Anna anteeksi minulle, Herrani...

Devil_Clown

Olen erittäin ollut ankara ihmisilleen ja itselleni. Kannan kaunaa ihmisilleen joka on tehnyt vääryyttään minua kohtaan, joka on tapahtunut menneisyydessään. Olen myöskin tehnyt pahoja virheitäkin ihmisilleen. En pysty antamaan anteeksi ihmisilleen, enkä edes itselleni. Raamatussa sanotaan näin; "Ellet voi rakastaa heitä veljinään, rakasta heitä vihollisinaan." Miksi pitää rakastaa vihollisia näin? Yritän tehdä mahdollisuuksia. Lukekaapa Devil_Clown-nimiselle Gallerialleni niin tiedätte luonteestani. Antakaa minulle anteeksi, kirkko ja Jumala. Rakastattehan ja pelastattehan minua? ,-.-,

5

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisama

Ei mikään kirkko pelasta, vain Jeesus voi pelastaa.
      Hän myös rakastaa sinua ja on kuollut sinunkin syntien puolesta.
      Käänny Hänen puoleensa niin saat avun.

• kaikilla

on tuollaisia tuntemuksia!!! Jeesus voi auttaa!

• panda ponee

Pelastuksen avain on se, että otat jesseltä sui... suojeluksen vastaan.

Ja annat pers... perhanalle kyytiä.

• _Sirri_

Kukaan meistä ei ole täydellinen, vaan kaikki tekevät asioita, jotka kaduttavat jälkeenpäin. Anteeksiantaminen voi olla joskus hyvin vaikeaa. Mutta ei Jumalallekaan ollut ihan helppoa antaa meidän virheitämme anteeksi. Sitä varten hänen piti antaa oma poikansa kärsimään ja kuolemaan. Voit olla siis aivan varma, että Jumala antaa sinulle anteeksi, kun sitä rukoilet.

Toinen asia on sitten toisille ihmisille anteeksi antaminen. On vaikeata rakastaa niitä, jotka ovat tehneet vääryyttä itseä kohtaan, eikä tätä rakkautta saa väkisin puserrettua itsestään. Mutta tämänkin asian voi sanoa rukouksessa Jumalalle ja pyytää voimaa antaa anteeksi. Raamatussa neuvotaan rukoilemaan vihollisten puolesta. Rukouksessa on uskomattoman suuri voima ja Jumala voi muuttaa myös meitä itseämme ja suhtautumista toisiin ihmisiin.

Raamatussa sanotaan myös näin: "Ei ole yhtäkään vanhurskasta, ei yhtäkään ymmärtäväistä,ei ketään, joka etsii Jumalaa. Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan...
      Jumalan vanhurskaus tulee uskosta Jeesukseen Kristukseen, ja sen saavat omakseen kaikki, jotka uskovat. Kaikki ovat samassa asemassa, sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta mutta saavat hänen armostaan lahjaksi vanhurskauden, koska Kristus Jeesus on lunastanut heidät vapaiksi." (Room. 3)

• Mikael *1977*

Hormoonit vielä vähän äkäisiä! kyllä se siitä laantuu kun tulet keski ikäiseksi ja selkä rupeaa vaivaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7492
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      104
      5274
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3471
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      353
      1515
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      57
      1330
    Aihe