Lexus IS-F kiihtyy 4,6s 0-100km/h !

LexusMan

Hei Miehet !

Tärkeä info:Uusi Lexus IS-F kiihtyy 4,6s 0-100km/h.
Voi siis jopa ottaa liikennevalokiihdyksiä moottoripyörien kanssa.

Linkki taulukkoon:
http://www.roadandtrack.com/assets/download/0608_comp_chart.pdf

25

1422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luigi

      Tosi on, kyllä se tuon saavuttaa Ferrarin hinauksessa.

    • .....................

      Menet siis mopojen kanssa liikennevaloihin, koska nykypyörät kiihtyvät 2,5 - 3,5 sek. 0-100kmh vakioina. Ei helevetti mitä valopäitä...

      • hajabusa..

        Jos sulle lyödään alle vaikka tonninen pyörä niin hyvä jos pärjäät gti golfille. Noihin huippuarvoihin tarvitaan pyörän päälle vähän kuule kuskiakin...


      • ...........
        hajabusa.. kirjoitti:

        Jos sulle lyödään alle vaikka tonninen pyörä niin hyvä jos pärjäät gti golfille. Noihin huippuarvoihin tarvitaan pyörän päälle vähän kuule kuskiakin...

        ... voi v*ttu! Ja autoonko ei tarvita kuskia jos haluaa päästä maksimi suoritusarvoihin? Itsestäänkö se Lexus lähtee liikennevaloista?


      • tomaatti-auto
        ........... kirjoitti:

        ... voi v*ttu! Ja autoonko ei tarvita kuskia jos haluaa päästä maksimi suoritusarvoihin? Itsestäänkö se Lexus lähtee liikennevaloista?

        automaattivaihteisessa riitä kun vaan polkaisee kaasun pohjaan, tehokkaalla pyörällä tarvitsee tehä vähän muutakin


      • 1/4 mile
        tomaatti-auto kirjoitti:

        automaattivaihteisessa riitä kun vaan polkaisee kaasun pohjaan, tehokkaalla pyörällä tarvitsee tehä vähän muutakin

        Jos automaatillakin lyöt lämän tiskiin lähdössä niin noilla tehoilla kiesi jää sutimaan paikoilleen ja ellei jäisikään niin aika olisi kehno huonon pidon takia. Kyllä autollakin, tehokkaalla, maksimilähtö on taidetta. Ja silloin kun halutaan hyvä aika niin kaikenmaailman luistonestot ja ESP:t on syytä olla pois päältä! Elikkä kuskista se on kiinni...


      • tomaattiauto
        1/4 mile kirjoitti:

        Jos automaatillakin lyöt lämän tiskiin lähdössä niin noilla tehoilla kiesi jää sutimaan paikoilleen ja ellei jäisikään niin aika olisi kehno huonon pidon takia. Kyllä autollakin, tehokkaalla, maksimilähtö on taidetta. Ja silloin kun halutaan hyvä aika niin kaikenmaailman luistonestot ja ESP:t on syytä olla pois päältä! Elikkä kuskista se on kiinni...

        ehkä nyt vähän pitää miettiä laittako heti lattialle
        ja pumppaako aavistuksen matkan edetessä...
        mutta onhan se nyt oikeasti eri juttu lähteä manuaalilla,
        pitäisi esim. miettiä/kokeilla millä kieroksilla lähtee,
        kolme neljä vai jopa viisitonnia,
        koska joilain kierroksilla veto nyykähtää ja joillain kierroksilla ravistaa
        tai että kestääkö laatikko silloin edes kytkimen noston
        tai oletko tarpeeksi nopea kytkimen käytössä vai uskaltaisiko
        välikaasulla vaihtaa jotta vaihteisto varmasti kestää... jne


      • löllöauto

        lexus nopeempi 0-100.


      • tosi hidas
        löllöauto kirjoitti:

        lexus nopeempi 0-100.

        mikäköhän lexus on nopeempi? Tähän mennessä is-f on hävinnyt jokaisen testin uutta m3:sta vastaan.


      • olet pöljä
        tosi hidas kirjoitti:

        mikäköhän lexus on nopeempi? Tähän mennessä is-f on hävinnyt jokaisen testin uutta m3:sta vastaan.

        aina voita kaikkia kellotestejä...pökjä


      • edes yhden
        olet pöljä kirjoitti:

        aina voita kaikkia kellotestejä...pökjä

        Jos nyt is-f vaikka alkuun voittaisi edes yhden testin, mutta ei: bemu ja audi aina edellä, mesekin yleensä.


      • 0-100
        tosi hidas kirjoitti:

        mikäköhän lexus on nopeempi? Tähän mennessä is-f on hävinnyt jokaisen testin uutta m3:sta vastaan.

        Jos sanotaan että nopeampi nollasta sataan, niin tarkoitetaan sitä että ko. auto kiihtyy nopeammin nollasta sataan. Ja sitähän se IS-F on kun M3:een verrataan.

        http://www.roadandtrack.com/assets/download/0608_comp_c hart.pdf

        Jokaisen tähän asti nähdyn vertailun loppupisteytyksessä BMW on nostettu IS-F:ää paremmaksi mitä erinäköisimmillä fiilisperusteilla. Ne fiilikset voi vaan olla jollakulla aivan erilaiset kuin jollakulla muulla.


      • hyvä löytö
        0-100 kirjoitti:

        Jos sanotaan että nopeampi nollasta sataan, niin tarkoitetaan sitä että ko. auto kiihtyy nopeammin nollasta sataan. Ja sitähän se IS-F on kun M3:een verrataan.

        http://www.roadandtrack.com/assets/download/0608_comp_c hart.pdf

        Jokaisen tähän asti nähdyn vertailun loppupisteytyksessä BMW on nostettu IS-F:ää paremmaksi mitä erinäköisimmillä fiilisperusteilla. Ne fiilikset voi vaan olla jollakulla aivan erilaiset kuin jollakulla muulla.

        Varmasti on saanut nettiä kaivaa, kun on löytänyt sen ainoan testin jossa is-f on edes suoralla pärjännyt m3:lle. Eipä ole tainnut testaaja olla mikään manuaalivaihteiston käyttäjä, kun on noin huonot tulokset saanut aikaiseksi.

        http://www.motortrend.com/roadtests/sports/112_0805_bmw_m3_lexus_is_f_mercedes_c63_amg_comparison/specifications.html
        0-60mph sama, ratakierroksella m3 vie is-f:ää kuin pässiä narussa: eroa 4.4s/kierros!

        http://www.caranddriver.com/reviews/comparison_test/sedans/2008_bmw_m3_vs_2008_lexus_is_f_comparison_test page-3.html
        0-60mph m3 lexusta 0.3 sekuntia nopempi, nopeampi myös radalla.

        Ja näitähän löytyy. Mielestäni nopeampi auto on se, joka kiertää myös ratakierroksen nopeammin. Toyotamies ajattelee tietenkin toisin.


      • vikisee
        hyvä löytö kirjoitti:

        Varmasti on saanut nettiä kaivaa, kun on löytänyt sen ainoan testin jossa is-f on edes suoralla pärjännyt m3:lle. Eipä ole tainnut testaaja olla mikään manuaalivaihteiston käyttäjä, kun on noin huonot tulokset saanut aikaiseksi.

        http://www.motortrend.com/roadtests/sports/112_0805_bmw_m3_lexus_is_f_mercedes_c63_amg_comparison/specifications.html
        0-60mph sama, ratakierroksella m3 vie is-f:ää kuin pässiä narussa: eroa 4.4s/kierros!

        http://www.caranddriver.com/reviews/comparison_test/sedans/2008_bmw_m3_vs_2008_lexus_is_f_comparison_test page-3.html
        0-60mph m3 lexusta 0.3 sekuntia nopempi, nopeampi myös radalla.

        Ja näitähän löytyy. Mielestäni nopeampi auto on se, joka kiertää myös ratakierroksen nopeammin. Toyotamies ajattelee tietenkin toisin.

        Tein niinkin vaativan etsintäurakan kuin että luin tämän ketjun avausviestin. Tiedän, että teinikitisijälle sellainen suoritus vaikuttaa suurelta urakalta.

        0-100 nopeampi tarkoittaa minun mielestäni sitä, että auto kiihtyy nollasta sataan nopeammin. Tietenkin BMW-esitteisiin masturboiva kynäniska on eri mieltä. Näyttää muuten menevän IS-F suoralla karkuun tuossa sun vaivalla kaivamassa Motortrendin mittauksessakin, ja ottaa tuossa C&D:n mittauksessakin bemun kiinni tarpeeksi suurissa nopeuksissa. Aika huono automaattivaihteiston käyttäjä saanut olla kun ei kerta osannut runtata kaasupedaalia pohjaan. Vai oisko taas se tyypillinen juttu, eli "taitava" kuski ei ole totellut Lexuksen vaihtoäänisignaalia vaan vetänyt rajotinta vasten.


      • hermostui
        vikisee kirjoitti:

        Tein niinkin vaativan etsintäurakan kuin että luin tämän ketjun avausviestin. Tiedän, että teinikitisijälle sellainen suoritus vaikuttaa suurelta urakalta.

        0-100 nopeampi tarkoittaa minun mielestäni sitä, että auto kiihtyy nollasta sataan nopeammin. Tietenkin BMW-esitteisiin masturboiva kynäniska on eri mieltä. Näyttää muuten menevän IS-F suoralla karkuun tuossa sun vaivalla kaivamassa Motortrendin mittauksessakin, ja ottaa tuossa C&D:n mittauksessakin bemun kiinni tarpeeksi suurissa nopeuksissa. Aika huono automaattivaihteiston käyttäjä saanut olla kun ei kerta osannut runtata kaasupedaalia pohjaan. Vai oisko taas se tyypillinen juttu, eli "taitava" kuski ei ole totellut Lexuksen vaihtoäänisignaalia vaan vetänyt rajotinta vasten.

        Ohhohh, voiko olla että viittasin myös kyseiseen viestiin? Kukakohan täällä masturboi toyotan esitteisiin, kun jälleen kerran MITÄÄN katetta markkinointipuheille ei löydy! Ja voin luvata, jos joskus joutuisin mitättömän tuulipukupersoonasi kasvotusten tapaamaan, niin nuo kynäniskapuheet pitäsit visusti sisässäsi.

        Edelleenkään, is-f ei ole missään testissä pystynyt pinkaisemaan 0-60mph nopeammin kuin M3 tuossa C&D:n testissä eli 4.1s?
        Miten auto on muka nopeampi: häviää 0-60mph (C&D), neljännesmailin (C&D) ja ratakierroksenkin täysin selvästi: 2.7 mailin radalla eroa tulee 4.4s(motortrend)!

        Hyvää jatkoa vaan sinne tojotan ratin taakse: taivaspaikka on varmasti taattu, kun maanpäällinen matkustaminen on täyttä tunnottoman ohjauksen, mitäänsanomattoman muotoilun ja kakkosluokan suorituskyvyn täyttämää tuskaa.


      • kihisee
        hermostui kirjoitti:

        Ohhohh, voiko olla että viittasin myös kyseiseen viestiin? Kukakohan täällä masturboi toyotan esitteisiin, kun jälleen kerran MITÄÄN katetta markkinointipuheille ei löydy! Ja voin luvata, jos joskus joutuisin mitättömän tuulipukupersoonasi kasvotusten tapaamaan, niin nuo kynäniskapuheet pitäsit visusti sisässäsi.

        Edelleenkään, is-f ei ole missään testissä pystynyt pinkaisemaan 0-60mph nopeammin kuin M3 tuossa C&D:n testissä eli 4.1s?
        Miten auto on muka nopeampi: häviää 0-60mph (C&D), neljännesmailin (C&D) ja ratakierroksenkin täysin selvästi: 2.7 mailin radalla eroa tulee 4.4s(motortrend)!

        Hyvää jatkoa vaan sinne tojotan ratin taakse: taivaspaikka on varmasti taattu, kun maanpäällinen matkustaminen on täyttä tunnottoman ohjauksen, mitäänsanomattoman muotoilun ja kakkosluokan suorituskyvyn täyttämää tuskaa.

        Mitä tulee urheilullisiin autoihin, on Road & Track jenkkien ykköslehti. Se myös kertoo tuossa vertailutaulukossaan kiitettävästi tavan, jolla mittaustulokset on saavutettu. Totta kai se on nyt sitten väärin mitattu, kun BMW ei pärjännyt. Tässä ei ole BMW-fanipojujen toimintaa pidempään seuranneille mitään yllättävää.

        Motortrendin mittauksessa IS-F on nopeampi yli 70 mailin nopeuksiin ja varttimailin loppunopeudessa. C&D:n mittauksissa (jotka on ylivoimaisesti eniten BMW:tä suosivat, mikä tekee niistä BMW-fanipojumaailmassa ainoat oikeat, virallisen totuuden näyttävät mittaukset) saavuttaa IS-F Bemarin vasta 110 mailin nopeudessa. Varttimailin loppunopeus taas IS-F:llä suurempi. Summa summarum: mitä pidempi suora, sitä enemmän IS-F karkaa M3:lta. Kiukuttaa kovasti, eikö?

        En muuten aja Toyotalla, vaan vajaat kaksi vuotta vanhalla Lexuksella. Ymmärrän kyllä nuoren miehen tuskan, kun joutuu ajamaan itsensä ikäisellä katiskalla ja ympärillä pyörii enenevissä määrin uudenkarheita japanilaisia premium-autoja. Onneksi kynäniskalla on riittävästi pohjelihasta painamaan kaasupedaali komeasti lattiaan kiinni, jotta saa vähän purettua turhautumisiaan. BMW-fanipojuille BMW-taivaspaikka on toki varma, kunhan on ensin kietonut sen katiskansa valotolpan ympärille. Sehän käy näppärästi ja lähes itsestään, kun Bemun matalaprofiilirenkaat ottaa uraan kiinni ja kiskaisee koko kaaran tieltä ulos. Tapahtuman myötä yleensä sekä auton että kuskin ulkonäkö kohenee.


      • fakta asia!.
        kihisee kirjoitti:

        Mitä tulee urheilullisiin autoihin, on Road & Track jenkkien ykköslehti. Se myös kertoo tuossa vertailutaulukossaan kiitettävästi tavan, jolla mittaustulokset on saavutettu. Totta kai se on nyt sitten väärin mitattu, kun BMW ei pärjännyt. Tässä ei ole BMW-fanipojujen toimintaa pidempään seuranneille mitään yllättävää.

        Motortrendin mittauksessa IS-F on nopeampi yli 70 mailin nopeuksiin ja varttimailin loppunopeudessa. C&D:n mittauksissa (jotka on ylivoimaisesti eniten BMW:tä suosivat, mikä tekee niistä BMW-fanipojumaailmassa ainoat oikeat, virallisen totuuden näyttävät mittaukset) saavuttaa IS-F Bemarin vasta 110 mailin nopeudessa. Varttimailin loppunopeus taas IS-F:llä suurempi. Summa summarum: mitä pidempi suora, sitä enemmän IS-F karkaa M3:lta. Kiukuttaa kovasti, eikö?

        En muuten aja Toyotalla, vaan vajaat kaksi vuotta vanhalla Lexuksella. Ymmärrän kyllä nuoren miehen tuskan, kun joutuu ajamaan itsensä ikäisellä katiskalla ja ympärillä pyörii enenevissä määrin uudenkarheita japanilaisia premium-autoja. Onneksi kynäniskalla on riittävästi pohjelihasta painamaan kaasupedaali komeasti lattiaan kiinni, jotta saa vähän purettua turhautumisiaan. BMW-fanipojuille BMW-taivaspaikka on toki varma, kunhan on ensin kietonut sen katiskansa valotolpan ympärille. Sehän käy näppärästi ja lähes itsestään, kun Bemun matalaprofiilirenkaat ottaa uraan kiinni ja kiskaisee koko kaaran tieltä ulos. Tapahtuman myötä yleensä sekä auton että kuskin ulkonäkö kohenee.

        BMW M3 häviää Lexus IS-F:lle kun lähestytään huippunopeutta,KOSKA M3:sen huippunopeus on rajoitettu 250 km/h -ja IS-F:n (270) km/h. !.


      • jo aiemmin
        fakta asia!. kirjoitti:

        BMW M3 häviää Lexus IS-F:lle kun lähestytään huippunopeutta,KOSKA M3:sen huippunopeus on rajoitettu 250 km/h -ja IS-F:n (270) km/h. !.

        110 mph on siis se raja, jossa IS-F on HUONOIMMILLAAN ottanut M3:n kiinni seisovalla lähdöllä. Vastaa 177 km/h.


      • RX400h
        kihisee kirjoitti:

        Mitä tulee urheilullisiin autoihin, on Road & Track jenkkien ykköslehti. Se myös kertoo tuossa vertailutaulukossaan kiitettävästi tavan, jolla mittaustulokset on saavutettu. Totta kai se on nyt sitten väärin mitattu, kun BMW ei pärjännyt. Tässä ei ole BMW-fanipojujen toimintaa pidempään seuranneille mitään yllättävää.

        Motortrendin mittauksessa IS-F on nopeampi yli 70 mailin nopeuksiin ja varttimailin loppunopeudessa. C&D:n mittauksissa (jotka on ylivoimaisesti eniten BMW:tä suosivat, mikä tekee niistä BMW-fanipojumaailmassa ainoat oikeat, virallisen totuuden näyttävät mittaukset) saavuttaa IS-F Bemarin vasta 110 mailin nopeudessa. Varttimailin loppunopeus taas IS-F:llä suurempi. Summa summarum: mitä pidempi suora, sitä enemmän IS-F karkaa M3:lta. Kiukuttaa kovasti, eikö?

        En muuten aja Toyotalla, vaan vajaat kaksi vuotta vanhalla Lexuksella. Ymmärrän kyllä nuoren miehen tuskan, kun joutuu ajamaan itsensä ikäisellä katiskalla ja ympärillä pyörii enenevissä määrin uudenkarheita japanilaisia premium-autoja. Onneksi kynäniskalla on riittävästi pohjelihasta painamaan kaasupedaali komeasti lattiaan kiinni, jotta saa vähän purettua turhautumisiaan. BMW-fanipojuille BMW-taivaspaikka on toki varma, kunhan on ensin kietonut sen katiskansa valotolpan ympärille. Sehän käy näppärästi ja lähes itsestään, kun Bemun matalaprofiilirenkaat ottaa uraan kiinni ja kiskaisee koko kaaran tieltä ulos. Tapahtuman myötä yleensä sekä auton että kuskin ulkonäkö kohenee.

        Minäkin ajan Lexuksella mutta BMW M3 on minun mielestäni vähän parempi kuin Lexus IS-F.


      • koeajanut?
        RX400h kirjoitti:

        Minäkin ajan Lexuksella mutta BMW M3 on minun mielestäni vähän parempi kuin Lexus IS-F.

        Minä en ole. En ole myöskään ottanut minkäänasteisesti kantaa siihen, kumpi on "parempi", koska se riipuu aivan henkilökohtaisista preferensseistä. Otin alunperin kantaa siihen, että tuo Bemupoju kiisti väheksyen IS-F:n olevan nopeampi suoralla tiellä. Kaikkien mittausten mukaan Lexus kuitenkin on vähintään yhtä nopea tai nopeampi, joidenkin testien mukaan pienissäkin nopeuksissa mutta suurissa joka tapauksessa. Ei kai pitäisi kiusata pikkupoikia, mutta tuli taas sorruttua kun tuli kerta ns. vieraalle reviirille esittämään ehdottomia totuuksiaan.


      • mutta totuutta ei kuulu
        kihisee kirjoitti:

        Mitä tulee urheilullisiin autoihin, on Road & Track jenkkien ykköslehti. Se myös kertoo tuossa vertailutaulukossaan kiitettävästi tavan, jolla mittaustulokset on saavutettu. Totta kai se on nyt sitten väärin mitattu, kun BMW ei pärjännyt. Tässä ei ole BMW-fanipojujen toimintaa pidempään seuranneille mitään yllättävää.

        Motortrendin mittauksessa IS-F on nopeampi yli 70 mailin nopeuksiin ja varttimailin loppunopeudessa. C&D:n mittauksissa (jotka on ylivoimaisesti eniten BMW:tä suosivat, mikä tekee niistä BMW-fanipojumaailmassa ainoat oikeat, virallisen totuuden näyttävät mittaukset) saavuttaa IS-F Bemarin vasta 110 mailin nopeudessa. Varttimailin loppunopeus taas IS-F:llä suurempi. Summa summarum: mitä pidempi suora, sitä enemmän IS-F karkaa M3:lta. Kiukuttaa kovasti, eikö?

        En muuten aja Toyotalla, vaan vajaat kaksi vuotta vanhalla Lexuksella. Ymmärrän kyllä nuoren miehen tuskan, kun joutuu ajamaan itsensä ikäisellä katiskalla ja ympärillä pyörii enenevissä määrin uudenkarheita japanilaisia premium-autoja. Onneksi kynäniskalla on riittävästi pohjelihasta painamaan kaasupedaali komeasti lattiaan kiinni, jotta saa vähän purettua turhautumisiaan. BMW-fanipojuille BMW-taivaspaikka on toki varma, kunhan on ensin kietonut sen katiskansa valotolpan ympärille. Sehän käy näppärästi ja lähes itsestään, kun Bemun matalaprofiilirenkaat ottaa uraan kiinni ja kiskaisee koko kaaran tieltä ulos. Tapahtuman myötä yleensä sekä auton että kuskin ulkonäkö kohenee.

        No onhan se väärin mitattu, jos tulokset ovat merkittävästi huonommat kuin muiden lehtien testit. Edelleen, IS-F ei ole kertaakaan onnistunut 0-60mph yhtä nopeasti kuin M3:n 4.1s. Tätä totuutta ei edes tojolasien värittämässä maailmassa ole olemassa.

        Ei kiukuta ei. IS-F on M3:sta hitaampi 0-60mph ja varttimaililla tasoissa. Mitenkäs käy kun tulee mutka: kummassa olikaan paremman jarrut ja paremmat kaarrenopeudet?


      • pyörii
        mutta totuutta ei kuulu kirjoitti:

        No onhan se väärin mitattu, jos tulokset ovat merkittävästi huonommat kuin muiden lehtien testit. Edelleen, IS-F ei ole kertaakaan onnistunut 0-60mph yhtä nopeasti kuin M3:n 4.1s. Tätä totuutta ei edes tojolasien värittämässä maailmassa ole olemassa.

        Ei kiukuta ei. IS-F on M3:sta hitaampi 0-60mph ja varttimaililla tasoissa. Mitenkäs käy kun tulee mutka: kummassa olikaan paremman jarrut ja paremmat kaarrenopeudet?

        Vai voisiko olla että se sun jatkuvasti toistama yhden ja saman mittauksen tulos 4.1 olisi sittenkin se väärin mitattu? Ei tietenkään, koska se vaihtoehto ei sua miellytä.

        Jos IS-F:n nopeus suoralla ei kiukuta, niin miksi ryntäsit heti selittelemään vääristä mittauksista ja mutkanopeuksista, kun joku toinen tuossa edellä sanoi Lexusta nopeammaksi nimenomaan suoralla? Ja jos Lexus-Toyota on kerta niin tuulipuku, niin miksi roikut tällä palstalla ylipäätään? Eikös sun pitäisi olla kiinnostunut ihan eri luokan autoista? Eli kyllä sinäkin sisimmässäsi tiedät, missä niitä todellisia premium-autoja tehdään.


      • Pekka-
        olet pöljä kirjoitti:

        aina voita kaikkia kellotestejä...pökjä

        Eikä rolex väitäkkään olevansa paras kello.


      • lexuksen omistaja
        pyörii kirjoitti:

        Vai voisiko olla että se sun jatkuvasti toistama yhden ja saman mittauksen tulos 4.1 olisi sittenkin se väärin mitattu? Ei tietenkään, koska se vaihtoehto ei sua miellytä.

        Jos IS-F:n nopeus suoralla ei kiukuta, niin miksi ryntäsit heti selittelemään vääristä mittauksista ja mutkanopeuksista, kun joku toinen tuossa edellä sanoi Lexusta nopeammaksi nimenomaan suoralla? Ja jos Lexus-Toyota on kerta niin tuulipuku, niin miksi roikut tällä palstalla ylipäätään? Eikös sun pitäisi olla kiinnostunut ihan eri luokan autoista? Eli kyllä sinäkin sisimmässäsi tiedät, missä niitä todellisia premium-autoja tehdään.

        Ensinnäkin tuo 4,1 sek. on paskapuhetta, siihen ei pysty M3:lla Jeesuskaan. 0-60 mph molemmilla autoilla ilmoitettu 4,6 sek ja 0-100 4,8 sek. (60 mph ei ole tasan 100km/h) Molemmat autot koeajaneena leksus "tuntuu" kiihtyvän nopeammin, koska automaatin kanssa kiihdyttäminen on tasaisempaa, helpompaa ja vääntöä lexuksessa on yli 100 nm enemmän. Lexuksen penkit tarjoavat paremman tuen ja jarrujen tuntuma oli parempi jokapäiväistä käyttöä ajatellen. Lexus on myös hiljaisempi maantieajossa. BMW:n ohjaamo tuntui ahtaammalata, ratti oli omaan makuun aivan liian pieni, eikä kuskin ovi mennyt kiinni kuin paiskaamalla.
        lähtöhinta on M3:ssa edullisempi, mutta lisävarusteet kun ruksataan edes lähelle lexuksen vakiovarustelua, niin kokonaishinta on 7-8 000 kalliimpi. Myös kulutus on M3:ssa korkeampi ja autovero suurempi. Vakuutuksia en ole vielä vertaillut. Näiden kahden lisäksi Audin RS4 kiinnostaisi nelivedon takia, mutta hinta varusteineen, kulutus ja autovero huomattavasti suuremmat, kuin lexuksessa. Näillä näkymin IS-F lähtee loppuvuodesta tilaukseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe