Nordaxin rahoitus-laina

Hillerihali

Heippa!

Hain äsken Nordax-nimistä lainaa, jossa mahdollisuus yhdistää lainoja. Mulla on lainaa n. 16 000 euroa. haluaisin ison lainan, jotta ei tarvisi maksaa monia pikkulainoja joka kuukausi. On varmasti isot korot vai? Miten on, saakohan lainaa, hain 20 000 ja nettotuloni ovat n. 1700-1900 euroa kuukaudessa?
Kauanko menee, että tulee vastaus ja hoitaako ne vanhojen lainojen maksut vai minä itsE?

8

4019

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sieltä noin suurta

lainaa- se on ihan varmaa noilla tuloilla.

• kyllä

pienet tulot ja toivottavasti saat sen lainan ja otat opiksi.

• Nordax

laina.Otettiin 20 tuhatta ja maksettiin moottoripyörän rahoitus sillä pois ja saatiin se omiin nimiin ja myytiin pois (ja samalla se nordax maksettiin pois) Minulla itsellä ei ole tuloja miehellä netto n.2500 euroa ja 99 tuhatta muuta lainaa. Uskoisin sinun saavan sen lainan, kun meillekkin se myönnettin.

Laina päätös tuli reilussa viikossa, siihenhän piti laittaa kaikki tiedot ja tilinauha. Ja raha tulee tilille ja sinä itse hoidat vanhat lainat pois, eikä ne tosin edes kysele maksatko niitä pois vai et.

• itselläni netto 2500e

ja hain 30te mutta sain vain 20te. Eikä muita lainoja ollut kuin 12te. Kallista lainaa jota ei kannata ottaa kuin pakon tullen. Nopeaa toimintaa siellä kyllä on.

• nämä viimeiset
        itselläni netto 2500e kirjoitti:

ja hain 30te mutta sain vain 20te. Eikä muita lainoja ollut kuin 12te. Kallista lainaa jota ei kannata ottaa kuin pakon tullen. Nopeaa toimintaa siellä kyllä on.

pari muka lainaa saaneet ovat hauskoja.

• eihän se uskon asia ole
        nämä viimeiset kirjoitti:

pari muka lainaa saaneet ovat hauskoja.

25 tonnia ge moneyltä autorahoituslainaa, sitten tämä jo pois maksettu nordax ja pankista otettu 200 tuhatta josta maksetaan ge money pois. kyllä onnistu. hankkikaa ihmiset tuloja niin saa rahoituksia ja lainoja. niin yksinkertasta se on.

• ei kun lisää vain

euroa ja hait 20000 euroa? Ylivelkaantuminen ei siis vielä riittänyt?

• enemmän.

pudottavat sitten sopivaan summaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe