Kova ikävä

labukka

Olisin todella kiitollinen jos joku voisi kertoa minulle, vein koirani lopetettavaksi, syy vakava sairaus, eläinlääkäri oli tosi asiallinen ja myötätuntoinen, kiitos hänelle suuressa surussani. Osa hänen sanomisestaan meni siinä itkussa ohi, esim. Mäntsälän muistolehtoon? OK sanoin. Mutta missä on ko. paikka? Missä tämä muistolehto on ja ajo-ohjeet sinne. Kiitos.

8

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa 1234

      se on lemmikki lehto ja on mäntsälästä oittiin päin muistaakseni, eli mäntsälän asemalta jonkin matkaa sinnepäin, toinen niillä vihdissä en tiedä kumpaan ovat laittaneet..itse olin eläintuhkauksella myrskylässä ennen töissä niin siitä tiedän...ja otan osaa kovapaikka monelle:(

    • 4 koiraa

      Tässä tietoa kyseisestä paikasta.

      http://www.lemmikkilehto.fi/

      Eli jos autolla menet, niin Hyvinkää-Oitti- Mäntsälä, niin ennen Mäntsälää vasemmalla puolella mutkaisen tien mutkassa. On kyllä asiallinen kohtelu ja asiallinen palvelu. Me olemme sitä käyttäneet ja pelkkää hyvää on sanottavana.

      Me olemme hakeneet uhkatun rakkaamme sitten kotiin, eikä jätetty sinne yhteistuhkaukseen.

      Ja tässä vähän lohdutusta suruusi:

      http://angelinahorse.atspace.com/sateenkaarisilta.htm

    • Syvä osanottoni

      Odotan kauhulla sitä hetkeä, joka on meilläkin varmaan melko pian edessä. Syvä osanottoni ja voimia. Varmasti koiraystäväsi sai elää kanssasi hyvän elämän. Hän on lähelläsi, vaikkakin on vaihtanut "ulottuvuutta". Vain koiran kanssa tämmöinen yhteys voi toimia, muistan jostain lukeneeni.

    • aloittaja

      Kiitos teille kaikille myötätunnosta ja vastauksista. Hyvää kevään jatkoa.

    • Anonyymi

      Saitkin ohjeet Mäntsälään,osanottoni lemmikin pois menon johdosta.
      Se on kova paikka,oma villakoirani nukutettiin ikiuneen kolme viikkoa sitten.
      Eli kanssani 9 vuotta,sitten sairastui vakavasti.
      Suru on käsin kosketeltavaa,siihen auttaa vain aika.Itkut täytyy saada itkeä loppuun saakka,ei saa jättää sisään.
      Mäntsälä on sellainen metsä alue,ei kovinkaan kaunis,toimittaa kuitenkin asiansa.
      Tuhkat ovat siellä jossain,itse sielu on jossain muualla,ja muisto elää sydämessä ikuisesti.
      Voimia kaikille joita asia koskee.

      • Anonyymi

        Mitä järkee on nostaa tällaista toistakymmentä vuotta vanhaa ketjua ?


      • Anonyymi

        Jollain ei ole ollut mitään tekemistä Juhannuksen aikana, niin on kuluttanut aikaansa näin.


    • Anonyymi

      Haku Google Mapsiin, niin toki löytyy lemmikkien hauta lehto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe