Olen saanut jo parista kaupasta todella töksyä palvelua, kun olen tarjonnut Visa Debit -korttiani heille. Olen laittanut tästä heille palautetta, sillä minusta on törkeää asiakkaiden aliarvioimista ja asiantuntemattomuutta, jos syyttävään sävyyn todetaan että "jaa ei tälläiset meillä käy". Olen kuullut, että kassapäätteiden päivittäminen ei ole niin suuri operaatio, joten kyseessä on vain laiskuus!
Antakaa palautetta kaupoille, jos kortit ei käy!!
2
285
Vastaukset
- jos silloin kortti ei käy
Suomessa taitaa olla tällähetkellä normaaleja pankkikortteja aika paljon,yli miljoona??,aika moni nykyisen pankkikortin omistajista ilmeisesti vaihtaa johonkin debit korttiin,(ei luottokortti)itse kuuluun myös niihin
vaihtohan ei ole ajankohtainen 3-4 vuoteen- parin vuoden sisään
Parin vuoden sisällä tullaan nykyiset suomalaiset pankkikortit vaihtamaan kansainvälisiin pankkikortteihin (Visa Debit, Visa Electron, Maestro ja Mastercard Debit) joten kyllä kauppojen pitäisi alkaa hyväksyä niitä.
Eli kaupalla tässä tapauksessa on vastuu siitä eikä se ole pankin syy, pankille ei voi laittaa korvaushakemusta siksi että kauppa ryssii asiat.
Sampopankin tapaus onkin sitten eri juttu, sillähän ei mitkään kortit toimineet ja syy oli pankin omissa systeemeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873567
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871413- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.308968- 45897
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os77862Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124845