Voihan ne spermat välillä toki nielläkin, mutta ainakaan minua se ei joka kerta houkuttele. Joten miten olette hoitaneet sperman pois sylkemisen?
Tuntuu vähän tunnelman rikkomiselta lähteä vessaan syljeskelemään, kun haluaisin oikeasti vaan jäädä miehen viereen katsomaan, kun hän nauttii... Joku nenäliinaan räkiminenkin tuntuis hölmöltä, rupea siinä sitten jotain paperinenäliinoja paketistaan kaivamaan.
Puhtaaksi nuoleminenkin on vähän vaikeaa, kun pitäis ensin saada suu tyhjäksi spermasta, että vois vielä nuolla kalun puhtaaks... :)
Mites tän oikeen vois hoitaa? Onko nieleminen ainoo vaihtoehto, vai mihin hoidatte smäidät?
Mihin syljet spermat?
8
5288
Vastaukset
- jos ei
noista edellämainituista mikään hotsita nii ota herraisä miestä pillistä kii ja puhalla ne sinne takass!!!!!!
- mulkerot
roiskivat spermansa mun suuhun, niin mä teen niin, että pursutan ne kundien karvoille. Siinähän saavat spermojaan kuivailla, saakelin pellet. Ei suu ole sperman purkaus paikka, se on vittu.
- MälliKolli
Eli miehen pitäisi nopeasti nyhtäistä kyrpä ulos suusta ja tunkea se siemensyöksyn ajaksi pilluun? Eikös tuo sodi vähän sitä suihinoton ajatusta vastaan?
- spermaliina
Meillä on läjä pieniä pefletin kokoisia pyyhkeitä makuuhuoneen kaapissa ihan vasiten tätä tarkoitusta varten tehtynä. Sieltä voi ottaa pyyhkeen ja asetella sopivaan paikkaan riippuen siitä missä asennossa homman hoitaa. Jos pyyhe on oikein aseteltu (kokemus opettaa) voi sperman ruiskauttaa suupielestä ihan huomaamatta niin, että se putoaa pyyhkeelle ja jatkaa vielä hommaa. Siihen voi sitten kuivata naamankin, jos tarpeen ja kääriä pyyhkeen rullalle, niin se ei tahraa enää muuta. Ja onhan se paljon arvokkaamman tuntuista laittaa spermat sitä varten tehtyyn tekstiiliin kuin johonkin vessapaperiin. Sen jälkeen voi vielä hyvin hellästi imutella ja halailla. Lopuksi liina sitten vaan pyykkikoneeseen.
- spermat..
En mäkään joka kerta ole sillä päällä, että viitin niellä nuljut. Elikkä teen hommat siihen asti, kun alkaa tulla, niin otan kalun pois suusta ja mieheni ilmeisesti laittaa sormen eteen ja käppäilee jonkun ajan päästä vessaan putsaukseen. Silloin kun alkaa tulemaan, niin kalun pitää olla aivan kurkussa, niin nieleminen onnistuu. Muuten tulee helposti oksennusrefleksi, jos spermaa alkaa tulla suuhun. Ainakin mulla käy näin.
Jonain kertana, kun olen oikein halukkaalla päällä, niin haluan niellä kaiken ja pitää vielä jälkeenpäinkin kalua kauan suussa. Tämän jälkeen sitten vasta oikein rietas meno alkaakin..- MälliKolli
"Elikkä teen hommat siihen asti, kun alkaa tulla, niin otan kalun pois suusta ja mieheni ilmeisesti laittaa sormen eteen ja käppäilee jonkun ajan päästä vessaan putsaukseen."
Tää on mulle ihan uutta. Siis mieheltäs ei tule mälliä ulos ollenkaan jos se tukkii sen reiän sormella? Tiedän kyllä, että siemensyöksyn voi keskeyttää tai estää, mutta oman kokemuksen mukaan se orgasmikaan ei kyllä ole todellakaan normaali. Ettei miehes kuitenkin käppäilis vessaan runkkaamaan vielä seksin jälkeen? - hieman..
MälliKolli kirjoitti:
"Elikkä teen hommat siihen asti, kun alkaa tulla, niin otan kalun pois suusta ja mieheni ilmeisesti laittaa sormen eteen ja käppäilee jonkun ajan päästä vessaan putsaukseen."
Tää on mulle ihan uutta. Siis mieheltäs ei tule mälliä ulos ollenkaan jos se tukkii sen reiän sormella? Tiedän kyllä, että siemensyöksyn voi keskeyttää tai estää, mutta oman kokemuksen mukaan se orgasmikaan ei kyllä ole todellakaan normaali. Ettei miehes kuitenkin käppäilis vessaan runkkaamaan vielä seksin jälkeen?väärin, siis kyllä saa orkun ja spermaa alkaa tulla, mutta siinä vaiheessa, jos alan kakoa, niin ehkäpä osa menee lakanoille ja loput ties mihin, muttei suuhuni..
- nuppu-85
käyttää kumii ni ei oo tollasii ongelmii.
Eikä tautejakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315346- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 122027
- 1631876
- 1051352
- 141318
- 1371154