kohtaan.

Rahat silti ovat ja pysyvät muualla, ja rahaliikennettä hoitaessa pyrin järjestelmällisesti väistämään Sampo Pankissa olevia tilejä, sitä ei minkään sortin hempeily muuta miksikään.

• danpo sux

Vaikka pankki on höylännyt käyttämättömän tilini pakkaselle..

• kirje

anteeksipyyntöjen kera. No, itsekin olen jo varannut toiseen pankkiin ajan, en aio tota sampon paskatouhua enää katella. Vievät rahoja tililtä mielivaltaisesti eikä mitään vastausta saa mihinkään, kun yrittää saada selkoa siihen, missä ne rahat ovat.

• kehtaavat häiritä

huh

• asiakkaan arvostusta

kirje tuli ja kovin oli heikkoa tekstiä,

jos ajatellaan vähänkin heikkonäköisiä, vanhuksia ja varsinkin värisokeita,

naapurini ei pystynyt lainkaan lukemaan.

Kirjeen tekstin laatu kuvastaa hyvin pankin laatua nykyään.

• suttua

Tekstin laatu on tosiaan surkeaa. Painojälki käsittämättömän suttuista.

Danske bankkissa ei selvästikään ole vielä kuultu sellaisesta perusasiasta, että jos tekstin tarkoitus on herättää tai painottaa luottamusta, niin myös tekstin ulkoasun pitää sitä viestittää.

Mitkään luottamusvakuuttelut ei auta, jos tekstin laatu juoruaa, että painotyö on annettu firmalle vain ja ainoastaan hintaa katsoen. Kertoo paljon, mikä arvo vastaanottajalle annetaan.

Tanskalaiset ovat ilmeisesti tottuneet noin surkean painojälkeen ja se on heille ok, mutta me entiset tai nykyiset (jos heitä vielä on:) sampolaiset olemme tottuneet aika paljon parempaan laatuun myös tässä asiassa. Olisko tässä taas yksi asia, jota ei ole osattu ottaa huomioon?

Voisi lyödä vaikka vetoa, että Sampo Pankin johtokin hiljaa mielessään ajattelee kirjettä katsellessaan, että laatu ei ole lähellekään samaa kuin ennen ja tästä ei asiakkaat hyvää tykkää.

Kirje on kontakti asiakkaaseen. Suttuisella kontaktilla pankki osoittaa asenteensa asiakasta ( = Danskelle massaa, ei yksilöitä ) kohtaan. Tämä laatu saa niille kelvata - eiköhän se tuossa ole pähkinänkuoressa... kaikessa.

• Ämpäriperuna

Eipä ole tullut viestejä, ei edes ole tullut yli kuukauden odottamiani tositteita tilin lopetuksesta, jotka luvattiin kotiosoitteeseen.

• ei ole tullut kirjettä

Kai sitten vihjasivat että pitäisi vaihtaa...

• tilin

Huomasin sen itse, että se kirje tulee vasta sitten kun lopettaa sampopankin tilin!!!!

• Juhajii
        tilin kirjoitti:

Huomasin sen itse, että se kirje tulee vasta sitten kun lopettaa sampopankin tilin!!!!

miksiköhän sitten minulle tuli moinen? En ole tiliäni lopettanut, enkä aio lopettaakaan, jostain kumman syystä lienen yksi niitä harvoja, joilla nettipankki on toiminut koko ajan moitteettomasti, eikä muitakaan vaikeuksia ole ollut!

• surkea esitys

turhaa laittavat postia, ei auta enää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1682
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      869
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      90
      606
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe