Ikäkysymys...

Oribel

Laitoin tän saman kysymyksen kyl joskus aijemmi mut se vastaus oli sillo sellane epävarma, joten mua häiritsee nyt vieläkin :) Elikkäs...

Jos valentina täyttää kohta 18v, orestes on 24v? eikös? entä kun bella ja orestes on sitte yhessä, esim hopealilja kohissa, nii onko bella sit niiku 19v? ku siinähä vierähtää vuosi ku se laihduttaa jne.. mut sithä orestes on 25v? Tosi outoo kyl et hitsi bella ois 19.. :D ei yhtää 19v näköne missää vaiheessa..

^ toi on tosi outoo :DD

4

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bella..!

jos puhut tästä vuodesta nii
      valentina eli natalia streignard täyttää tänä vuonna kyl 38v ja orestes eli juan pablo raba 31v jos haluut lisää tietoo nuista kahesta ja niitten iästä nii eti niitten oikeilla nimillä vaikka wikipediasta :) nii on niillä vähän ikä eroo mut valentina on vanhempi ku orestes eikä toisin päin.. :P

en tiiä oliko musta apua vai älysinkö mä ihan väärin ton kysymyksen x)

• taisi olla

Kyseessä taisi olla ihan hahmojen iät, njet?

• :P.
        taisi olla kirjoitti:

Kyseessä taisi olla ihan hahmojen iät, njet?

joo mä älysin kyssän väärin en mä hahmojen ikää tiedä :(

• telenovelafani
        :P. kirjoitti:

joo mä älysin kyssän väärin en mä hahmojen ikää tiedä :(

Valentina tosiaankin on täyttämässä 18 ja kaiken logiikan mukaan olisi 19 Espanjasta palattuaan :D Orestes puolestaan on 25 vuotias tai ehkä hän on 24 mutta vuosi siitä eteenpäin 25 ja Orestesin näyttelijä Juan Pablo Raba oli oikeastin tuolloin roolihahmonsa ikäinen ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      276
      8136
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      66
      4824
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      278
      4161
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      52
      2819
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      2277
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      3
      1732
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      5
      1597
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      106
      1573
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      1482
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      1461
    Aihe