Ilmastomuutoksen johdosta uusia hyönteislajeja alkaa esiintymään jo tänä kesänä maamme eteläisillä alueilla ja ne leviää nopeaan koko maahan !
Oletko valmis-? SUPER- ITIKKA TULEE !
UUDET HYTTYSLAJIT JANOAVAT
7
320
Vastaukset
- torjuntavoitto..
en käy koko kesänä suihkussa niin on sellainen karkote ettei edes mutanttininjahyttyset uskalla hyökätä kimppuun!
- nimi
se on SDP
- PP
Moi!
Tossa pari päivää sitten minua puri joku hyttysen näkönen itikka, se oli isompi kuin hyttynen ja sen siivet "pörräsi" se piti myös kimeää pörinää. Se pisti minua ja siitä tuli iso patti jalkaan, puremakohtaan, se on turvonnut mutta reikää ei näy eikä muutakaan vastaavaa.... Mikä itikka se voi olla?- huhuhuh
Kuulostaa selkeästi pörriäiseltä.
- Hyönteistutkijalle t
Olisko ne Bodomin ötökät noita juuri. Kuka tietää?
- tiesitkö..
Hyttyset ja homot levittävät myös AIDS.a
- :):):)
Saadaankohan horkkakin takaisin Suomeen? Sitten ei kyllä tekisi mieli mennä enää metsään ilmaiseksi verenjakelukoneeksi. Oma ominaistuoksuni imee sääskiä paikalle, kuin veri haita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944