Onko kellään tietoa seuraavasta elokuvasta, kaverini vuokrasi sen makuunista (joskus syys- lokakuussa 2004) ja silloin se oli siellä ensi-ilta tms hyllyssä. Nyt en löydä sitä mistään kun nimi ei jäänyt mieleen...
Tässä vähän "tuntomerkkejä":
Siinä oli muistaakseni 3? tyttöä jotka asuivat isoäitinsä kanssa, nuorin joku about 12v. Isoäiti oli aika hurja tapaus ja muistaakseni jossain kohtaa näytettiin pätkä kun vanhemmat oli harkinnu aborttia niin mummo meni sairaalaan haulikko kourassa ja sanoi: "minun lapsenlapsenihan sitten syntyy!".
Se nuorin likka halusi lähteä tekemään lottoa mut oli liian nuori ja meikkas itsensä muka-vanhemman-näköiseksi johon mummo totesi että "et sinä huoraksi pukeutuneena lähde mihinkään" ja sitte se mummo lähti tekemään sitä lottoa ja matkalla (muistaakseni takaisin kotiin) se joutu liikenneonnettomuuteen ja kuoli...
Eli siinä suurin osa mitä leffasta muistan, nyt olis vaan nimi hakusessa...
Mikä elokuva kyseessä???
Roopeliini
2
475
Vastaukset 2
- elokuvan katsonut
tv ykköseltä ja oli nimeltään Caroline.
- taisi olla
carolina. isänsä kun tapasi panna naisia eri osavaltioissa... http://www.imdb.com/title/tt0289889/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520