Movin´Sit kiilatyyny

Äiti 1971

Hei!

Tämä ei ole mikään myyntipalsta, mutta en oikein tiennyt, mitä kautta näitä myisin. Mutta aloitan täällä - eli olisiko kenelläkään tarvetta Movin´Sit kiilatyynylle tai kahdelle? Meillä ei enää ole tarvetta ja ovat tuolla kaapissa ylimääräisenä. Netistä löytyy kuva tuolla nimellä. Eli jos jollakin olisi tälläiselle tarvetta - vastailehan.

7

1360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä hyötyä

Katsoin tuotetta netistä mutta suomenkielisiltä sivuilta ei paljoa tietoa löytynyt. Auttoiko kiila tyyny teitä ADHD ongelmaisella paikallaanolemiseen, vai mihin?

• Äiti 1971

Tyyny kyllä rauhoitti istumista meillä. Nyt vain tarvitsemme toisenlaisen tyynyn terapeutin ohjeistamana. Meillä myös ongelmia asennon hallinnassa.

• meidän pojalle

netistä (Lahjalinna) vastaavan tyynyn terapeutin suosituksesta ja on kyllä vähentänyt pöydästä poistumisen tarvetta. Siellä nimi on aktiivityyny ja hinta paljon halvempi. Myös monia muita mielenkiintoisia "tavaroita", mm kello johon voi laittaa ajan jonka kuluminen näkyy. Auttanut meillä ihan ihmeesti mm. tilanteissa joissa pitää lopettaa jokin mukava leikki ja lähteä nukkumaan. Poika ei väitä yhtään vastaan kun aika on kerran kellosta kulunut niin sitten lähdetään.

• annemarikilpelainen

Hei!

Vieläkös sinulla on myytävä tuollainen Movin´Sit-tyyny. Jos on, niin paljonko olit sillä pitänyt hintaa?

• Äiti 1971

Hei!

Tyyny on vielä myynnissä. Hinnaksi ajattelin 25 euroa - mitä ajattelet?

Riina

• annemarikilpelainen
        Äiti 1971 kirjoitti:

Hei!

Tyyny on vielä myynnissä. Hinnaksi ajattelin 25 euroa - mitä ajattelet?

Riina

Hei!

Mietin tuota hintaa, uuden samanlaisen saa hintaan 33 €. Olisitko halukas omasi myymään 20 €:lla, sillä tuohon päälle minun pitää vielä pk:t laskea?

Voisitko vaikka vastata minulle sähköpostiini, [email protected]

• annemarikilpelainen
        annemarikilpelainen kirjoitti:

Hei!

Mietin tuota hintaa, uuden samanlaisen saa hintaan 33 €. Olisitko halukas omasi myymään 20 €:lla, sillä tuohon päälle minun pitää vielä pk:t laskea?

Voisitko vaikka vastata minulle sähköpostiini, [email protected]

Hei!

Nyt vasta huomasin, että olen pyytänyt vastausta väärään sähköpostiin. Eli oikea osoite on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      69
      2352
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      245
      2323
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1538
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      37
      1373
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1357
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1319
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      1008
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      999
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe