oloni on k a m a l a

villiruusu-kristalli

töissä olen nytten mutta onneksi pääsen kohta himaan viikonlopun viettoon.

toivottavasti en ole kipeäksi tulossa.

37

1973

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villiruusu-kristalli

      sentään!

      10v likka tuli poliisien kanssa himaan.Oli alakerran tytön kanssa pöllinyt Malmin Prismasta meikkjeä että sellaista..

      • villiruusu-kristalli

        kun ei ole karapulaa ja mies hetken töissä.

        Nuorin tyttö serkkunsa kaverilla yötä ja toisiksvanhin serkullaan.


      • sama ihenkilö kuin
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kun ei ole karapulaa ja mies hetken töissä.

        Nuorin tyttö serkkunsa kaverilla yötä ja toisiksvanhin serkullaan.

        blondi72hki? Kun niiin samanlailla kirjoittelet vai plagioitsää?


      • samaa kurjuutta
        sama ihenkilö kuin kirjoitti:

        blondi72hki? Kun niiin samanlailla kirjoittelet vai plagioitsää?

        Samaa kurjuutta näkyy olevan, oli sitten yksi tai kaksi henkilöä.
        Säälin teitä ja varsinkin lapsianne.


      • villiruusu-kristalli
        sama ihenkilö kuin kirjoitti:

        blondi72hki? Kun niiin samanlailla kirjoittelet vai plagioitsää?

        ekaa kertaa itsellä nikki ja en plagioi.


      • villiruusu-kristalli
        samaa kurjuutta kirjoitti:

        Samaa kurjuutta näkyy olevan, oli sitten yksi tai kaksi henkilöä.
        Säälin teitä ja varsinkin lapsianne.

        meillä ei kujuutta ole ja blondia en tunne enkä ole hänen juttujaan lukenut.


      • tutustua keskenänne
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        ekaa kertaa itsellä nikki ja en plagioi.

        kun teillä on samanikäiset lapset ja olette ihan samanoloisia :)


      • villiruusu-kristalli
        tutustua keskenänne kirjoitti:

        kun teillä on samanikäiset lapset ja olette ihan samanoloisia :)

        helppoa keneenkään tutustua näin netin välityksellä kunnolla..

        Vasta kone ostettiin ja nettikin saatiin parisen viikkoa takaperin.

        Täytyy ruveta lukemaan palstalaisten juttuja ja kyseisen blondinkin.

        Varmaankin tuhansilla on samanikäisiä lapsia sekä sielunystäviä,samanhenkisiä ihmisiä jos oikein tarkkaan rupee tai haluaa toiseen tutustua sekä tarinoita lukemaan.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        helppoa keneenkään tutustua näin netin välityksellä kunnolla..

        Vasta kone ostettiin ja nettikin saatiin parisen viikkoa takaperin.

        Täytyy ruveta lukemaan palstalaisten juttuja ja kyseisen blondinkin.

        Varmaankin tuhansilla on samanikäisiä lapsia sekä sielunystäviä,samanhenkisiä ihmisiä jos oikein tarkkaan rupee tai haluaa toiseen tutustua sekä tarinoita lukemaan.

        samanlainen kuin sinäkin ja tuhannet muut ihan henkistäolemustaan,kirjoitustyyliään,lapsiaan myöten ja ainut asia miksi hänestä mainitaan koko ajan ja jokainen on kiinnostunut hänestä niin blondin elämänmyönteisyys ja iloisuus mutta muuten ihmettelen sitä pakkomiellettä mikä sinulla ja monella muulla blondista on hohhoijaa

        Oon usein käynyt tuttujen koneella tai kirjastossa mutta vasta nyt oli varaa ostaa oma.


      • :o(
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        samanlainen kuin sinäkin ja tuhannet muut ihan henkistäolemustaan,kirjoitustyyliään,lapsiaan myöten ja ainut asia miksi hänestä mainitaan koko ajan ja jokainen on kiinnostunut hänestä niin blondin elämänmyönteisyys ja iloisuus mutta muuten ihmettelen sitä pakkomiellettä mikä sinulla ja monella muulla blondista on hohhoijaa

        Oon usein käynyt tuttujen koneella tai kirjastossa mutta vasta nyt oli varaa ostaa oma.

        jos loukkasin, se ei todellakaan ollut tarkoitukseni.


      • villiruusu-kristalli
        :o( kirjoitti:

        jos loukkasin, se ei todellakaan ollut tarkoitukseni.

        en loukkaantunut mutta mua vaan vituttaa ja ärsyttää että toiset ihmiset kuvittelevat tuntevansa ihmisen pelkkien kommenttien vuoksi sillä kukaanei voiikinä tietää minkälainen se toinen immeinen todelllisuudessa on ruudun toisella puolella ja esim minusta saa helposti väärän käsityksen mutta onneksi läheiseni tietävät todellisen minäni.

        Auttavainen liian kiltti oon koko ikäni ollut sekä kiero huumoriltani ja kiltteyttäni on monen liian helppo käyttää hyväksi

        Mulla paha tapa unohtaa oma pahamieli omat ongelmat ja avittaa sekä kuunnella toisia vaikka itsekin tarvitsisin apua


      • villiruusu-kristalli
        :o( kirjoitti:

        jos loukkasin, se ei todellakaan ollut tarkoitukseni.

        olen kaikissa asioissa puhunut totta kuten aina teen mutta sen verran enemmän selkärankaa mulla oltava ja suoruutta että kerron ajoissa eli olen todellakin blondi72hki mutta kyllästyin siihen nikkiin en blondiuteeni enkä statilaisuutteeni vaan kyseiseen nimimerkkiin

        Hali teille jotka minut tunnistivat

        Naurettiin vanhimman likan kanssa kun likka jäi kiinni että kaupasta haettiin muutama uosi sitten nyt 13v likka kun se oli...


      • villiruusu-kristalli
        :o( kirjoitti:

        jos loukkasin, se ei todellakaan ollut tarkoitukseni.

        koettanut onneaan ja kauppias soitti mulle , vartija soitti tixin anttilasta kun se oli siellä kaverinsa kanssa joitakin vuosia sitten ja kun nuorin likka oli pahanilkisen naapurinpojan kanssa se poikanyt lastenkodissa niin kytät toi,


      • villiruusu-kristalli
        :o( kirjoitti:

        jos loukkasin, se ei todellakaan ollut tarkoitukseni.

        hemmetin rikolliset ;))

        Todettiin tänään että-kyllä meillä tavallisen hyvin on kuitenkin asiat kun puhumme ja heti asiat selvitämme
        Alakerran tytön isä ei tienyt tytön tekosista mitään ja mies kun kertoi niin turpaansa meinas tytär saada ja isänsä haukkuu likkaansa varkaaksi
        Tyttö asuu isänsä kanssa ja viikonlopun tyttö oli ollut äitillään malmilla eikä äitinsä kertonut asiasta tytön isälle
        Isä sanoi että selkään ois saanut likka jos vasta asia ois paljastunut kun tulee lastensuojelun kirje


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        hemmetin rikolliset ;))

        Todettiin tänään että-kyllä meillä tavallisen hyvin on kuitenkin asiat kun puhumme ja heti asiat selvitämme
        Alakerran tytön isä ei tienyt tytön tekosista mitään ja mies kun kertoi niin turpaansa meinas tytär saada ja isänsä haukkuu likkaansa varkaaksi
        Tyttö asuu isänsä kanssa ja viikonlopun tyttö oli ollut äitillään malmilla eikä äitinsä kertonut asiasta tytön isälle
        Isä sanoi että selkään ois saanut likka jos vasta asia ois paljastunut kun tulee lastensuojelun kirje

        itse ja kerroin

        Oltiin tänään töissä,viikonlopun kipeenä ja känny kiinni

        Sain kuulla että siskoa taas sen miesystävä oli lyönyt ja toineen se herkempi tyttö äitinsä luona ja likka soitti yöllä isälleen jaa itki haluavansa kotiin siis voi vittu

        Huomenna ja tiistaina pihatalkoot,pakko mennä vaikka evvvk koko talkoot

        Sain kannustamalla 13v tytön jatkamaan futista,pakota en


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        itse ja kerroin

        Oltiin tänään töissä,viikonlopun kipeenä ja känny kiinni

        Sain kuulla että siskoa taas sen miesystävä oli lyönyt ja toineen se herkempi tyttö äitinsä luona ja likka soitti yöllä isälleen jaa itki haluavansa kotiin siis voi vittu

        Huomenna ja tiistaina pihatalkoot,pakko mennä vaikka evvvk koko talkoot

        Sain kannustamalla 13v tytön jatkamaan futista,pakota en

        kuin juuri hetki sitten sanottiin suomen huippumallihaussa eli miksi kaikki ottaa kaiken aina niin vakavasti?

        Käytiin kantamassa naapurista taalkoojuomat meijän kylmäkellariin ja sit hetki juteltiin heidän kanssaan pihalla


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        itse ja kerroin

        Oltiin tänään töissä,viikonlopun kipeenä ja känny kiinni

        Sain kuulla että siskoa taas sen miesystävä oli lyönyt ja toineen se herkempi tyttö äitinsä luona ja likka soitti yöllä isälleen jaa itki haluavansa kotiin siis voi vittu

        Huomenna ja tiistaina pihatalkoot,pakko mennä vaikka evvvk koko talkoot

        Sain kannustamalla 13v tytön jatkamaan futista,pakota en

        kuin juuri hetki sitten sanottiin suomen huippumallihaussa eli miksi kaikki ottaa kaiken aina niin vakavasti?

        Käytiin kantamassa naapurista taalkoojuomat meijän kylmäkellariin ja sit hetki juteltiin heidän kanssaan pihalla

        Syötiin iltapala ja nyt kirjoitan kirjeitä rakkaille kirjeystävilleni


      • prunette
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        en loukkaantunut mutta mua vaan vituttaa ja ärsyttää että toiset ihmiset kuvittelevat tuntevansa ihmisen pelkkien kommenttien vuoksi sillä kukaanei voiikinä tietää minkälainen se toinen immeinen todelllisuudessa on ruudun toisella puolella ja esim minusta saa helposti väärän käsityksen mutta onneksi läheiseni tietävät todellisen minäni.

        Auttavainen liian kiltti oon koko ikäni ollut sekä kiero huumoriltani ja kiltteyttäni on monen liian helppo käyttää hyväksi

        Mulla paha tapa unohtaa oma pahamieli omat ongelmat ja avittaa sekä kuunnella toisia vaikka itsekin tarvitsisin apua

        eipä ollut yllätys, että sinähän siellä olet blondivilliruusu :)! Lasten iät laittoivat lopullisesti epäilemään, mutta kirjoitustyylisi säilyi nikinvaihdosta huolimatta samana. Siksi kuvittelin tunnistavani, kun olen näitä juttujasi jonkin aikaa lukenut,ja pitää aina välillä' käydä kurkkaamassa mitä sulle kuuluu, kun otat kaiken elämäss vastaantulevan niin hyvällä asenteella. Ja tuota tarmoasi jaksan ihailla.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kuin juuri hetki sitten sanottiin suomen huippumallihaussa eli miksi kaikki ottaa kaiken aina niin vakavasti?

        Käytiin kantamassa naapurista taalkoojuomat meijän kylmäkellariin ja sit hetki juteltiin heidän kanssaan pihalla

        Syötiin iltapala ja nyt kirjoitan kirjeitä rakkaille kirjeystävilleni

        .... Kun olimme töissä,siivosi vanhintyttö koko kämpän ja illalla ku kannettiin niitä talkoojuomia niin toisiksvanhin teki iltapalaa eli kuten alussa sanoi se joku joka luulee tuntevansa ja tietävänsä jotain niin näin kurjaa meill jeeeee hih hih tuskinteillä


      • villiruusu-kristalli
        prunette kirjoitti:

        eipä ollut yllätys, että sinähän siellä olet blondivilliruusu :)! Lasten iät laittoivat lopullisesti epäilemään, mutta kirjoitustyylisi säilyi nikinvaihdosta huolimatta samana. Siksi kuvittelin tunnistavani, kun olen näitä juttujasi jonkin aikaa lukenut,ja pitää aina välillä' käydä kurkkaamassa mitä sulle kuuluu, kun otat kaiken elämäss vastaantulevan niin hyvällä asenteella. Ja tuota tarmoasi jaksan ihailla.

        vielä kerran kun en heti kertonut tosin en ees halunnut yrittää esittää muuta kuin olen,se teeskentely ei vaan yksinkertaisesti oo mun juttu mutta kylläsyin tosiaaankin nikkiini enkä kadu vaikka mukavasti lukijoita olikin.

        Siskon kanssa yleensä nauretaan asioille joille muut raivostuu tai itkee tai vittuuntuu tms mutta en viitsi vaivautua energiaani moiseen tuhlaamaan juuri sen takia mitä kaikkee pahaa ja paskaa kokenut olen että kaikesta ajateltava positiivisesti,jaksaa paremmin,en turhia stressaa esim ne mitä likat tehneet niin sanoin että voisin huutaa ja tekis mieli ottaa remmi mutta miks? Se ois turhaaa eikkä ratkaise mitään,pahentais vain


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        .... Kun olimme töissä,siivosi vanhintyttö koko kämpän ja illalla ku kannettiin niitä talkoojuomia niin toisiksvanhin teki iltapalaa eli kuten alussa sanoi se joku joka luulee tuntevansa ja tietävänsä jotain niin näin kurjaa meill jeeeee hih hih tuskinteillä

        vanhin tyttö myös oli tehnyt ruuankin pyytämättä.

        Eilen illalla ja koko päivä meni talkoissa.Oli ihanaa olla ulkona ja illalla kun tuuli yltyi pahaksi niin istuttiin hetki kuntosalilla kera lonkeron,oluen ja mitä kuka nyt joikin.

        Oli hauskaa ja kivaa tutustua paremmin ihmisiin joiden kanssa oon harvoin puhunut.

        Tänään loppu siivouksien jälkeen sit juomingit ja syömingit.

        Vituttaa pomo.
        Se ei voi sanoa asioita suoraan meille vaan laittaa palkanlaskijan mukana viestin ja ei ees ehi tapaamaan meitä ennen torstaita.Haistakoot paska!

        Mielestäni asiat aina selvitettävä heti ja haluan aina puhua kaikki asiat kasvotusten.

        Se jotenkin helpompaa ja mä tykkään suorasta ja rehellisestä toiminnasta.

        Kohta käydään kaupassa ja sit talkoisiin.
        Eilen aloiteltiin jo puoliltäpäivin tai aikaisemmin ja lopeteltiin illalla noin klo 21.

        Tänään voi mennä pitempääkin tai jaa-a no sen näkee sitten...

        Eilen 15v likka siivosi kämppää koko päivän jotta sen hienohelman ei tartte liata ulkona käsiään hih ja tytön oma ehdotus ;D


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        vanhin tyttö myös oli tehnyt ruuankin pyytämättä.

        Eilen illalla ja koko päivä meni talkoissa.Oli ihanaa olla ulkona ja illalla kun tuuli yltyi pahaksi niin istuttiin hetki kuntosalilla kera lonkeron,oluen ja mitä kuka nyt joikin.

        Oli hauskaa ja kivaa tutustua paremmin ihmisiin joiden kanssa oon harvoin puhunut.

        Tänään loppu siivouksien jälkeen sit juomingit ja syömingit.

        Vituttaa pomo.
        Se ei voi sanoa asioita suoraan meille vaan laittaa palkanlaskijan mukana viestin ja ei ees ehi tapaamaan meitä ennen torstaita.Haistakoot paska!

        Mielestäni asiat aina selvitettävä heti ja haluan aina puhua kaikki asiat kasvotusten.

        Se jotenkin helpompaa ja mä tykkään suorasta ja rehellisestä toiminnasta.

        Kohta käydään kaupassa ja sit talkoisiin.
        Eilen aloiteltiin jo puoliltäpäivin tai aikaisemmin ja lopeteltiin illalla noin klo 21.

        Tänään voi mennä pitempääkin tai jaa-a no sen näkee sitten...

        Eilen 15v likka siivosi kämppää koko päivän jotta sen hienohelman ei tartte liata ulkona käsiään hih ja tytön oma ehdotus ;D

        villiruusublondista;O)

        Nyt mentävä kun jo ulkoa huudellaan..


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        villiruusublondista;O)

        Nyt mentävä kun jo ulkoa huudellaan..

        eilenkin.
        Just lähti naapurit,ne kävi kahvilla.
        280e maksoi auton lasien tummennus tänään.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        eilenkin.
        Just lähti naapurit,ne kävi kahvilla.
        280e maksoi auton lasien tummennus tänään.

        uuden mankan ja kalosssit itselleni,ukko sai hiustenajokoneen ja koirille uudet ruokakupit.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        uuden mankan ja kalosssit itselleni,ukko sai hiustenajokoneen ja koirille uudet ruokakupit.

        kun taas puhuttiin pomon kanssa ja asiat ok vaik tietty oman vian takia joudutaan tekemään uudestaan pari juttua.

        Ostettiin 15v ja 10v likalle uudet pyörät synttärilahjaksi.

        Aamupala syötiin kaverin luona.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        uuden mankan ja kalosssit itselleni,ukko sai hiustenajokoneen ja koirille uudet ruokakupit.

        ostettiin sport läpykkäät mulle,13 tytölle mankka sekä sulkis lineet ja autoon uudet ne erikseen pyörivät kapselit.
        Ihana ilma!


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        ostettiin sport läpykkäät mulle,13 tytölle mankka sekä sulkis lineet ja autoon uudet ne erikseen pyörivät kapselit.
        Ihana ilma!

        kertoi nähneensä kuinka hänen 10v ja minun samanikäinen tyttö yrittivät lintsata koulusta.
        Likkansa vei kouluun mutta omasta en tiedä menikö.soitin opelle mutta ei vielä o soittanut takas eli aresti alka uudestaan,ei saa katoa vähäään aikaan lempiohjelmiaan ymsja rankka puhuttelu.

        Meillä nuorimmat vaikeempia ku ikinä noi vanhimmat likat hohhoijaa ;))

        Koko eilinen ilta oltiin naapureidn kanssa ulkona nurmikkoa kastelemassa ja kahvia juotiin,suunniteltiin ens viikon projektia ym


    • villiruusu-kristalli

      samainen naapuri kahvilla ja likka oli koulussa;O)

      Aamulla ja puoliltäpäivin käytiin 88v mummilla ja sitkaupoilla kun huomenna grillataan pihalla naapureiden kanssa eli kivaa tiedossa taas;)

      13v tyttö menee viikonlopuksi serkulleen ja illalla he vievät johki syömään niiden ja meidän nuorimmat tytöt;>

      Nytr mies on mummia käyttämässä tv ostoksilla kun sen töllö hajos ja mummille kaunarit henki ja elämä;O)

      Äitille vietiin sen pituudelle sopiva harja kun sekin lyhyt.

      • villiruusu-kristalli

        koirillr ja jos lääkkeet ei auta,mietitään luovutaanko molemmista vai toisesta koirasta.

        Kaverini kävi poikansa kamssa eilen meillä.

        Illalla pitkästä aikaa oli isompi riitaa..


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        koirillr ja jos lääkkeet ei auta,mietitään luovutaanko molemmista vai toisesta koirasta.

        Kaverini kävi poikansa kamssa eilen meillä.

        Illalla pitkästä aikaa oli isompi riitaa..

        rauha kun muut jossain ulkona kaikki.

        Kaupoilla käytiin ja kasteltiin nurmikko ukon kanssa.

        Piakkoin saunaan ja sit grillaamaan pihalle naapureiden kanssa.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        rauha kun muut jossain ulkona kaikki.

        Kaupoilla käytiin ja kasteltiin nurmikko ukon kanssa.

        Piakkoin saunaan ja sit grillaamaan pihalle naapureiden kanssa.

        kunnes tuli eräs naapuri ja pilasi tunnelman.
        Ei juotu.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kunnes tuli eräs naapuri ja pilasi tunnelman.
        Ei juotu.

        sain aamiaisen vuoteeseen,mentiin töihin,käytiin äitilläni sekä apen äidillä,taas- töihin ja -iltakaffet juotiin naapurin kanssa pihalla.
        Likalla oli futistreenit.

        Tänään oli rankka ttyökeikka. Kohta kotio.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        sain aamiaisen vuoteeseen,mentiin töihin,käytiin äitilläni sekä apen äidillä,taas- töihin ja -iltakaffet juotiin naapurin kanssa pihalla.
        Likalla oli futistreenit.

        Tänään oli rankka ttyökeikka. Kohta kotio.

        verenluovutus kunnes jalka parantunut.
        Eilen kävi kolme eri naapuri pariskuntaa meillä likan 11v synttärikahvilla sekä mummi 88v poikansa 56v kanssa ja illalla siivottiin naapureiden kanssa taas pihaa ja kastentiin nurmikkoa.

        Tämä aamu alkoi klo 4 töissä ja kohta työturvallisuus koulutukseen.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        verenluovutus kunnes jalka parantunut.
        Eilen kävi kolme eri naapuri pariskuntaa meillä likan 11v synttärikahvilla sekä mummi 88v poikansa 56v kanssa ja illalla siivottiin naapureiden kanssa taas pihaa ja kastentiin nurmikkoa.

        Tämä aamu alkoi klo 4 töissä ja kohta työturvallisuus koulutukseen.

        työturvallisuuskoulutuksessa mutta läpäisin heti ja nyt mulla on TYÖTURVALLISUUSKORTTI,HYGIENIAPASSI sekä KONEIDEN AJOKORTTI.

        Systerin näin ja otin sen kanssa yhden lonkeron.

        Mies on nyt Lohjalla käymässä.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        työturvallisuuskoulutuksessa mutta läpäisin heti ja nyt mulla on TYÖTURVALLISUUSKORTTI,HYGIENIAPASSI sekä KONEIDEN AJOKORTTI.

        Systerin näin ja otin sen kanssa yhden lonkeron.

        Mies on nyt Lohjalla käymässä.

        Oli hauskat juhlat tytöille jotka pihalla pidettiin ja kaikki viihtyivät.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        Oli hauskat juhlat tytöille jotka pihalla pidettiin ja kaikki viihtyivät.

        isä tuli Luikonlahdesta vaimonsa kanssa tytön synttäreille;)


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        isä tuli Luikonlahdesta vaimonsa kanssa tytön synttäreille;)

        talossa.
        Kuulimme palohälytyksen äänen ja oltiin ainoat jotka soittivat hälytyskeskukseen että siihen malliin mutta nyt ötyä kaikille,aamulla taas klo 4 herätys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe