hei,olen lastenohjaajaksi opiskeleva tyttönen ja nyt alkaisi viimoinen vuosi koulussa ja päättötyön tekeminen...aiheen olen jo valinnut se on TERAPIARATSASTUS,aiheen valitsin juuri siksi koska olen harrastanut hevosia jo vuosia ja kiinnostus lapsen ja hevosen yhteistyöhön kiinnosti...mutta tarvitsisin tietoa,kirjoja kyllä löytyy,mutta kuvia varusteista,hevosista,eri tallien esitteitä,niitä puuttuu,oikeastaan kaikki tieto on tervetullut. esimerkiksi olisi hienoa saada sellainen henkilö joka oli ollut siinä mukana eli miten on vaikuttanut/auttanut jne. etsin myös talleja joissa pidetään näitä terapiaratsastus tunteja,olisin innostunut kuvaamaan yhden tällaisen tunnin liitteeksi päättötyöhöni!
mutta jos haluat auttaa minua voita lähettää minulle postia!
Mari R
sarakuja 2a10
55800 Imatra
tai
[email protected]
kiitos etukäteen!!!!
apua päättötyöhön!!!
mari_81
2
183
Vastaukset
- Huli84
Kuntoutusliitto järjestää joka kesä leirejä, jossa enemmän tai vähemmän vammautuneet ihmiset ratsastavat (siis normaali ratsastusleiri). Kannattanee ottaa yhteyttä sinne päin, niin voit saada lisää tietoa mm. siitä missä päin järjestetään terapiaratsastusta.
- Nancy
Ratsastusterapiatalli Amende sijaitsee Kirkkonummella, Långvikissa. Siellä olin itse työharjoittelussa. Terapiahevosina on tällä hetkellä pari issikkaa ja vuonoheppa. Vieressä on myös toinen terapiatalli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770