Nordaxin rahoitus-laina

Hillerihali

Heippa!

Hain äsken Nordax-nimistä lainaa, jossa mahdollisuus yhdistää lainoja. Mulla on lainaa n. 16 000 euroa. haluaisin ison lainan, jotta ei tarvisi maksaa monia pikkulainoja joka kuukausi. On varmasti isot korot vai? Miten on, saakohan lainaa, hain 20 000 ja nettotuloni ovat n. 1700-1900 euroa kuukaudessa?
Kauanko menee, että tulee vastaus ja hoitaako ne vanhojen lainojen maksut vai minä itsE?

8

4010

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sieltä noin suurta

lainaa- se on ihan varmaa noilla tuloilla.

• kyllä

pienet tulot ja toivottavasti saat sen lainan ja otat opiksi.

• Nordax

laina.Otettiin 20 tuhatta ja maksettiin moottoripyörän rahoitus sillä pois ja saatiin se omiin nimiin ja myytiin pois (ja samalla se nordax maksettiin pois) Minulla itsellä ei ole tuloja miehellä netto n.2500 euroa ja 99 tuhatta muuta lainaa. Uskoisin sinun saavan sen lainan, kun meillekkin se myönnettin.

Laina päätös tuli reilussa viikossa, siihenhän piti laittaa kaikki tiedot ja tilinauha. Ja raha tulee tilille ja sinä itse hoidat vanhat lainat pois, eikä ne tosin edes kysele maksatko niitä pois vai et.

• itselläni netto 2500e

ja hain 30te mutta sain vain 20te. Eikä muita lainoja ollut kuin 12te. Kallista lainaa jota ei kannata ottaa kuin pakon tullen. Nopeaa toimintaa siellä kyllä on.

• nämä viimeiset
        itselläni netto 2500e kirjoitti:

ja hain 30te mutta sain vain 20te. Eikä muita lainoja ollut kuin 12te. Kallista lainaa jota ei kannata ottaa kuin pakon tullen. Nopeaa toimintaa siellä kyllä on.

pari muka lainaa saaneet ovat hauskoja.

• eihän se uskon asia ole
        nämä viimeiset kirjoitti:

pari muka lainaa saaneet ovat hauskoja.

25 tonnia ge moneyltä autorahoituslainaa, sitten tämä jo pois maksettu nordax ja pankista otettu 200 tuhatta josta maksetaan ge money pois. kyllä onnistu. hankkikaa ihmiset tuloja niin saa rahoituksia ja lainoja. niin yksinkertasta se on.

• ei kun lisää vain

euroa ja hait 20000 euroa? Ylivelkaantuminen ei siis vielä riittänyt?

• enemmän.

pudottavat sitten sopivaan summaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4736
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3135
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2609
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1549
    Aihe