Movin´Sit kiilatyyny

Äiti 1971

Hei!

Tämä ei ole mikään myyntipalsta, mutta en oikein tiennyt, mitä kautta näitä myisin. Mutta aloitan täällä - eli olisiko kenelläkään tarvetta Movin´Sit kiilatyynylle tai kahdelle? Meillä ei enää ole tarvetta ja ovat tuolla kaapissa ylimääräisenä. Netistä löytyy kuva tuolla nimellä. Eli jos jollakin olisi tälläiselle tarvetta - vastailehan.

7

1297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä hyötyä

      Katsoin tuotetta netistä mutta suomenkielisiltä sivuilta ei paljoa tietoa löytynyt. Auttoiko kiila tyyny teitä ADHD ongelmaisella paikallaanolemiseen, vai mihin?

      • Äiti 1971

        Tyyny kyllä rauhoitti istumista meillä. Nyt vain tarvitsemme toisenlaisen tyynyn terapeutin ohjeistamana. Meillä myös ongelmia asennon hallinnassa.


      • meidän pojalle

        netistä (Lahjalinna) vastaavan tyynyn terapeutin suosituksesta ja on kyllä vähentänyt pöydästä poistumisen tarvetta. Siellä nimi on aktiivityyny ja hinta paljon halvempi. Myös monia muita mielenkiintoisia "tavaroita", mm kello johon voi laittaa ajan jonka kuluminen näkyy. Auttanut meillä ihan ihmeesti mm. tilanteissa joissa pitää lopettaa jokin mukava leikki ja lähteä nukkumaan. Poika ei väitä yhtään vastaan kun aika on kerran kellosta kulunut niin sitten lähdetään.


    • annemarikilpelainen

      Hei!

      Vieläkös sinulla on myytävä tuollainen Movin´Sit-tyyny. Jos on, niin paljonko olit sillä pitänyt hintaa?

      • Äiti 1971

        Hei!

        Tyyny on vielä myynnissä. Hinnaksi ajattelin 25 euroa - mitä ajattelet?

        Riina


      • annemarikilpelainen
        Äiti 1971 kirjoitti:

        Hei!

        Tyyny on vielä myynnissä. Hinnaksi ajattelin 25 euroa - mitä ajattelet?

        Riina

        Hei!

        Mietin tuota hintaa, uuden samanlaisen saa hintaan 33 €. Olisitko halukas omasi myymään 20 €:lla, sillä tuohon päälle minun pitää vielä pk:t laskea?

        Voisitko vaikka vastata minulle sähköpostiini, [email protected]


      • annemarikilpelainen
        annemarikilpelainen kirjoitti:

        Hei!

        Mietin tuota hintaa, uuden samanlaisen saa hintaan 33 €. Olisitko halukas omasi myymään 20 €:lla, sillä tuohon päälle minun pitää vielä pk:t laskea?

        Voisitko vaikka vastata minulle sähköpostiini, [email protected]

        Hei!

        Nyt vasta huomasin, että olen pyytänyt vastausta väärään sähköpostiin. Eli oikea osoite on [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe