Mitä

köyhä juo

vappuna?
Ei kai juomakorvikkeisiin sentään tarvitse turvautua.

6

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakko

juoda? Eihän kaikki rikkaatkaan juo!

• kuivuu muuten

Jos ei juo on vakavat seuraukset. ;-)
        vettä juon, kuten muinakin päivinä, n, 2l pv.

• "köyhä"

Itse olen juonut tänään simaa. Ravintolassa Plevnan tekemää eli panemaa alkoholipitoista, hinta kai 5 € tuoppi. Nyt en jaksa enää juoda. Tietty jo aikoja sitten tämä köyhä haki Tallinnan puolelta lastin tulevia janoja varten ja laivoilta saa edullisesti laatujuomiakin:-) Baarikaappi pullottaa, mutta kun ei ehdi juoda....

• hintaan lupailevat

Mulla on tuo 0.7 pullo sisu-viinaa vielä jäljellä . Tänään olen juonut vain vähän toisen sisu-viinapullon pohjalta.
        Se on nyt 12.99€ tuo 49% sisuviina. Minun tietääkseni nämä 0.7l sisu- ja tapio- viinat ovat edullisimpia mitä alkosta saa.

Se on tietääkseni tuo kansaneläkkeen indeksi sidottu viinan hintaan, joten sellaisille kansaneläkettä saaville jotka eivät alkosta juuri mitään osta tuo tapahtunut 10% luokkaa oleva viinan hinnan korotus pitäisi olla hyvä juttu.
        Lisääkin jo taas lupailivat korotuksia viinan hintaan

• kipeitä kylläkin
        hintaan lupailevat kirjoitti:

Mulla on tuo 0.7 pullo sisu-viinaa vielä jäljellä . Tänään olen juonut vain vähän toisen sisu-viinapullon pohjalta.
        Se on nyt 12.99€ tuo 49% sisuviina. Minun tietääkseni nämä 0.7l sisu- ja tapio- viinat ovat edullisimpia mitä alkosta saa.

Se on tietääkseni tuo kansaneläkkeen indeksi sidottu viinan hintaan, joten sellaisille kansaneläkettä saaville jotka eivät alkosta juuri mitään osta tuo tapahtunut 10% luokkaa oleva viinan hinnan korotus pitäisi olla hyvä juttu.
        Lisääkin jo taas lupailivat korotuksia viinan hintaan

viinaa ei ihminen tarvitse, sen hintaa ei tarvitse valittaa eikä sen aiheuttamia vaivoja :)
        luoja tautia lisätköön, sanon krapulaiselle...

• tarkoituksestani
        kipeitä kylläkin kirjoitti:

viinaa ei ihminen tarvitse, sen hintaa ei tarvitse valittaa eikä sen aiheuttamia vaivoja :)
        luoja tautia lisätköön, sanon krapulaiselle...

No en minä kyllä ole ihan kovin köyhäksi itseäni väittänytkään, enkä myöskään ainakaan henkilökohtaisesti niin paljon kauhistele viinan hinnam korotuksia. Tuossa vaan toin sen esiin, että tietääkseni viinan hinta on yksi tekijä joka huomioidaan johonkin mittaan noita kelan vajaita indeksejä määriteltäessä.
        En muuten ole nytkään vapunpäivänä juonut mitään alkoholipitoista. Kaljaa ja viinejä en ole juonut juuri koskaan ja tupakanpoltonkin lopetin kokonaan jo kohta 7v. sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe