saiko muutkin ENTISET sampopankin

asiakkaat kirjeen

jossa pahoitellaan asiakkaille niitä hankaluuksia joita SAmpopankissa on?

Mua vähän rupes naurattaan...ai että nyt pyydellään oikein kirjeellä anteeks kun tili ja asiakkuuskin on jo loppunut eikä ole enää mitään tekemistä koko pankin kanssa. :D Mua turhaa enää lähestyä kirjeellä kun tilinkin lopetin jo hyvän aikaa sitten.

11

1069

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adalon

Sain minäkin ja kumppanikin sai.

Ja molemmilla tilien lopetukset tosiaan onnistuivat ja erikseen varmistettiin, että asiakkuus on loppunut pankkineidin kanssa asioidessa.Pankkivirkailija oli oikein vilpittömän iloinen "nyt on kaikki lopetettu!". Ensin mietin, että olipas kornia, mutta kun olen enempi lukenut noista Sampo Pankin ongelmista, en enää ihmettele yhtään. Kerrankin tilinlopetukset onnistuivat ilman ongelmia.

Kyllähän noita tunteisiin vetoavia lappusia voi lähetellä. Minä tunnen kovasti empatiaa Sampo Pankin työntekijöitä ja johtoa kohtaan.

Rahat silti ovat ja pysyvät muualla, ja rahaliikennettä hoitaessa pyrin järjestelmällisesti väistämään Sampo Pankissa olevia tilejä, sitä ei minkään sortin hempeily muuta miksikään.

• danpo sux

Vaikka pankki on höylännyt käyttämättömän tilini pakkaselle..

• kirje

anteeksipyyntöjen kera. No, itsekin olen jo varannut toiseen pankkiin ajan, en aio tota sampon paskatouhua enää katella. Vievät rahoja tililtä mielivaltaisesti eikä mitään vastausta saa mihinkään, kun yrittää saada selkoa siihen, missä ne rahat ovat.

• kehtaavat häiritä

huh

• asiakkaan arvostusta

kirje tuli ja kovin oli heikkoa tekstiä,

jos ajatellaan vähänkin heikkonäköisiä, vanhuksia ja varsinkin värisokeita,

naapurini ei pystynyt lainkaan lukemaan.

Kirjeen tekstin laatu kuvastaa hyvin pankin laatua nykyään.

• suttua

Tekstin laatu on tosiaan surkeaa. Painojälki käsittämättömän suttuista.

Danske bankkissa ei selvästikään ole vielä kuultu sellaisesta perusasiasta, että jos tekstin tarkoitus on herättää tai painottaa luottamusta, niin myös tekstin ulkoasun pitää sitä viestittää.

Mitkään luottamusvakuuttelut ei auta, jos tekstin laatu juoruaa, että painotyö on annettu firmalle vain ja ainoastaan hintaa katsoen. Kertoo paljon, mikä arvo vastaanottajalle annetaan.

Tanskalaiset ovat ilmeisesti tottuneet noin surkean painojälkeen ja se on heille ok, mutta me entiset tai nykyiset (jos heitä vielä on:) sampolaiset olemme tottuneet aika paljon parempaan laatuun myös tässä asiassa. Olisko tässä taas yksi asia, jota ei ole osattu ottaa huomioon?

Voisi lyödä vaikka vetoa, että Sampo Pankin johtokin hiljaa mielessään ajattelee kirjettä katsellessaan, että laatu ei ole lähellekään samaa kuin ennen ja tästä ei asiakkaat hyvää tykkää.

Kirje on kontakti asiakkaaseen. Suttuisella kontaktilla pankki osoittaa asenteensa asiakasta ( = Danskelle massaa, ei yksilöitä ) kohtaan. Tämä laatu saa niille kelvata - eiköhän se tuossa ole pähkinänkuoressa... kaikessa.

• Ämpäriperuna

Eipä ole tullut viestejä, ei edes ole tullut yli kuukauden odottamiani tositteita tilin lopetuksesta, jotka luvattiin kotiosoitteeseen.

• ei ole tullut kirjettä

Kai sitten vihjasivat että pitäisi vaihtaa...

• tilin

Huomasin sen itse, että se kirje tulee vasta sitten kun lopettaa sampopankin tilin!!!!

• Juhajii
        tilin kirjoitti:

Huomasin sen itse, että se kirje tulee vasta sitten kun lopettaa sampopankin tilin!!!!

miksiköhän sitten minulle tuli moinen? En ole tiliäni lopettanut, enkä aio lopettaakaan, jostain kumman syystä lienen yksi niitä harvoja, joilla nettipankki on toiminut koko ajan moitteettomasti, eikä muitakaan vaikeuksia ole ollut!

• surkea esitys

turhaa laittavat postia, ei auta enää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe